Ανανέωση ιστορικών σειρών και νέο έξυπνο τρακτέρ από Deutz-Fahr

Κοινοποίηση:

Σε αναβάθμιση της σειράς τρακτέρ 6C Series ενόψει 2025 προχώρησε η Deutz-Fahr δίνοντας στα οχήματα μεσαίου μεγέθους που την αποτελούν μεγαλύτερες ανυψωτικές δυνατότητες.

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το Profi Νοεμβρίου 2024

Τα οχήματα της σειράς 6C Series διαθέτουν ισχύ μεταξύ 115 και 145 ίππων, ενώ οι αυξημένες δυνατότητες ανασήκωσης του οφείλονται στον αναθεωρημένο σχεδιασμό του πίσω ελκυστήρα, έχοντας ως στόχο την κάλυψη των αναγκών ακόμα και των πιο απαιτητικών εργασιών στο χωράφι και διασφαλίζοντας την κορυφαία απόδοση.

Χάρη στον νέο μπροστινό άξονα HD τα τρακτέρ της σειράς μπορούν πλέον να συνδέονται με παρελκόμενα υψηλότερης ισχύος, και όπως και στα παλαιότερα μοντέλα διατίθενται διάφορες υδραυλικές ρυθμίσεις, ενώ στα μοντέλα TTV πλέον διατίθενται και πλήρως υδραυλικά συστήματα ελέγχου. Χάρη στο νέο λεβιέ PowerShuttle, την αναρτώμενη καμπίνα αέρος, το ημί-αυτόματο σύστημα κλιματισμού, και το νέο πλαίσιο για τον μπροστινό φορτωτή που παρέχει καλύτερη ορατότητα εξασφαλίζεται μεγαλύτερη άνεση στους χειριστές για την εκτέλεση εργασιών στο χωράφι. Άξιο αναφοράς είναι ότι τα νέα μοντέλα της σειράς 6C διατίθενται σε 4 νέα ειδικά χρώματα.

Έξυπνο ηλεκτρικό τρακτέρ ειδικό για αμπελώνες

Στα μελλοντικά σχέδια της εταιρείας συμπεριλαμβάνεται η κυκλοφορία του πλήρως ηλεκτρικού τρακτέρ TTV 5115 με αυτόνομες λειτουργίες, το οποίο δεν αναμένεται να κυκλοφορήσει στην αγορά νωρίτερα από το 2026.

Το εν λόγω τρακτέρ είναι γνωστό και ως Smart Vineyard Tractror (Έξυπνο Τρακτέρ για αμπελώνες) και διαθέτει κάμερες στο μπροστινό μέρος, το πίσω μέρος αλλά και τα πλάγια, μια κεραία GPS και προφυλακτήρες. Όλα τα αυτοματοποιημένα συστήματα του SVT είναι κατασκευασμένα από την γαλλική παραγωγό συστημάτων ρομποτικής ViniBot, η οποία αποκτήθηκε από τον όμιλο SDF (Same Deutz-Fahr) το 2022.

Σε αυτά συγκαταλέγονται μια σειρά αισθητήρων και μια μονάδα ελέγχου υψηλών δυνατοτήτων, που συλλέγουν και αναλύουν σε πραγματικό χρόνο δεδομένα από τον περιβάλλοντα χώρο του οχήματος, τα οποία μετατρέπονται σε εντολές που επιτρέπουν τόσο στο τρακτέρ όσο και στα παρελκόμενα να λειτουργούν αυτόνομα. Η συγκεκριμένη τεχνολογία αναμένεται να αποτελέσει μέρος και στα μοντέλα DF/DS/DV TTV της σειράς 5 Series, αυξάνοντας σημαντικά την ευελιξία τους, αφού θα μπορούν να λειτουργήσουν τόσο παρουσία χειριστή στο τρακτέρ, όσο και αυτόνομα για εργασίες μεταξύ των σειρών των αμπελώνων.

Σε κάθε μεριά του οχήματος υπάρχουν κουμπιά έκτακτης ανάγκης που σταματούν αυτόματα το τρακτέρ, ενώ ο άξονας κίνησης του μπροστινού ελαστικού διαθέτει επιπλέον προστασία, ώστε να αποτραπεί η είσοδος γρασιδιού και φυτών που τυλίγονται γύρω του.

Νέες δυνατότητες και για τα τρακτέρ 5 Series

Νέο πρόσωπο απέκτησαν και τα τρακτέρ της σειράς 5 DF/DS/DV Pro Series που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των αμπελουργών και των καλλιεργητών φρούτων για οχήματα υψηλών και εύκολων στην χρήση μηχανημάτων. Το υδραυλικό σύστημα των νέων τρακτέρ παρέχει ροή καυσίμων 88 λίτρων ανά λεπτό και συνολικά 8 ηλεκτρο-υδραυλικούς διανομείς, που τους επιτρέπει να διαχειριστούν κάθε είδους συνδυασμό παρελκομένων.

