Ένα ξεχωριστό Fendt με 205 ηλεκτρικούς ίππους

Κοινοποίηση:

Ο Ολλανδός εισαγωγέας Fendt Agromec, µαζί µε την Electric Construction Equipment, «εξηλέκτρισε» ένα Fendt 700 Vario τοποθετώντας µια µπαταρία στον µπροστινό σύνδεσµο. Η οµάδα από το περιοδικό Trekker στην Ολλανδία έριξε µια πρώτη µατιά στη νέα αυτή «επίσηµη» πατέντα των 800 βολτ και των περίπου 200 ίππων.

Πώς µπορεί η ενέργεια από 400 λίτρα πετρελαίου να αντικατασταθεί από ένα ολοκαίνουργιο σύστηµα µετάδοσης κίνησης «χωρίς εκποµπές ρύπων; Αυτή ήταν η ενδιαφέρουσα πρόκληση που τέθηκε στον Mart van der Valk, της Electric Construction Equipment (ECE), για λογαριασµό του Ολλανδού εισαγωγέα της Fendt, Agromec, καθώς και της κατασκευαστικής εταιρείας Van Wijlen. Υδρογόνο ή µπαταρία; Μια πιθανή επιλογή ήταν το υδρογόνο.

Ωστόσο, αυτό όχι µόνο είναι επί του παρόντος ακριβό και έχει περιορισµένη ενεργειακή πυκνότητα, αλλά είναι και η απαιτούµενη κυψέλη καυσίµου ακριβή. Η δεύτερη επιλογή ήταν µια µπαταρία, που θα µπορούσε να εγκατασταθεί στο τρακτέρ. Ωστόσο, και αυτό αποδείχθηκε µη πρακτικό, επειδή µια µπαταρία ικανή να παρέχει τον ίδιο χρόνο λειτουργίας µε 400 λίτρα πετρελαίου θα ζύγιζε περίπου 15 τόνους.

Έτσι, εισάγεται η µπαταρία, που µπορεί να αντικατασταθεί και να τοποθετηθεί στον µπροστινό σύνδεσµο, µε την αλλαγή να διαρκεί µόνο λίγα λεπτά και να επιτρέπει τη συνέχιση της εργασίας. Συνεπώς, αν υπάρχουν αρκετές µπαταρίες, µπορείτε να εργάζεστε συνεχώς µε ηλεκτρική ενέργεια. Ποια είναι όµως η αρχή της ιστορίας αυτού του έργου;

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Grimme αναβαθμίζει την αυτοκινούμενη REXOR 6300 με καινοτόμες προσθήκες

Η τελευταία γενιά της έξι σειρών μηχανής τεύτλων REXOR 6300 με χωρητικότητα 45 m³ είναι εξοπλισμένη με την τελευταία γενιά καμπίνας, με βοηθητική μονάδα ελέγχου IBX 200 ISOBUS αριστερό υποβραχιόνιο της καμπίνας, ενώ ο κινητήρας έχει επανασχεδιαστεί για ευκολότερη συντήρηση και προσβασιμότητα.

Η αποκλειστική δοκιμή του Deutz-Fahr 6190 TTV στο profi Σεπτεμβρίου

Το 6190 TTV είναι το μικρότερο μοντέλο της τελευταίας σειράς 6 TTV που παρουσίασε η Deutz-Fahr το 2021. Κάτω από αυτά τα πράσινα πλαστικά υπάρχει ένα μέρος νέων εξαρτημάτων που παίρνουν τον πρώτο τους αέρα, μαζί με κάποια πιο παλιά στοιχεία. Πώς «το νέο και το παλιό» συνεργάζονται στην αποκλειστική αυτή δοκιμή;

Προτεινόμενα

Volkswagen Amarok 2024: Προηγμένο σύνολο χαρακτηριστικών με σκληροτράχηλο DNA

H δεύτερη γενιά του VW Amarok προσφέρει ένα προηγµένο σύνολο χαρακτηριστικών, µε πάνω από 25 συστήµατα υποβοήθησης οδηγού, online υπηρεσίες, αποδοτικούς κινητήρες, σε µία σκληροτράχηλη «συσκευασία» που φέρει το σαφές σχεδιαστικό DNA της Volkswagen.

Η Iveco-Condellis παρουσίασε το νέο IVECO S-WAY LNG στα εγκαίνια του πρώτου σταθμού LNG στη Θεσσαλονίκη

Η MOLGAS εγκαινίασε τον πρώτο σταθμό LNG της Ελλάδας στο πρατήριο καυσίμων του Ομίλου Κολοκυθά, που βρίσκεται στη Θεσσαλονίκη. Αυτή η υπερσύγχρονη εγκατάσταση, η οποία άνοιξε τις πόρτες την Κυριακή 28 Ιουλίου, αποτελεί σημαντικό ορόσημο στην ενεργειακή υποδομή της χώρας, παρέχοντας έναν ειδικό χώρο για τον ανεφοδιασμό βαρέων φορτηγών με Υγροποιημένο Φυσικό Αέριο (LNG) και Συμπιεσμένο Φυσικό Αέριο (CNG).

Με υπογραφή GUSS και John Deere το πρώτο αυτόνομο και ηλεκτροκίνητο ψεκαστικό

GUSS και John Deere συνεργάστηκαν και, απ΄ότι φαίνεται, κατάφεραν να δημιουργήσουν ένα αυτοκινούμενο, ηλεκτροκίνητο ψεκαστικό, το οποίο κινείται αυτόνομα. Η πρώτη του εμφάνιση έγινε στην έκθεση World Ag Expo 2024.