Μεγαλύτερη χωρητικότητα και γενικές βελτιώσεις στις νέες ταΐστρες Siloking

Κοινοποίηση:

του Βασίλειου Σοφού

Τα αυτοκινούμενα τροφοδοσίας Siloking αναβαθμίζονται με την ανανέωση να περιλαμβάνει τόσο τα θερμικά όσο και τα ηλεκτρικά μοντέλα.

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το Profi Μαΐου 2024

Οι νέες ταîστρες Siloking αναβαθμίζονται και περιλαμβάνουν ένα αδιαβάθμητο κιβώτιο ταχυτήτων για τους κοχλίες στα ρυμουλκούμενα μοντέλα, μια ανανεωμένη έκδοση του Etruck που λειτουργεί με μπαταρία, ενώ τα μηχανήματα με καύσιμο πετρελαίου μπορούν πλέον να λειτουργούν με HVO.

Το αδιαβάθμητο κιβώτιο ταχυτήτων Variospeed στους μίκτες TrailedLine με δύο και τρεις κοχλίες λέγεται ότι χρειάζεται πολύ λιγότερη ροπή για την εργασία και επομένως μειώνονται οι απαιτήσεις ιπποδύναμης. Μπορούν να επιλεγούν τρεις προκαθορισμένες ταχύτητες κοχλία για την κοπή, την ανάμιξη και την τροφοδοσία με το πάτημα ενός κουμπιού, μαζί με τη δυνατότητα απομακρυσμένης ενεργοποίησης από το μηχάνημα που φορτώνει το μίγμα.

Στο αυτοκινούμενο Etruck, η παραγωγή αυτών των μη αυτόματης φόρτωσης μηχανημάτων έχει γίνει ευκολότερη με την αντικατάσταση του σώματος του ενός κοχλία με ένα δίδυμο, το οποίο προσφέρει μεγαλύτερη χωρητικότητα που κυμαίνεται από 12-20 κυβικά.

Η νέα σειρά έχει σχεδιαστεί όχι μόνο για μέγιστη απόδοση και μεγαλύτερους όγκους, αλλά και για άνεση με την αποδεδειγμένη αυτόνομη καμπίνα Siloking. Η κολόνα του τιμονιού είναι ρυθμιζόμενη και ο πίνακας ελέγχου περιλαμβάνει λειτουργίες για ανάμιξη, τεμαχισμό και άδειασμα υπολειμμάτων. Η μέγιστη ταχύτητα μεταφοράς είναι από 0 έως 15 χμ./ώρα.

Η μπαταρία μολύβδου-οξέος έχει αντικατασταθεί με μία με φωσφόρο ιόντων λιθίου, ικανή για δύο έως τέσσερις αναμείξεις χωρίς επαναφόρτιση και προβλεπόμενη διάρκεια ζωής 3.000-5.000 κύκλους πλήρους φόρτισης. Οι τιμές ξεκινούν από 188.000 λίρες Αγγλίας για την έκδοση των 12 κυβικών. Να σημειωθεί ότι η Siloking είχε πουλήσει πάνω από 100 από τους ηλεκτρικούς μίκτες, οι οποίοι παρουσιάστηκαν ως concept στην έκθεση EuroTier το 2016. Τότε η χωρητικότητα της χοάνης ήταν 8 κυβικά, ενώ αυξήθηκε σε 10 και 14 κυβικά το 2017.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Grimme αναβαθμίζει την αυτοκινούμενη REXOR 6300 με καινοτόμες προσθήκες

Η τελευταία γενιά της έξι σειρών μηχανής τεύτλων REXOR 6300 με χωρητικότητα 45 m³ είναι εξοπλισμένη με την τελευταία γενιά καμπίνας, με βοηθητική μονάδα ελέγχου IBX 200 ISOBUS αριστερό υποβραχιόνιο της καμπίνας, ενώ ο κινητήρας έχει επανασχεδιαστεί για ευκολότερη συντήρηση και προσβασιμότητα.

Η αποκλειστική δοκιμή του Deutz-Fahr 6190 TTV στο profi Σεπτεμβρίου

Το 6190 TTV είναι το μικρότερο μοντέλο της τελευταίας σειράς 6 TTV που παρουσίασε η Deutz-Fahr το 2021. Κάτω από αυτά τα πράσινα πλαστικά υπάρχει ένα μέρος νέων εξαρτημάτων που παίρνουν τον πρώτο τους αέρα, μαζί με κάποια πιο παλιά στοιχεία. Πώς «το νέο και το παλιό» συνεργάζονται στην αποκλειστική αυτή δοκιμή;

Προτεινόμενα

Σύγκριση επτά συστηµάτων ISObus με απαιτητική δοκιμή πάνω σε τρακτέρ 300 ίππων

Στο πλαίσιο της δοκιµής σύγκρισης επτά τρακτέρ 300 ίππων (βλέπε τεύχος Φεβρουαρίου) εξετάσαµε επίσης προσεκτικά τα συστήµατα ISObus που εξοπλίζονται. Εδώ αναλύουµε πόσο οµαλά συνδέονται τα διάφορα µοντέλα τρακτέρ µε το µηχάνηµα και πώς προγραµµατίζονται τα κουµπιά.