Valtra Coach: Εξοικονόμηση καυσίμου και μειωμένες εκπομπές ρύπων με νέα εφαρμογή

Κοινοποίηση:

του Βασίλειου Σοφού

Με τη συγκεκριμένη εφαρμογή, η Valtra επιχειρεί να κάνει όλους ανεξαιρέτως τους χειριστές των τρακτέρ της ικανούς να μειώνουν όσο το δυνατόν περισσότερο την κατανάλωση καυσίμου, κάτι που οδηγεί και σε μειωμένες εκπομπές ρύπων.

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το Profi Μαΐου 2024

Με την πάροδο των ετών, η Valtra έχει αποκτήσει φήμη για την εύχρηστη τεχνολογία ευφυούς γεωργίας. Τώρα η σκανδιναβική μάρκα έχει στρέψει την προσοχή της στη χρήση των δεδομένων που παράγονται από τα τρακτέρ της, για να βοηθήσει τους οδηγούς να μειώσουν τον χρόνο αδράνειας, για να βελτιώσουν έτσι την αποδοτικότητα των καυσίμων και να μειώσουν τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.

Η Valtra βοηθά τους χειριστές τρακτέρ να εξοικονομούν καύσιμο μέσω της καινοτόμου εφαρμογής Valtra Coach, που χρησιμοποιεί δεδομένα τηλεμετρίας του ελκυστήρα για να βοηθήσει στη μείωση του χρόνου αδράνειας και στη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.

Η νέα εφαρμογή Valtra Coach της Valtra βοηθά τους οδηγούς παρακολουθώντας τις συνήθειες οδήγησης και προσφέροντας ανατροφοδότηση σε πραγματικό χρόνο με ελκυστικό τρόπο. Ο διευθυντής διαχείρισης προϊόντων της Valtra, Tuomas Nevaranta, πιστεύει ότι αυτό θα προσφέρει στους οδηγούς χρήσιμες πληροφορίες. «Το Valtra Coach αντιπροσωπεύει μια νέα κατεύθυνση στις λύσεις με βάση τα δεδομένα για τους αγρότες. Γνωρίζουμε, για παράδειγμα, ότι για το 20% των τρακτέρ πάνω από το 10% της κατανάλωσης καυσίμου συμβαίνει κατά τη διάρκεια του ρελαντί -αυτό θα μπορούσε δυνητικά να μειωθεί.

Το Valtra Coach παρέχει στους οδηγούς άμεσες, πραγματικές γνώσεις που βασίζονται στη δική τους οδήγηση». Το Valtra Coach λειτουργεί χρησιμοποιώντας ουσιαστικά τα δεδομένα που συλλέγονται μέσω του Valtra Connect (το σύστημα τηλεμετρίας της Valtra), για να δείξει στους οδηγούς πού μπορεί να χρησιμοποιούν περισσότερο καύσιμο.

Στη συνέχεια, η εφαρμογή συγκρίνει αυτό με τα συγκεντρωτικά δεδομένα και παρακολουθεί, επιβραβεύοντας τον τρόπο με τον οποίο οι οδηγοί αλλάζουν τον τρόπο οδήγησής τους για να μειώσουν την κατανάλωση καυσίμου. Με την ελκυστική προσέγγιση της διαδικασίας παρακολούθησης και ανατροφοδότησης, η εφαρμογή στοχεύει να κάνει την αποδοτικότερη οδήγηση διασκεδαστική και ψυχαγωγική.

Σε αρχικές μελέτες, η Valtra εκτιμά ότι για έναν χειριστή που οδηγεί το τρακτέρ του για 5,2 ώρες την ημέρα, η μείωση του χρόνου αδράνειας κατά 12% θα μπορούσε να εξοικονομήσει πάνω από 330 λίτρα καυσίμου ετησίως.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Grimme αναβαθμίζει την αυτοκινούμενη REXOR 6300 με καινοτόμες προσθήκες

Η τελευταία γενιά της έξι σειρών μηχανής τεύτλων REXOR 6300 με χωρητικότητα 45 m³ είναι εξοπλισμένη με την τελευταία γενιά καμπίνας, με βοηθητική μονάδα ελέγχου IBX 200 ISOBUS αριστερό υποβραχιόνιο της καμπίνας, ενώ ο κινητήρας έχει επανασχεδιαστεί για ευκολότερη συντήρηση και προσβασιμότητα.

Η αποκλειστική δοκιμή του Deutz-Fahr 6190 TTV στο profi Σεπτεμβρίου

Το 6190 TTV είναι το μικρότερο μοντέλο της τελευταίας σειράς 6 TTV που παρουσίασε η Deutz-Fahr το 2021. Κάτω από αυτά τα πράσινα πλαστικά υπάρχει ένα μέρος νέων εξαρτημάτων που παίρνουν τον πρώτο τους αέρα, μαζί με κάποια πιο παλιά στοιχεία. Πώς «το νέο και το παλιό» συνεργάζονται στην αποκλειστική αυτή δοκιμή;

Προτεινόμενα

Ό,τι πρέπει για τα επικλινή εδάφη το δενδροκομικό Ferrari Draco 85 Dualsteer

Με υπόσχεση την απρόσκοπτη λειτουργία στα εδάφη µε απότοµη κλίση, το Draco 85 Dualsteer της Ferrari κυκλοφορεί ως µία ιδανική πρόταση για οπωρώνες και αµπελώνες ειδικά σε ορεινές περιοχές και µικρά κτήµατα που η δυνατότητα ελιγµών είναι περιορισµένη.

Η Iveco-Condellis παρουσίασε το νέο IVECO S-WAY LNG στα εγκαίνια του πρώτου σταθμού LNG στη Θεσσαλονίκη

Η MOLGAS εγκαινίασε τον πρώτο σταθμό LNG της Ελλάδας στο πρατήριο καυσίμων του Ομίλου Κολοκυθά, που βρίσκεται στη Θεσσαλονίκη. Αυτή η υπερσύγχρονη εγκατάσταση, η οποία άνοιξε τις πόρτες την Κυριακή 28 Ιουλίου, αποτελεί σημαντικό ορόσημο στην ενεργειακή υποδομή της χώρας, παρέχοντας έναν ειδικό χώρο για τον ανεφοδιασμό βαρέων φορτηγών με Υγροποιημένο Φυσικό Αέριο (LNG) και Συμπιεσμένο Φυσικό Αέριο (CNG).

Επένδυση 70 εκατ. ευρώ από την AGCO για υβριδικούς, ηλεκτρικούς και εναλλακτικού καυσίμου κινητήρες

Η επένδυση ύψους 70 εκατ. ευρώ θα επιτρέψει επίσης στις εγκαταστάσεις του Linnavuori την επέκταση της κατασκευής εξαρτημάτων CVT για τα τρακτέρ του ομίλου (Fendt, Massey Ferguson και Valtra), με σχέδια για την παραγωγή περισσότερων εξαρτημάτων μετάδοσης κίνησης υψηλής ακρίβειας.