Valtra Coach: Εξοικονόμηση καυσίμου και μειωμένες εκπομπές ρύπων με νέα εφαρμογή

Κοινοποίηση:

του Βασίλειου Σοφού

Με τη συγκεκριμένη εφαρμογή, η Valtra επιχειρεί να κάνει όλους ανεξαιρέτως τους χειριστές των τρακτέρ της ικανούς να μειώνουν όσο το δυνατόν περισσότερο την κατανάλωση καυσίμου, κάτι που οδηγεί και σε μειωμένες εκπομπές ρύπων.

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το Profi Μαΐου 2024

Με την πάροδο των ετών, η Valtra έχει αποκτήσει φήμη για την εύχρηστη τεχνολογία ευφυούς γεωργίας. Τώρα η σκανδιναβική μάρκα έχει στρέψει την προσοχή της στη χρήση των δεδομένων που παράγονται από τα τρακτέρ της, για να βοηθήσει τους οδηγούς να μειώσουν τον χρόνο αδράνειας, για να βελτιώσουν έτσι την αποδοτικότητα των καυσίμων και να μειώσουν τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.

Η Valtra βοηθά τους χειριστές τρακτέρ να εξοικονομούν καύσιμο μέσω της καινοτόμου εφαρμογής Valtra Coach, που χρησιμοποιεί δεδομένα τηλεμετρίας του ελκυστήρα για να βοηθήσει στη μείωση του χρόνου αδράνειας και στη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.

Η νέα εφαρμογή Valtra Coach της Valtra βοηθά τους οδηγούς παρακολουθώντας τις συνήθειες οδήγησης και προσφέροντας ανατροφοδότηση σε πραγματικό χρόνο με ελκυστικό τρόπο. Ο διευθυντής διαχείρισης προϊόντων της Valtra, Tuomas Nevaranta, πιστεύει ότι αυτό θα προσφέρει στους οδηγούς χρήσιμες πληροφορίες. «Το Valtra Coach αντιπροσωπεύει μια νέα κατεύθυνση στις λύσεις με βάση τα δεδομένα για τους αγρότες. Γνωρίζουμε, για παράδειγμα, ότι για το 20% των τρακτέρ πάνω από το 10% της κατανάλωσης καυσίμου συμβαίνει κατά τη διάρκεια του ρελαντί -αυτό θα μπορούσε δυνητικά να μειωθεί.

Το Valtra Coach παρέχει στους οδηγούς άμεσες, πραγματικές γνώσεις που βασίζονται στη δική τους οδήγηση». Το Valtra Coach λειτουργεί χρησιμοποιώντας ουσιαστικά τα δεδομένα που συλλέγονται μέσω του Valtra Connect (το σύστημα τηλεμετρίας της Valtra), για να δείξει στους οδηγούς πού μπορεί να χρησιμοποιούν περισσότερο καύσιμο.

Στη συνέχεια, η εφαρμογή συγκρίνει αυτό με τα συγκεντρωτικά δεδομένα και παρακολουθεί, επιβραβεύοντας τον τρόπο με τον οποίο οι οδηγοί αλλάζουν τον τρόπο οδήγησής τους για να μειώσουν την κατανάλωση καυσίμου. Με την ελκυστική προσέγγιση της διαδικασίας παρακολούθησης και ανατροφοδότησης, η εφαρμογή στοχεύει να κάνει την αποδοτικότερη οδήγηση διασκεδαστική και ψυχαγωγική.

Σε αρχικές μελέτες, η Valtra εκτιμά ότι για έναν χειριστή που οδηγεί το τρακτέρ του για 5,2 ώρες την ημέρα, η μείωση του χρόνου αδράνειας κατά 12% θα μπορούσε να εξοικονομήσει πάνω από 330 λίτρα καυσίμου ετησίως.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα
Προτεινόμενα

H μονάδα Lemken Solitair «απάντηση» στις αυξημένες απαιτήσεις σποράς με 2.400 λίτρα

Με γενναιόδωρη χωρητικότητα 2.400 λίτρων για σπόρο ή/και λίπασμα, αυτή η ανθεκτική στην πίεση χοάνη είναι ιδανική για σπορά ακριβείας, εξασφαλίζοντας τη μέγιστη αξιοποίηση των ημερών του πεδίου.

Σπορά βάµβακος µε Amazone Precea και John Deere 6120M: Αχτύπητο δίδυµο για σπορά ακριβείας

Η ολοκαίνουρια πνευµατική σπαρτική µηχανή Amazone Precea µαζί µε το τρακτέρ νέο John Deere 6150M µπήκε σε σπορά βάµβακος σε κτήµατα του θεσσαλικού κάµπου, αποδεικνύοντας στην πράξη την ακρίβεια στην τοποθέτηση σπόρων.

Με λεωφορεία νέας γενιάς κινητήρων CNG της IVECO ανανεώνεται ο στόλος της Αθήνας

Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών επέλεξε την IVECO BUS και το μοντέλο URBANWAY CNG με αρθρωτό σύστημα. Το συγκεκριμένο μοντέλο κινείται με συμπιεσμένο φυσικό αέριο (CNG) και είναι συμβατό με βιομεθάνιο. Η παράδοση των 100 λεωφορείων νέας γενιάς URBANWAY CNG θα ξεκινήσει σταδιακά μέσα στο έτος συμβάλλοντας στην ανανέωση του στόλου της Αθήνας.

Επένδυση 70 εκατ. ευρώ από την AGCO για υβριδικούς, ηλεκτρικούς και εναλλακτικού καυσίμου κινητήρες

Η επένδυση ύψους 70 εκατ. ευρώ θα επιτρέψει επίσης στις εγκαταστάσεις του Linnavuori την επέκταση της κατασκευής εξαρτημάτων CVT για τα τρακτέρ του ομίλου (Fendt, Massey Ferguson και Valtra), με σχέδια για την παραγωγή περισσότερων εξαρτημάτων μετάδοσης κίνησης υψηλής ακρίβειας.