Με κινητήρες FARMotion 45 106 ή 116 ίππων και χαμηλό προφίλ τα νέα Deutz-Fahr 5 ΤΒ

Κοινοποίηση:

Το προφίλ του καπό και των λασπωτήρων, σε συνδυασµό µε το χαµηλό κέντρο βάρους και τους στιβαρούς άξονες, καθιστούν τα τρακτέρ 5 TB µοναδικά και ιδανικά για εργασία σε πλαγιές ή ανάµεσα σε δέντρα.

Η Deutz-Fahr διευρύνει τις επιλογές που προσφέρει στο σύγχρονο αγρότη, προσφέροντας περισσότερα µοντέλα για αµπελώνες και οπωρώνες, µε τα χαρακτηριστικά που συνοδεύουν τα τρακτέρ αυτά. Η εταιρεία παρουσιάζει για αυτό το σκοπό τα νέα τρακτέρ 5105 TB και 5115 TB εξοπλισµένα µε κινητήρες Stage V.

Μερικά από τα εξαιρετικά τεχνικά χαρακτηριστικά περιλαµβάνουν κινητήρες FARMotion 45 µε ισχύ 106 ή 116 ίππων, τέσσερις εκδόσεις µετάδοσης, από 10+10 ταχύτητες έως 40+40 ταχύτητες, µε µηχανικό ή ηλεκτροϋδραυλικό σασµάν (PowerShuttle), η λειτουργία Stop&Go για εκκινήσεις και στάσεις χρησιµοποιώντας µόνο το πεντάλ του φρένου και SDD (Steering Double Displacement) ταχεία διεύθυνση, που επιτρέπει την επίτευξη της τελικής θέσης µε τις µισές στροφές του τροχού.

Τα τρακτέρ αυτής της σειράς διαθέτουν επίσης φρένα σε τέσσερις τροχούς, µηχανικό πίσω ανυψωτικό µε µέγιστη ανυψωτική ικανότητα 4.525 κιλών, προαιρετική µπροστινή ανύψωση και υδραυλική αντλία µε παροχή έως 70 λτ/λεπτό. Η τεχνολογία µετάδοσης της νέας σειράς 5 TB διασφαλίζει ότι ο οδηγός έχει πάντα διαθέσιµη την ακριβή ποσότητα ροπής που χρειάζεται για την εργασία του, είτε στο χωράφι είτε στο δρόµο. Μπορείτε να επιλέξετε µία από τις δύο εκδόσεις µετάδοσης: Ένα απλό µηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων µε 10+10 ή 20+20 ταχύτητες µε reverse shuttle ή ένα κιβώτιο ταχυτήτων µε PowerShuttle. Σε αυτήν την περίπτωση, οι διαθέσιµες ταχύτητες είναι 20+20, οι οποίες µπορούν να αυξηθούν σε 40+40 επιλέγοντας την έκδοση Powershift 2 βηµάτων (Hi-Lo).

Όλες οι εκδόσεις κιβωτίου ταχυτήτων επιτυγχάνουν τη µέγιστη ταχύτητα των 40 χλµ./ώρα σε χαµηλότερες στροφές κινητήρα στη λειτουργία ECO. Το σύστηµα Stop&Go, το οποίο διατίθεται στάνταρ σε όλα τα κιβώτια ταχυτήτων PowerShuttle, επιτρέπει στο τρακτέρ να σταµατά χωρίς συµπλέκτη και να επανεκκινεί απλά χρησιµοποιώντας το πεντάλ του φρένου, κάνοντας τους ελιγµούς πολύ πιο απλούς. Η πλατφόρµα του οδηγού, η οποία είναι αναρτηµένη σε αθόρυβα µπλοκ, απορροφά όλους τους κραδασµούς.

Το κάθισµα του οδηγού και το τιµόνι είναι ρυθµιζόµενα, επιτρέποντας σε κάθε οδηγό να βρει την τέλεια θέση εργασίας του. Το σύστηµα ελέγχου έχει αναδιαρθρωθεί σύµφωνα µε τα πιο πρόσφατα κριτήρια εργονοµίας. Όλα τα στοιχεία που ελέγχουν την οδήγηση, την αλλαγή ταχυτήτων, την υδραυλική λειτουργία και τη λειτουργία του άξονα PTO έχουν λογικά διευθετηθεί σύµφωνα µε τη συχνότητα µε την οποία χρησιµοποιούνται, τοποθετούνται σε εύκολη πρόσβαση και έχουν κωδικοποιηθεί µε χρώµα. Ο πίνακας οργάνων στην κολόνα του τιµονιού παρέχει στον οδηγό όλες τις απαραίτητες πληροφορίες.

