Αυτονομία Raven Cart στα New Holland, διαθέσιμο αρχικά σε Καναδά και ΗΠΑ

Κοινοποίηση:

Η New Holland και η Raven Industries συνεργάζονται για την παρουσίαση του Raven Cart Automation, που διασφαλίζει την απλούστευση της ταυτόχρονης εργασίας εκφόρτωσης της αλωνιστικής στο ρυμουλκό.

Η πορεία προς την αυτονομία από τη μεριά της New Holland συνεχίζεται, με την ίδια να συνεργάζεται με την Raven προσφέροντας τώρα στους παραγωγούς μια καλή λύση στον τρόπο με τον οποίο εκείνοι συγκομίζουν. «Ο αυτοματισμός Raven Cart αποτελεί ένα βαθύτατο όφελος για τους αγρότες και τους χειριστές που επιδιώκουν να ενισχύσουν τον έλεγχο στο πεδίο και να ελαχιστοποιήσουν τα αδύνατα σημεία κατά τη συγκομιδή, όπως η διαρροή σιτηρών και η κόπωση του χειριστή», λέει ο Paul Welbig, διευθυντής μάρκετινγκ προϊόντων, στις τεχνολογίες γεωργίας ακριβείας της New Holland. «Με αυτή την τεχνολογία, δίνουμε τη δυνατότητα στους αγρότες και τους χειριστές να ανακτήσουν το χρόνο τους, να μειώσουν την κούραση και το άγχος και να περιηγηθούν στα χωράφια τους με απαράμιλλη ακρίβεια για να ενισχύσουν την παραγωγικότητά τους», σχολιάζει.

Αυτοματοποίηση στο πεδίο και ανακούφιση του χειριστή

Στην πραγματικότητα, η αυτοματοποίηση «ελέγχεται», αφού οι οδηγοί της αλωνιστικής μηχανήματος και του ρυμουλκού σιτηρών παραμένουν στη θέση τους.

Η δουλειά του Raven Cart Automation συγχρονίζει την κίνηση της θεριζοαλωνιστικής μηχανής με το ρυμουλκό σιτηρών, λειτουργώντας ως τεχνολογία υποβοήθησης του οδηγού στο τρακτέρ, επιτρέποντας στον χειριστή της θεριζοαλωνιστικής μηχανής να υπαγορεύει την τοποθέτηση και την ταχύτητα του ρυμουλκού κατά τη διαδικασία πλήρωσής του.

Το σύστημα ενεργοποιείται μόλις ο οδηγός του κάδου βρεθεί εντός της εμβέλειας της θεριζοαλωνιστικής μονάδας και τότε καθίσταται διαθέσιμη η δυνατότητα συγχρονισμού του με τον κοχλία της θεριζοαλωνιστικής μονάδας. Για να συνδεθεί, ο χειριστής του τρακτέρ ενεργοποιεί το αυτόματο σύστημα διεύθυνσης, επιτρέποντας στον χειριστή της θεριζοαλωνιστικής μηχανής να ελέγχει την τοποθέτηση του κάδου, την ταχύτητα και την κατεύθυνση του ρυμουλκού σιτηρών.

Μόλις ο κάδος γεμίσει, οι δυνατότητες οδήγησης ενεργοποιούνται εκ νέου, ώστε ο χειριστής του τρακτέρ να πλοηγηθεί στο σημείο εκφόρτωσης. Μέσω των συντονισμένων κινήσεων αλωνιστικής-τρακτέρ, το σύστημα συμβάλλει σημαντικά στη μείωση της διαρροής σιτηρών και της κόπωσης του χειριστή που συνήθως συνδέεται με τη χειροκίνητη εκφόρτωση εν κινήσει. Σχεδιασμένο για ευκολία στη χρήση, το Raven Cart Automation διαθέτει ένα απλό περιβάλλον εργασίας με λίγα μόνο κουμπιά, εξασφαλίζοντας ότι οι χειριστές -ανεξάρτητα από το επίπεδο δεξιοτήτων που διαθέτουν- μπορούν να πλοηγηθούν και να δώσουν εντολές στο σύστημα χωρίς ταλαιπωρία.

Συχνά, ο χρόνος εκπαίδευσης των χειριστών μειώνεται όταν το Raven Cart Automation αποτελεί θεμέλιο των διαδικασιών συγκομιδής. Και η τεχνολογία αυτή ξεχωρίζει για τη χρήση μιας σύνδεσης σε πραγματικό χρόνο σημείο-προς-σημείο μεταξύ της θεριζοαλωνιστικής μηχανής και του τρακτέρ, ευθυγραμμιζόμενη με τη γραμμή ΑΒ βάσει του GPS που έχει οριστεί από κάθε σύστημα.

