Πλήρως ανασχεδιασμένη η σειρά χορτοκοπτικών Former και Rotana από την Fendt

Κοινοποίηση:

του Βασίλειου Σοφού

Εκτός από τα νέα εξαρτήματα για εκ των υστέρων τοποθέτηση, η Fendt παρουσίασε τις καινοτομίες της, όπως το χορτοδετικό Rotana και το χορτοκοπτικό Former C.

Το νέο Former C διπλού ρότορα με κεντρική εναπόθεση θημωνιάς παρουσίασε η Fendt, η οποία λάνσαρε παράλληλα και ένα πιο «πολυτελές» χορτοδετικό Rotana με χαρακτηριστικά από το επάνω ράφι. Τα μεσαία Fendt Former με πλάτος εργασίας από 6,90 μ. έως 10 μ. χρησιμοποιούνται κυρίως σε ευρωπαϊκές γεωργικές εκμεταλλεύσεις με δικό τους μηχανολογικό εξοπλισμό.

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το Profi Ιουνίου 2024

Σύμφωνα με την εταιρεία, η σειρά έχει πλέον ανασχεδιαστεί πλήρως. Τα δοκιμασμένα χαρακτηριστικά, όπως το κατοχυρωμένο με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας SteerGuard ή ο διπλός βραχίονας περιστροφής στην ανάρτηση του ρότορα, συμπληρώνονται για πρώτη φορά σε αυτή την κατηγορία με πολυάριθμες προαιρετικές λειτουργίες ISObus (τα μοντέλα φέρουν την ένδειξη «Pro»), όπως το ProConnect με τις λειτουργίες Fendt FlexHigh και MyMemory ή το Section Control. Αυτό σημαίνει ότι η Fendt ανταποκρίνεται στις ανάγκες διαφορετικών γεωργικών εκμεταλλεύσεων, από το εισαγωγικό μοντέλο με δύο ρότορες μέχρι τις επαγγελματικές απαιτήσεις για ISObus και έξυπνο έλεγχο.

Το σύστημα ελέγχου ISObus για το κεντρικό Fendt Former είναι πλήρως ενσωματωμένο στο τερματικό του τρακτέρ. Αυτό σημαίνει ότι οι λειτουργίες μπορούν επίσης να εκχωρηθούν με ευκολία απευθείας στο μοχλό κίνησης. Με τη βοήθεια του ISObus, οι οδηγοί μπορούν να ρυθμίζουν το πλάτος εργασίας και το πλάτος θημωνιάς, την ένταση του Fendt FlexHigh ή το ύψος συλλογής απευθείας από την καμπίνα του τρακτέρ. Το σύστημα ελέγχου ISObus επιτρέπει την ατομική ανύψωση των ροτόρων, ενώ η ηλεκτροϋδραυλική ατομική ανύψωση διατίθεται προαιρετικά για τα βασικά μοντέλα.

Τα πλεονεκτήματα της ατομικής ανύψωσης: Ιδιαίτερα ακριβής εργασία ακόμη και σε κεφαλάρια, και αποφυγή διπλού επιπέδου, ενώ αυτό συμπληρώνεται και από τη ρυθμιζόμενη ανύψωση κεφαλής. Το ύψος ανύψωσης των ροτόρων στο κεφαλάρι μπορεί να ρυθμιστεί σε πέντε στάδια και ρυθμίζεται μέσω του τερματικού.

Οι άξονες των ροτότων αυξάνουν την ευελιξία του συνδυασμού και διατίθενται προαιρετικά από το εργοστάσιο. Το βάρος του ρότορα κατανέμεται στη διπλή επιφάνεια επαφής, τα μεμονωμένα ελαστικά ανακουφίζονται και η θημωνιά προστατεύεται κατά τη στροφή. Σημειώνεται, τέλος, ότι οι άκαμπτοι άξονες tandem τοποθετούνται στον βασικό εξοπλισμό όλων των μοντέλων Fendt Former PRO.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Αυτονομία και ηλεκτρικά μηχανήματα το επόμενο στοίχημα για John Deere

Η αφορµή για µια µατιά στο µέλλον της αγροτικής τεχνολογίας, όπως τη σχεδιάζει η John Deere, δόθηκε στη Θήβα και συγκεκριµένα στην εκδήλωση της Agrotech για τα τέσσερα χρόνια του τοπικού καταστήµατός της. Εκεί το Profi συνάντησε την Johanna Riecken, Customer Readiness Manager for Versatility Tractor  John Deere, και τον Thomas Vesel, Territory Business Manager John Deere, οι οποίοι και αποκάλυψαν κάποια από τα σχέδια της επόµενης µέρας, ενώ µίλησαν και για την «εξαιρετικά σηµαντική», όπως τη χαρακτήρισαν, συνεργασία τους µε την Agrotech.

Ο James Nickolas νέος οικονομικός διευθυντής της CNH

Ο James Nickolas θα διαδεχθεί τον Oddone Incisa στη θέση του Οικονομικού Διευθυντή του ομίλου γεωργικών μηχανημάτων, CNH Industrial, από τις 6 Μαΐου. Έδρα του νέου CFO του ομίλου θα είναι τα κεντρικά βραβεία της CNH στο Ιλινόι των ΗΠΑ.

Με νέα καμπίνα συστήνονται οι έξυπνες συγκομιστικές Grimme Varitron

Τη νέα γενιά των αυτό-προωθούμενων συγκομιστηκών δύο σειρών Varitron, με ανανεωμένη λειτουργική καμπίνα και πληθώρα βελτιώσεων στη ροή των καρπών για συγκομιδή λαχανικών και πατατών παρουσιάζει η Grimme.

Προτεινόμενα

Η νέα TTV εµπειρία από την Deutz-Fahr με την ολοκαίνουργια Σειρά 6

Κιβώτιο TTV, δύο εκδόσεις καµπίνας και πέντε ολοκαίνουργια µοντέλα περιελάµβανε η αποκάλυψη της νέας σειράς Deutz-Fahr 6TTV 161-192 ίππων φοδιάζονται που εξοπλίζονται µε τους δοκιµασµένους κινητήρες Deutz TCD 6.1 και 4.1.

Τα κορυφαία κιβώτια CVT της αγοράς για αποδοτική εργασία το 2025

Τα κιβώτια ταχυτήτων διαρκώς μεταβαλλόμενης μετάδοσης (CVT) αποτελούν την ύψιστη μορφή έκφρασης της ώθησης ενός τρακτέρ, προσφέροντας την πιο ομαλή αλλαγή ταχυτήτων. Από τη Fendt μέχρι και τον όμιλο Same Deutz-Fahr υπάρχουν μερικές λύσεις που ξεχωρίζουν στην αγορά, διευκολύνοντας τις εργασίες των αγροτών.

Τα 7 τρακτέρ με κορυφαία συστήματα ψυχαγωγίας για πιο ευχάριστη εργασία

Παρά τις δοκιµές που έχουµε κάνει όλα αυτά τα χρόνια, αυτή είναι η πρώτη φορά που συγκρίνουµε συστήµατα ψυχαγωγίας και hands-free των τρακτέρ. Υπήρχαν µερικές σηµαντικές διαφορές, όπως θα δείτε στη συνέχεια.