Στέλιος Σταματικός

«Το 2023, η ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε. ενίσχυσε περαιτέρω τη θέση της στην αγορά των γεωργικών µηχανηµάτων, εδραιώνοντας σχέσεις εµπιστοσύνης µε το συγκεκριµένο αγοραστικό κοινό. Για τη νέα χρονιά, προσβλέπουµε σε σηµαντική ανάπτυξη των δραστηριοτήτων µας, καθώς µε τον προσεκτικό επιχειρηµατικό σχεδιασµό και την ξεκάθαρη στρατηγική µας, είµαστε σε θέση να προσφέρουµε καινοτόµα προϊόντα και υπηρεσίες στον σύγχρονο αγρότη – καλλιεργητή. Αξίζει να σηµειωθεί ότι η εταιρεία µας είναι κατάλληλα προετοιµασµένη και για το 2024, καθώς θα διαθέτει υψηλά προϊοντικά αποθέµατα ενόψει των νέων σχεδίων βελτίωσης.

Πιο συγκεκριµένα, για το 2024, εκτιµούµε περαιτέρω αύξηση του µεριδίου αγοράς και για τους δύο κατασκευαστικούς οίκους που εκπροσωπούµε, SAME και DEUTZ-FAHR αντίστοιχα. Για την DEUTZ – FAHR αιχµή του δόρατος θα αποτελέσει η Σειρά 6 της DEUTZ-FAHR, µε το κλασικό κιβώτιο Powershift ή µε την πλήρως αυτόµατη έκδοση RCshift . Η συγκεκριµένη σειρά συγκεντρώνει όλη την εµπειρία της Deutz-Fahr στην παραγωγή εξειδικευµένων τρακτέρ µε καινοτόµες υπηρεσίες και στην Γεωργία Ακριβείας, µε απώτερο στόχο την αύξηση της απόδοσης ανά καλλιέργεια, καθώς και της άνεσης για τον χειριστή. Στην µεσαία κατηγορία τρακτέρ, διεκδικούµε διεύρυνση του µεριδίου µας µε τις νέες σειρές SAME και DEUTZ FAHR ΤΒ Stage V. Η γκάµα της σειράς ΤΒ διαθέτει δοµή χαµηλού προφίλ, γεγονός που καθιστά τα µοντέλα της ιδανικά για εργασίες σε ελαιώνες και οπωρώνες.

Εξίσου αποτελεσµατικά αποδεικνύονται και σε λοφώδη εδάφη, όπου το χαµηλό κέντρο βάρους προσφέρει µεγαλύτερη ασφάλεια. Επίσης οι νέες σειρές δενδροκοµικών τρακτέρ τύπου PLATFORM, µε εύρος ισχύος από 86 έως 110 ίππων αποτελούν ιδανική λύση για οπωρώνες, καθώς χάρη στη διαχρονική εµπειρία και το µοναδικό σχεδιασµό της SAME, προσφέροουν ασφάλεια, ευελιξία και εργονοµία, κάνοντας την εργασία στην καλλιέργεια ευχάριστη, αποδοτική και προπάντων κερδοφόρα! Με την ευκαιρία, να σηµειώσω ότι ο Όµιλος εταιρειών Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε θα συµπληρώσει, µε την νέα χρονιά, 100 χρόνια από την ίδρυσή του, σηµατοδοτώντας ένα ορόσηµο αλλά και µια παρακαταθήκη για το προσωπικό, τους πελάτες και τους συνεργάτες του. Εύχοµαι το 2024 να αποτελέσει µια πλούσια και δηµιουργική χρονιά για τους φίλους µας αγρότες, µε υγεία και ευτυχία!»

*∆ιευθυντής πωλήσεων τµήµατος τρακτέρ Θεοχαράκης Α.Ε.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Παρέλαση νέων μοντέλων και αποκαλυπτήρια για τα ολοκαινούργια MF 8S Xtra

Ένα από τα πιο «πυκνά» press event των τελευταίων ετών διοργάνωσε η Massey Ferguson στο Beauvais της Γαλλίας το διήµερο 30 Ιουνίου µε 1η Ιουλίου , το οποίο τα είχε όλα:  Test Drive, ενηµέρωση για τις νέες σειρές MF 9S, 5M, 1M, την αποκάλυψη του MF 8S Xtra, ξενάγηση στο νέο Customer Center της εταιρείας, βόλτα στο εργοστάσιο, συνεντεύξεις στο χωράφι µε τους ανθρώπους της εταιρείας και µία γεύση από το workshop MF by You. Η Agrenda βρέθηκε  στη Γαλλία καλεσµένη του Οµίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη, που διαθέτει την αποκλειστική αντιπροσωπεία των Massey Ferguson στη χώρα µας, παρακολουθώντας από κοντά το event που οι διοργανωτές περιέγραψαν ως  την τέλεια ευκαιρία «επανασύνδεσης» µε τον κόσµο του αγροτικού Τύπου.

