Υψηλότερη άνεση για το χειριστή υπόσχεται το νέο Krone Swadro S 460 DB

Κοινοποίηση:

του Βασίλειου Σοφού

Το ισχυρό πλαίσιο και το σύστημα προσάρτησης στο τρακτέρ εξασφαλίζουν στην αναβαθμισμένη μονάδα συλλογής Swadro S 460 DB μια πιο άνετη εμπειρία εργασίας.

Η Krone παρουσιάζει το νέο Swadro S 460 DB, εξοπλισμένο με πλαίσιο ρότορα, αποτελώντας τη συνέχεια της συρόμενης μονού ρότορα μονάδας Swadro 46 T, που διακρίνεται για την υψηλή άνεση στο χωράφι και στο δρόμο. Με το Swadro 460 DB, η κατασκευάστρια ουσιαστικά ολοκλήρωσε την ανανέωση του χαρτοφυλακίου των μηχανημάτων συλλογής.

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το Profi Ιουλίου 2024

Ως στοιχείο της νέας γενιάς, αυτό το μηχάνημα είναι το μοντέλο-διάδοχος του Swadro 46 T που κατασκευάζεται από το 2006. Ο νέος σχεδιασμός των σημερινών συμβατικών μηχανημάτων (Swadro S 380, S 420, S 460) καθιστά εμφανείς τις διαφορές μεταξύ των νέων μοντέλων και του 46 T με την πρώτη ματιά, λέει η Krone.

Ωστόσο, ορισμένα πράγματα δεν έχουν αλλάξει. Όπως και ο προκάτοχός του, το Swadro S 460 DB είναι εξοπλισμένο με ράβδο έλξης και πλαίσιο ρότορα σχεδιασμένο για οδική μεταφορά. Έτσι, αυτή η ελαφριά και συμπαγής τσουγκράνα με πλάτος εργασίας 4,6 μ. απαιτεί χαμηλή ισχύ και δύναμη ανύψωσης και μπορεί να χρησιμοποιηθεί από μικρά τρακτέρ περίπου 30 ίππων.

Τέλεια καθοδήγηση μέσω της ράβδου έλξης

Το Swadro S 460 DB διαθέτει ρυθμιζόμενο σε ύψος κοτσαδόρο με έλεγχο παραλληλογράμμου, με τον οποίο το μηχάνημα συνδέεται με το τρακτέρ. Ο κοτσαδόρος είναι σχεδιασμένος ώστε να επιτρέπει άνετους ελιγμούς σε στροφή στο κεφαλάρι.

Σε συντονισμό με έναν άλλο κύλινδρο που είναι τοποθετημένος στο σύστημα κίνησης, ένας υδραυλικός κύλινδρος μεταξύ της ράβδου έλξης και του κύριου πλαισίου εξασφαλίζει την ανύψωση και το κατέβασμα του μηχανήματος. Αυτοί οι δύο κύλινδροι συνεργάζονται με ακρίβεια, για να δημιουργήσουν το γνωστό «φαινόμενο τζετ» κατά την ανύψωση και το κατέβασμα. Κατά το χαμήλωμα, δημιουργούν επίσης επαρκή απόσταση από το έδαφος κάτω από τα δόντια για εύκολη οδήγηση σε μεγάλες εκτάσεις.

Αποτελεσματική κίνηση με χαμηλή απαίτηση ισχύος

Η τσουγκράνα διαθέτει στο βασικό εξοπλισμό ένα σύστημα μετάδοσης κίνησης χωρίς ανάγκη συντήρησης με ελεύθερο τροχό και προστασία υπερφόρτωσης. Η άμεση μετάδοση δύναμης εξασφαλίζει υψηλή απόδοση με την απαίτηση ισχύος να μειώνεται στο ελάχιστο. Ανάλογα με το είδος και τον όγκο των καλλιεργειών, αυτό το θετικό αποτέλεσμα μπορεί να ενισχυθεί με χαμηλή ταχύτητα μεταξύ 350 και 450 σ.α.λ., χωρίς κανένα συμβιβασμό στο σχηματισμό θημωνιάς. Ο σχηματισμός της θημωνιάς βελτιστοποιείται περαιτέρω με ένα απεριόριστα αναδιπλούμενο και ρυθμιζόμενο ιστό θημωνιάς με χειροκίνητη ή προαιρετικά υδραυλική λειτουργία.