Με γνώμονα το μέλλον τα νέα μοντέλα τα σειράς διαθέτουν εργοστασιακά συστήματα αυτόνομης κίνησης, Isobus και iMonitor, που τα καθιστούν ιδανικά για επαγελματίες αμπελουργούς. Οι κινητήρες του οχήματος είναι ανάλογα με το μοντέλο οι FARMotion 35 και 45, και διατίθενται πέντε μοντέλα με ισχύ από 91 έως και 116 ίππους. Στην βασική διαρρύθμιση, το κιβώτιο ταχυτήτων με PowerShuttle και Powershift δύο σταδίων (Hi-Lo) που μπορεί να φτάσει και στα τρία στάδια στην έκδοση 45+45 ταχυτήτων.

Πληροφορίες από trattoriweb

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Ιδανική λύση για σύγχρονους επαγγελματίες αγρότες το τρακτέρ MF 3 Speciality

Η σειρά MF 3 Speciality αποτελεί µια ιδιαίτερα αξιόλογη επιλογή για όσους ασχολούνται µε τη δενδροκοµία και την αµπελουργία, καθώς συνδυάζει την τεχνολογία αιχµής µε την πρακτικότητα και την ευελιξία που απαιτούν οι συγκεκριµένες καλλιέργειες.

Εξειδικευμένα τρακτέρ για τη σύγχρονη δενδροκομία παρουσιάζει η Claas

Τα µικροµεσαία τρακτέρ της Claas, Elios και Nexos, έχουν στόχο τις µικρές και µεσαίες εκµεταλλεύσεις. Σχεδιασµένα για να προσφέρουν πλήθος διαφορετικών τεχνικών χαρακτηριστικών όσον αφορά τις επιδόσεις, τη µετάδοση την άνεση και το ωφέλιµο φορτίο, ανταποκρίνονται άψογα στις διαφορετικές προδιαγραφές των πελατών και τα πεδία εφαρµογής τους.

Χαμηλό προφίλ με κορυφαία απόδοση συνδυάζουν τα Landini Rex 4

∆ιαθέτοντας µοναδικά χαρακτηριστικά το Landini REX 4 Low Profile Cab, προσφέρει κορυφαία αξιοπιστία και οικονοµία, πρωταγωνιστώντας στην κατηγορία των δενδροκοµικών τρακτέρ. Η ποιο σηµαντική καινοτοµία αφορά την νέα εργοστασιακά τοποθετηµένη  καµπίνα χαµηλού προφίλ, µε ανασχεδιασµό του καπό, εργονοµία ελέγχου και µια σειρά από νέες λειτουργίες και χαρακτηριστικά.

Προτεινόμενα

Με υβριδικό σύστημα κίνησης έρχονται τα νέα pick-up Ford Ranger PHEV

Το νέο Ford Ranger Plug-in Hybrid προσφέρει όλες τις δυνατότητες του δημοφιλούς pick-up μοντέλου της αμερικανικής εταιρείας, οι οποίες για πρώτη φορά ενισχύονται από ένα προηγμένο υβριδικό σύστημα κίνησης που μπορεί να αξιοποιήσει την ηλεκτρική ισχύ τόσο στην εργασία κάθε επαγγελματία όσο και σε δραστηριότητες αναψυχής.

Η Kubota αποκαλύπτει το Agri Concept στην έκθεση CES 2024 του Λας Βέγκας

Η Kubota στην πρόσφατη CES 2024 στο Λας Βέγκας βρήκε την ευκαιρία να παρουσιάσει το μακροπρόθεσμο όραμά της «GMB2030». Το νέο όχημα Agri Concept αποτελεί μέρος του μέλλοντος της γεωργίας που οραματίζεται η Kubota, η οποία φέτος γιορτάζει τα 50 χρόνια παρουσίας στην ευρωπαϊκή αγορά.

Το απτόητο 4-κύλινδρο Deutz-Fahr 6170.4 PS ανταγωνίζεται στα ίσα μεγαλύτερα τρακτέρ

Κατά την φωτογράφηση µε το 6170.4, ο τίτλος «∆ιαχρονικό» µας ήρθε στο νου. Εξάλλου, η καµπίνα Agrotron γιορτάζει φέτος την 30η της επέτειο, όσον αφορά το βασικό της πλαίσιο. Ωστόσο πολλά έχουν αλλάξει στο εσωτερικό της καµπίνας του 6170.4 σε σχέση µε το Agrotron 4.95.Η δοκιµή της σειράς τεσσάρων µοντέλων 6.4, µε ισχύ που κυµαίνεται από 96.2 kW/129 hp έως 127,5 kW/171 hp πραγµατοποιήθηκε στο Lauingen της Γερµανίας.Τα 6130.4, 6140.4 και 6150.4 διατίθενται και µε κιβώτια ταχυτήτων RVshift (semi-powershift) ή TTV (αδιαβάθµητη µετάδοση), ενώ το 6170.4 έχει την επιπλέον επιλογή ενός powershift όπως αυτό που δοκιµάζαµε εµείς.

Κονταρομαχία ισχύος έλξης 15 κορυφαίων γεωργικών ελκυστήρων της αγοράς

Υπάρχει µεγάλη συζήτηση σχετικά µε το αν ένα κιβώτιο ταχυτήτων διαρκώς µεταβαλλόµενης µετάδοσης (CVT) είναι κατάλληλο για βαριές εργασίες. Για να δώσουµε απάντηση σ’ αυτό το ερώτηµα συγκρίναµε την ισχύ έλξης 15 τρακτέρ σε τέσσερις οµάδες ισχύος.