Ευελιξία στο πεδίο

Κατά τη χρήση του συστήματος, οι χειριστές μπορούν να συγχρονίσουν έως και έξι τρακτέρ με μια θεριζοαλωνιστική, που έχει φυσικά ρυθμιστεί, για να συνεργάζεται με το σύστημα. Η δυνατότητα σύνδεσης με παραπάνω από ένα τρακτέρ επιτρέπει στον χειριστή της θεριζοαλωνιστικής μηχανής να ενορχηστρώνει μια εναρμονισμένη διαδικασία συγκομιδής και να διαχειρίζεται σύνθετες εργασίες με πρωτοφανή ακρίβεια, κατάλληλη βέβαια για μεγάλες επιχειρήσεις, εκτός από την επιτυχημένη σχέση αλωνιστικής-τρακτέρ σε μεσαίες επιχειρήσεις. Αυτές μπορούν να αντισταθμίσουν τους περιορισμούς ή τις ελλείψεις εργατικού δυναμικού συμπληρώνοντας την τεχνολογική βοήθεια με το Raven Cart Automation. Αυτή η λειτουργία είναι εφαρμόσιμη σε κάθε επιχείρηση που ενδιαφέρεται για τη βελτίωση της επιχειρησιακής αποδοτικότητας, ανεξάρτητα από τον αριθμό των στρεμμάτων που συγκομίζονται, όπως τονίζουν οι δύο εταιρείες.

Η συμβατότητα και η συνδεσιμότητα αποτελούν επίσης βασικές πτυχές αυτής της τεχνολογίας. Το Raven Cart Automation είναι διαθέσιμο για τα περισσότερα τρακτέρ New Holland με κιβώτιο ταχυτήτων CVT/PST (έτος μοντέλου 2020 ή νεότερο) και επτά μοντέλα θεριζοαλωνιστικών μηχανών CR (έτος μοντέλου 2015 ή νεότερο) – CR6.80, CR6.90, CR7.80, CR8.90 CR9.90, CR10.90 και CR11. Να σημειωθεί πάντως ότι το σύστημα αυτό δοκιμαζόταν για μεγάλο χρονικό διάστημα στις ΗΠΑ και από τα μέσα Μαρτίου του 2024 θα είναι αρχικά διαθέσιμο εκεί αλλά και στον Καναδά.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Εξοικονόμηση προϊόντων φυτοπροστασίας 30% με το Martignani Trekker

Με ιστορία που ξεπερνά τα 65 χρόνια στον χώρο των συστηµάτων ψεκασµού, οι ιταλικοί νεφελοψεκαστήρες Martignani συνεχίζουν να καινοτοµούν, προσφέροντας λύσεις υψηλής τεχνολογίας για τον σύγχρονο επαγγελµατία παραγωγό. Ξεχωρίζουν για την πιστοποιηµένη και πατενταρισµένη τεχνολογία ηλεκτροστατικής φόρτισης και µικρού  /υπέρµικρου όγκου, η οποία επιτρέπει τον σχηµατισµό φορτισµένων σταγονιδίων ακριβώς στο σηµείο δηµιουργίας τους, εξασφαλίζοντας µέγιστη αποτελεσµατικότητα και ακρίβεια εφαρµογής.

Σε πλήρη ανανέωση της γκάμας τρακτέρ της προχωράει η CNH, νέες σειρές προϊόντων από το 2026

Τη νέα του επιχειρηματική στρατηγική παρουσίασε ο όμιλος CNH στα πλαίσια της φετινής του Investor Day που έλαβε χώρα στις 8 Μαΐου. Η κορυφαία κατασκευαστής τόνισε ότι βρίσκεται σε εξέλιξη πλήρης ανανέωση της γκάμας τρακτέρ της, ενώ από το 2026 σκοπεύει σταδιακά να παρουσιάσει νέες σειρές προϊόντων.

Προτεινόμενα

Σχεδιασμένη για Ευρώπη και με λειτουργίες αυτονομίας η μεσαία σειρά Daedong GX

Οι επενδύσεις της κορεατικής εταιρείας δε σταματούν και το τρακτέρ της σειράς GX εγκαινιάζει μια νέα εποχή για τον όμιλο, αφού τα μοντέλα διαθέτουν πλήθος τεχνολογιών όπως οι λειτουργίες αυτόνομης οδήγησης και άλλα συστήματα «συμβατά» με τις επιθυμίες και των Ευρωπαίων αγοραστών.

Η νέα TTV εµπειρία από την Deutz-Fahr με την ολοκαίνουργια Σειρά 6

Κιβώτιο TTV, δύο εκδόσεις καµπίνας και πέντε ολοκαίνουργια µοντέλα περιελάµβανε η αποκάλυψη της νέας σειράς Deutz-Fahr 6TTV 161-192 ίππων φοδιάζονται που εξοπλίζονται µε τους δοκιµασµένους κινητήρες Deutz TCD 6.1 και 4.1.