Ακρίβεια κοπής μέσω του Opticurve πετυχαίνουν τα χορτοκοπτικά Pöttinger Novacat F 3100

Κοινοποίηση:

του Βασίλειου Σοφού

Για το συγκειριμένο παρελκόμενο κοπής, η Pöttinger πιστεύει στην ήπια κοπή με ακρίβεια, κάτι που εξασφαλίζει υψηλή ποιότητα χορτονομής. Αυτός είναι ο λόγο που τα μπροστινά Novacat F 3100 συνοδεύονται από τη τεχνολογία Opticurve.

Οι χλοοκοπτικές μηχανές της Pöttinger ικανοποιούν τις απαιτήσεις για βέλτιστη παρακολούθηση του εδάφους, χαμηλές απώλειες θρυμματισμού και ακρίβεια εργασίας χωρίς χρονοβόρες εργασίες. Η εταιρεία συνεχίζει να οδηγεί τις εξελίξεις με το μπροστινό χορτοκοπτικό Novacat F 3100, το οποίο διαθέτει αυτοματοποιημένη πλευρική μετατόπιση.

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το Profi Ιουλίου 2024

Η πλευρική μετατόπιση εγγυάται τη βέλτιστη επικάλυψη σε συνεργασία με το πίσω χλοοκοπτικό κατά τη στροφή και την κίνηση σε πλαγιές, εξασφαλίζοντας ότι οι απώλειες θα είναι μηδενικές. Χάρη στην καμπύλη σχεδίαση, μπορεί να χρησιμοποιηθεί όλο το πλάτος εργασίας της μπάρας κοπής και να μεγιστοποιηθεί το πλάτος του συνδυασμού κοπής.

Καθαρό μοτίβο κοπής

Ακόμα και σε στροφές ή σε πλαγιές, όταν το τρακτέρ παρεκκλίνει προς το πλάι, το πίσω ελαστικό του τρακτέρ δεν πατάει πάνω σε άκοπη χορτονομή χάρη στη μετατόπιση προς την εσωτερική ακτίνα της καμπύλης. Επιπλέον, η βέλτιστη επικάλυψη με το πίσω χορτοκοπτικό σημαίνει ότι δεν μένει χορτονομή πίσω.

Παράλληλα, ένα προαιρετικό αυτόματο πακέτο με δυνατότητα ISObus ελέγχει αυτόματα το χλοοκοπτικό ανάλογα με τη γωνία διεύθυνσης του τρακτέρ ή την κλίση της πλαγιάς προς τα αριστερά ή προς τα δεξιά. Ο φόρτος εργασίας του οδηγού εδώ μειώνεται σημαντικά, καθώς δεν απαιτείται καμία παρέμβαση.

Ένα ιδιαίτερο πλεονέκτημα της νέας τεχνολογίας Opticurve είναι η δυνατότητα αντίδρασης σε μεταβαλλόμενους βαθμούς επικάλυψης μεταξύ του μπροστινού χλοοκοπτικού και του τρακτέρ ή του/των πίσω χλοοκοπτικού/ών και η αυτόματη λειτουργία. Καμία χορτονομή δεν παρασύρεται, κανένα χορτάρι δεν μένει όρθιο – ούτε σε πλαγιές ούτε σε στροφές. Τα επόμενα μηχανήματα μπορούν να εργαστούν χωρίς κανένα πρόβλημα και δεν υπάρχει παλιά σοδειά στην επόμενη κοπή. Η αυτόματη λειτουργία επιτρέπει στον οδηγό να επικεντρωθεί στον χειρισμό του τρακτέρ και στον περιβάλλοντα χώρο.

Μάλιστα η διαδικασία είναι και βιώσιμη, αφού η μείωση των ελιγμών στροφής στο χωράφι έχει ως αποτέλεσμα χαμηλότερη πίεση στο έδαφος, μεγαλύτερη αποδοτικότητα λόγω εξοικονόμησης χρόνου και λιγότερη καταπόνηση, καθώς απαιτείται λιγότερο συχνά επέμβαση.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

To βαγόνι Schuitemaker Siwa της SVgroup πιο άνετο και τεχνολογικά προηγμένο

Μετά την επιτυχημένη παρουσίαση του νέου Schuitemaker Rapide πέρυσι στην Agritechnica, η SVgroup εισέρχεται τώρα στην αγορά με άλλη μια νέα καινοτομία. Το ανανεωμένο Siwa θα παρουσιαστεί στην AgroTechniek Holland στο Biddinghuizen κατά 11 έως 14 Σεπτεμβρίου.

Νέα σειρά τεσσάρων χορτοδετικών F5 σταθερού θαλάμου από την McHale

Στο Εθνικό Πρωτάθλημα Οργώματος της επόμενης εβδομάδας, η εταιρεία θα παρουσιάσει τα F5-540, F5-550, F5-560 και F5-560 Plus, με το τελευταίο να βρίσκεται στην κορυφή της γκάμας διαθέτοντας πλήρως αυτόματο δέσιμο με φιλμ.

«Ανοιχτές Πόρτες» ετών 25 φέτος για την Γ. Χίγκας ΑΒΕΕ με εγκαίνια στην Ορεστιάδα

Τα 25 χρόνια «Ανοιχτές Πόρτες» γιόρτασε φέτος η εταιρεία Γ. Χίγκας ΑΒΕΕ µαζί µε τους επισκέπτες που παρευρέθηκαν στην εκδήλωση – θεσµό του αγροτικού κλάδου η οποία πραγµατοποιήθηκε σε ένα επετειακό τριήµερο σε Θεσσαλονίκη, Λάρισα και Ορεστιάδα στις 7-8-9 Σεπτεµβρίου αντίστοιχα.

Προτεινόμενα

Ψεκασμός με drone DJI Agras T50 σε ελαιώνες της Κρήτης

Στο νέο μοντέλο έχει αυξηθεί το φορτίο ψεκασμού από 30 σε 40 λίτρα και το φορτίο λιπάσματος από 40 σε 50 κιλά, συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο που διέθετε στην Ελλάδα η Agrotech Μποζατζίδης-Μητσιολίδης ΑΕ.Αυτό κατορθώνεται με το νέο σύστημα προώθησης διπλού ρότορα σε κάθε βραχίονα.

Μικρών απαιτήσεων και αποτελεσματικά σε θημωνιές τα νέα Pöttinger TOP VT

Tα TOP VT 6820 S και TOP VT 7620 S με πλευρική τοποθέτηση θημωνιάς διακρίνονται για το αυξημένο πλάτος εργασίας των 6,8 και 7,6 μέτρων αντίστοιχα, ενώ οι απαιτήσεις ισχύος από το τρακτέρ παραμένουν χαμηλές λόγω καινοτόμων χαρακτηριστικών που έχει ενσωματώσει η αυστριακή φίρμα.