Η Agrotech φέρνει στην Ελλάδα τη φυτοπροστασία του μέλλοντος, οικονομία ως 95% στη χρήση χημικών

Η Agrotech, επίσημος αντιπρόσωπος της John Deere στην Ελλάδα και πρωτοπόρος στον χώρο των λύσεων γεωργικής τεχνολογίας, ανακοινώνει με ιδιαίτερη ικανοποίηση τη νέα της αποκλειστική συνεργασία με την ελβετική εταιρεία Ecorobotix, έναν από τους κορυφαίους κατασκευαστές στον τομέα των ultra-high precision sprayers με τεχνητή νοημοσύνη.

Όταν οι επιδοτήσεις πάνε στις λάθος τσέπες πώς να γίνουν πάγιες επενδύσεις;

Τα όσα αποκαλυπτικά βλέπουν το φως της δηµοσιότητας γύρω από το καθεστώς διαφθοράς που είχε εγκαθιδρυθεί εδώ και πολλά χρόνια στον ΟΠΕΚΕΠΕ, φαίνεται πως βρίσκονται σε άµεση συνάρτηση µε τη δραµατική µείωση των παραγωγικών επενδύσεων και τη φάση παρακµής στην οποία έχει εισέλθει η αγροτική οικονοµία στην Ελλάδα.

Προτεινόμενα

Ψηφιακή αναδιαμόρφωση σε συνεργασία με την δημιουργό του ChatGPT, OpenAI, για την Scania

Σε συνεργασία με την εταιρεία OpenAI, δημιουργό του ChatGPT, για την ανάπτυξη τεχνολογιών τεχνητής νοημοσύνης προχωράει η κορυφαία κατασκευαστής οχημάτων βαρέως τύπου Scania. Ξεφυλλίστε και

Επίδειξη μηχανημάτων Orizzonti και Alpego στη Νεμέα

Στη δοκιμή που πραγματοποιήθηκε στα τέλη Απριλίου, τα μηχανήματα που είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά οι αγρότες της περιοχής αφορούσαν σε φρέζα αμπελουργική

Ευημερία και ανάπτυξη όλων των μελών της P J Condellis S.A. το 2024

Η P J Condellis S.A. διοργάνωσε και φέτος την ετήσια εκδήλωση Κοπής της Πίτας. Σε κλίμα χαράς, τα στελέχη της εταιρείας βρέθηκαν όλοι μαζί για να ανταλλάξουν ευχές, και να επισημάνουν τη δέσμευσή τους στην ευημερία και την ανάπτυξη όλων των μελών.

Το απτόητο 4-κύλινδρο Deutz-Fahr 6170.4 PS ανταγωνίζεται στα ίσα μεγαλύτερα τρακτέρ

Κατά την φωτογράφηση µε το 6170.4, ο τίτλος «∆ιαχρονικό» µας ήρθε στο νου. Εξάλλου, η καµπίνα Agrotron γιορτάζει φέτος την 30η της επέτειο, όσον αφορά το βασικό της πλαίσιο. Ωστόσο πολλά έχουν αλλάξει στο εσωτερικό της καµπίνας του 6170.4 σε σχέση µε το Agrotron 4.95.Η δοκιµή της σειράς τεσσάρων µοντέλων 6.4, µε ισχύ που κυµαίνεται από 96.2 kW/129 hp έως 127,5 kW/171 hp πραγµατοποιήθηκε στο Lauingen της Γερµανίας.Τα 6130.4, 6140.4 και 6150.4 διατίθενται και µε κιβώτια ταχυτήτων RVshift (semi-powershift) ή TTV (αδιαβάθµητη µετάδοση), ενώ το 6170.4 έχει την επιπλέον επιλογή ενός powershift όπως αυτό που δοκιµάζαµε εµείς.

Κονταρομαχία ισχύος έλξης 15 κορυφαίων γεωργικών ελκυστήρων της αγοράς

Υπάρχει µεγάλη συζήτηση σχετικά µε το αν ένα κιβώτιο ταχυτήτων διαρκώς µεταβαλλόµενης µετάδοσης (CVT) είναι κατάλληλο για βαριές εργασίες. Για να δώσουµε απάντηση σ’ αυτό το ερώτηµα συγκρίναµε την ισχύ έλξης 15 τρακτέρ σε τέσσερις οµάδες ισχύος.