Το τρακτέρ της χρονιάς υψηλής ισχύος Case IH Quadrac 715 στην πράξη

Κοινοποίηση:

Με περισσότερη ισχύ και πλατύτερο αποτύπωμα στο έδαφος, το βραβευμένο ως τρακτέρ της χρονιάς υψηλής ισχύος στην διεθνή έκθεση Eima, το Case IH Quadrac 715 μπορεί να διαχειριστεί μεγαλύτερα παρελκόμενα χωρίς να βλάπτει σημαντικά το έδαφος.

Το πανίσχυρο τρακτέρ της Case IH είναι ιδανικό για εργασίες σε μεγάλα επίπεδα χωράφια και αποτελεί το ισχυρότερο τρακτέρ που έχει παράξει ποτέ η εταιρεία. Διαθέτει τέσσερεις τριγωνικές ερπύστριες και μπορεί να ρυμουλκήσει παρελκόμενα εξίσου μεγάλου μεγέθους.

Αναθεωρημένη εμφάνιση

Με μήκος 7,6μ, ύψος 3,9μ, πλάτος ελάχιστα κάτω από 4μ, και βάρος πάνω από 31 τόνους είναι προφανές πως πρόκειται για ένα «θωρηκτό» τρακτέρ με μεγάλη δύναμη. Οι τριγωνικές ερπύστριες του οχήματος βοηθούν την ισομερή διανομή του μεγάλου βάρους του οχήματος, προκειμένου να μην συμπιέζεται σημαντικά το έδαφος. Το συνολικό αποτύπωμα των ελαστικών του αγγίζει τα 5,7μ2.

Σε αντίθεση με προηγούμενα μοντέλα μικρότερων διαστάσεων, τα ελαστικά του οχήματος έχουν μήκος μεγαλύτερο από 305 χιλ και μεγαλύτερη διάμετρο, ενώ διαθέτουν πέντε δόντια, ώστε να μπορούν να αντέξουν την μεγαλύτερη ροπή και να ενισχύσουν την διάρκεια ζωής του οχήματος. Ο κάθε τροχός είναι ανεξάρτητος από τους υπόλοιπους με ταλάντευση 10 μοιρών, είτε προς τα πάνω είτε προς τα κάτω. Επίσης, διαθέτουν ένα πλήρως μηχανικά και υδραυλικά προστατευμένο βαρέως τύπου σύστημα ανάρτησης.

Οι τροχοί τάνυσης και οι ενδιάμεσοι κύλινδροι αναρτώνται ανεξάρτητα και ακολουθούν το περίγραμμα του εδάφους, επιτρέποντας μεγαλύτερες ταχύτητες εργασίας σε σκληρά εδάφη και 42% μείωση σε οριζόντια επιτάχυνση στο κάθισμα του οδηγού κατά την οδήγηση σε δρόμους. Το σύστημα αυτό βελτιστοποιεί την επιφάνεια υποστήριξης της κάθε ερπύστριας για αυξημένη ώθηση και την άσκηση της χαμηλότερης δυνατής πίεσης στο έδαφος, μειώνοντας στο ελάχιστο την συμπίεση.

Άξιο αναφοράς είναι το στιβαρό πλαίσιο με το σύστημα ταλάντωσης Tri-Point, που επιτρέπει κίνηση 26 μοιρών προς τα πάνω και προς τα κάτω. Στο κέντρο του οχήματος υπάρχει ένας πάνω σύνδεσμος που επεκτείνεται κατά μήκος από το μπροστινό πλαίσιο έως και το πίσω πλαίσιο, διασφαλίζοντας την ισομερή διανομή του φόρτου και της φθοράς.

Τα εργαλεία σέρνονται από το κέντρο του τρακτέρ, γεγονός που προσφέρει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής, δύναμη και σταθερότητα. Έτσι, παρέχεται μεγαλύτερη ώθηση και εξοικονόμηση ισχύος.

Αξιόπιστος και σταθερός εξακύλινδρος κινητήρας

Το Quadrac 715 είναι εξοπλισμένο με τον εξακύλινδρο κινητήρα 16 λίτρων FPT Cursor 16, που του παρέχει μέγιστη ισχύ 778hp στις 2.000 στροφές ανά λεπτό, και 3.254 Nm ροπής στις 1.500rpm, νούμερα που συνήθως παρατηρούνται σε μεγαλύτερους κινητήρες. Το dual-stage turbo βελτιστοποιεί την απόδοση του κινητήρα τόσο σε χαμηλές όσο και σε υψηλές στροφές, εξασφαλίζοντας την παροχή ισχύος και σε όλα τα στάδια λειτουργίας.

Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι το αναβαθμισμένο PowerDrive, με πλήρες poweshift 16 μπροστινών και 2 πίσω ταχυτήτων. Η εναλλαγή από την μία ταχύτητα στην άλλη πραγματοποιείται χωρίς την διακοπή της ροπής από την 1η στην 16η, με την πιθανότητα να προσπεραστούν ταχύτητες για να φτάσει κανείς στην επιθυμητή επιλογή, ενώ το αυτοματοποιημένο σύστημα APM επιτρέπει την διαχείριση των δεξιών ταχυτήτων ανάλογα με τον φόρτο. Στην 8η ταχύτητα, που άγγιζε τα 12 χλμ/ώρα στις 1.880 στροφές ανά λεπτό, το όχημα έσερνε χωρίς δυσκολία άροτρο 8 σειρών σε βάθος 30εκ.

Στην συγκεκριμένη ρύθμιση η κατανάλωση βρίσκεται περίπου στα 130 λίτρα, που αν ληφθεί υπόψιν και η παραγωγικότητα του οχήματος, είναι κατά 32,4 λίτρα χαμηλότερη. Η χωρητικότητα της δεξαμενής βρίσκεται περίπου στα 2 χιλιάδες λίτρα.

Για την διαχείριση εξοπλισμού μεγάλων διαστάσεων το Quadrac 715 διαθέτει το υδραυλικό σύστημα Twin Flow, το οποίο αποτελείται από δύο αντλίες που παρέχουν ροή 428 λίτρων ανά λεπτό σε οκτώ βαλβίδες. Το ανυψωτικό έχει εφοδιαστεί με έναν σύνδεσμο τριών σημείων.

Επιβλητική καμπίνα και νέο καπό

Το καπό του Quadrac 715 έχει ανασχεδιαστεί με φώτα οδήγησης LED και φώτα εργασίας που παράγουν 25.420 lumens, αυξάνοντας τον φωτισμό του οχήματος κατά 11%. Παράλληλα, διατίθενται τα νέα φώτα εργασίας που είναι αναρτημένα στην οροφή της καμπίνας και παρέχονται σε τρεις εκδοχές, με την κορυφαία εκ των οποίων να προσφέρει ακόμα 45.600 lumens με κάλυψη 360 μοιρών.

Η πρόσβαση στην καμπίνα διευκολύνεται από άνετη ευλύγιστη σκάλα, και η άνεση στην καμπίνα διασφαλίζεται από τι σύστημα ανάρτησης της καμπίνας με τέσσερεις απορροφητήρες κραδασμών που μειώνουν δραστικά τις δονήσεις και διασφαλίζουν την ομαλή οδήγηση στο χωράφι και στον δρόμο. Το κάθισμα είναι δερμάτινο και θερμαινόμενο, ενώ παρέχεται εξαιρετική ορατότητα προς όλες τις πλευρές. Το νέο σύστημα εξαερισμού με πολλά ακροφύσια διασφαλίζει την μέγιστη ροή του αέρα.

Όλα τα συστήματα ελέγχου είναι ομαδοποιημένα στο Multicontroller στην δεξιά πλευρά του καθίσματος. Πάνω στο Multicontroller υπάρχουν κουμπιά ρύθμισης για τον έλεγχο του συστήματος εξαερισμού, των φώτων, του ραδιοφώνου και των λειτουργιών ISOBUS. Στις τεχνολογίες ακριβείας συμπεριλαμβάνεται και η οθόνη αφής υψηλής ευκρίνειας AFS Pro 1200, που διαθέτει το νέο λειτουργικό σύστημα AFS Vision Pro. Τέλος διατίθεται ο νέος υποδοχέας AFS Vector Pro για την ρύθμιση της αυτοματοποιημένης οδήγησης.