Δοκιμασμένη τεχνολογία ρότορα

Η τεχνολογία του ρότορα βασίζεται σε χαρακτηριστικά που έχουν δοκιμαστεί χιλιάδες φορές, όπως τα διπλά δόντια ανύψωσης της εταιρείας σχήματος V. Ανασηκώνουν ενεργά τη χορτονομή από το χορτάρι, γεγονός που έχει αποδειχθεί ότι ελαχιστοποιεί τις απώλειες και τη μόλυνση της χορτονομής, ενώ ταυτόχρονα αυξάνει την απόδοση σε στρέμματα.

Κατά συνέπεια, αυτό το φαινόμενο ανύψωσης εγγυάται απόλυτα καθαρό και αποτελεσματικό σάρωμα, ακόμη και υπό πολύ δύσκολες συνθήκες. Το ύψος εργασίας μπορεί να ρυθμιστεί με ένα μηχανικό στοπ για τον ρότορα και έτσι περιορίζεται το ύψος εργασίας προς τα κάτω. Σε συνδυασμό με τον βασικού εξοπλισμού μπροστινό τροχό, τα δόντια κινούνται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στο ρυθμισμένο ύψος εργασίας. Αυτό εξασφαλίζει τέλεια προσαρμογή στο περίγραμμα του εδάφους σε όλες τις συνθήκες εργασίας. Ένας άξονας που είναι τοποθετημένος στο μηχανισμό κίνησης παρέχει επιπλέον εύκολη και γρήγορη ρύθμιση της εγκάρσιας κλίσης του ρότορα – ένας ακόμη παράγοντας για τη βέλτιστη ποιότητα της θημωνιάς.

Μεταφορά στο πλαίσιο του ρότορα

Ένα άλλο πλεονέκτημα του Swadro S 460 DB είναι το πλαίσιο ρότορα με τέσσερις τροχούς -μέρος του βασικού εξοπλισμού. Τα ελαστικά 18″ στους άξονες είναι τοποθετημένα πολύ κοντά στην τροχιά των δοντιών, εξασφαλίζοντας την ακριβή καθοδήγηση των τελευταίων. Το καλύτερο είναι, ωστόσο, ότι η μονάδα κινείται στους τέσσερις τροχούς του πλαισίου του ρότορα στο κεφαλάρι και κατά την οδική μεταφορά, ενώ συνολικά το μηχάνημα λειτουργεί πολύ αθόρυβα και το τρακτέρ δεν χρειάζεται καμία δύναμη για την ανύψωσή του. Η Krone εξοπλίζει την τσουγκράνα στάνταρ με επτά πτυσσόμενους βραχίονες δοντιών για πλάτος μεταφοράς κάτω των 3 μέτρων. Αυτό εξαλείφει την ανάγκη αποσυναρμολόγησης των βραχιόνων των δοντιών για τη μεταφορά σε δημόσιους δρόμους.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Τα κορυφαία κιβώτια CVT της αγοράς για αποδοτική εργασία το 2025

Τα κιβώτια ταχυτήτων διαρκώς μεταβαλλόμενης μετάδοσης (CVT) αποτελούν την ύψιστη μορφή έκφρασης της ώθησης ενός τρακτέρ, προσφέροντας την πιο ομαλή αλλαγή ταχυτήτων. Από τη Fendt μέχρι και τον όμιλο Same Deutz-Fahr υπάρχουν μερικές λύσεις που ξεχωρίζουν στην αγορά, διευκολύνοντας τις εργασίες των αγροτών.

Ιδανικό για μεγάλα χωράφια με πλάτος εργασιών ως 12,8μ. το Amazone Venterra VR 4

Η μηχανική τσάπα VR 4 αποτελεί την τελευταία προσθήκη στη σειρά μηχανημάτων Venterra της Amazone. Το καινοτόμο μηχάνημα διαθέτει πλάτος εργασιών από 7,2 έως και 12,8 μέτρα και είναι ειδικά σχεδιασμένο για να ανταποκρίνεται στις ανάγκες αγροτών με μεγάλα χωράφια, οι οποίοι χρειάζεται να πραγματοποιήσουν μεγάλη γκάμα εργασιών.

Προτεινόμενα