Πληροφορίες από trattori web

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Κατάλληλα για κάθε γεωργική εφαρμογή τα νέα τρακτέρ SAME Argon

Για τη μεγάλη τους ευελιξία σε συνδυασμό με τη στιβαρότητα τους διακρίνονται τα τρακτέρ SAME Argon, τα οποία είναι κατάλληλα για μεγάλο αριθμό γεωργικών εφαρμογών. Η SDF έχει σχεδιάσει τους ελκυστήρες της σειράς Argon ώστε να μπορούν να ανταποκρίνονται στις ανάγκες του εκάστοτε χειριστή.

Το μέλλον της συγκομιδής πυκνών δενρώνων φέρνει ο συλλέκτης Agromelca VTR

Ειδικά σχεδιασµένο για πυκνής φύτευσης οπωρώνες, όπου η χρήση συµβατικών οµπρελών δεν είναι εφικτή, το µοντέλο Agromelca VTR αντιπροσωπεύει µια σηµαντική πρόοδο στην τεχνολογία συλλογής καρπών. Κατασκευασµένο για να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των σύγχρονων, πυκνών δενδρώνων, το VTR προσφέρει µια ταχεία, αποδοτική και ευέλικτη λύση για τη συγκοµιδή διαφόρων καρπών, όπως αµύγδαλα, ελιές και φιστίκια. Είναι ιδανικό κυρίως για νεότερες και µεσαίας ηλικίας φυτείες.

Προτεινόμενα

Σήμα ποιότητας «DLG Approved» για τα ελαστικά Agrimaxfactor της BKT στην ενότητα προστασία πόρων

Η BKT, η πρωτοπόρος πολυεθνική εταιρεία παραγωγής ελαστικών εκτός δρόμου, εξασφαλίζει για δεύτερη φορά το σήμα ποιότητας από το ανεξάρτητο ίδρυμα δοκιμών DLG. Έχοντας ανταποκριθεί

Περαιτέρω βελτίωση προσδοκιών για τον κλάδο αγροτικών μηχανημάτων ΕΕ τον Δεκέμβριο

Περαιτέρω βελτίωση είδε ο δείκτης επιχειρηματικού κλίματος για την βιομηχανία αγροτικών μηχανημάτων της ΕΕ, που παραμένει, όμως, ακόμα σε αρνητικό έδαφος. Πιο συγκεκριμένα για τον

Ξεδιπλώνουν τις αρετές τους οκτώ καινοτόμες χορτοδετικές της αγοράς

Έχουν περάσει σχεδόν 80 χρόνια από όταν η Allis-Chalmers παρήγαγε την πρώτη στρογγυλή χορτοδετική, και από τότε τα υλικά έχουν εξελιχθεί από σπάγκο σε δίχτυ και πιο πρόσφατα σε ελαστικό φιλµ. Όταν συνδυάζεται µε περιτύλιγµα, η κάλυψη του βαρελιού του µηχανήµατος µε αυτόν τον τρόπο σηµαίνει ότι το ίδιο υλικό χρησιµοποιείται για τύλιγµα και σφράγισµα και µόνο λίγα επίπεδα δεµατοποίησης είναι απαραίτητα. 

Αυξάνει τις αποδόσεις θεριζοαλωνιστικών της με νέες κεφαλές η Case IH

Με τις νέες κεφαλές G500V VariCut αναβαθμίζει τις θεριζοαλωνιστικές Axial-Flow η Case IH. Αυτές έχουν σχεδιαστεί ειδικά για να βοηθούν χειριστές που διαθέτουν μηχανήματα των σειρών Case IH Axial-Flow 160 και 260 ή και νεότερα μοντέλα να μεγιστοποιήσουν τις αποδόσεις τους.

Νέες επιλογές μετάδοσης αποκτούν οι ελκυστήρες Case IH Farmall C

Σε ανανέωση των τρακτέρ Farmall C προχώρησε η Case IH, με τα μοντέλα της σειράς να διαθέτουν πλέον την επιλογή μετάδοσης ManualDrive ως εναλλακτική του κιβωτίου ταχυτήτων ActiveDrive 2. Παράλληλα, τα νέα Farmall C θα διαθέτουν καινούργια χαρακτηριστικά ειδικά σχεδιασμένα για επίτευξη μεγαλύτερης αποδοτικότητας και σημαντική αύξηση δυνατοτήτων. Η πρώτη τους ευρωπαϊκή παρουσίαση πραγματοποιήθηκε στην έκθεση Demoagro στην Ισπανία που έλαβε χώρα μεταξύ 20-22 Μαΐου.