Με περισσότερη ισχύ και ευελιξία έρχεται η νέα γενιά τρακτέρ New Holland T5S

Κοινοποίηση:

του Ηλία Ανδρεάκη

Με περισσότερη ισχύ, νέες επιλογές μετάδοσης, βελτιωμένη οδήγηση και ορατότητα συστήνεται η νέα γενιά τρακτέρ New Holland T5S. Τα νέα τρακτέρ μπορούν να εφοδιαστούν με ένα νέο μπροστινό φορτωτή New Holland 635LU. Το ντεμπούτο των καινούργιων μοντέλων θα πραγματοποιηθεί στην έκθεση κτηνοτροφίας Sommet de l’ Elevage στη Γαλλία (7-10 Οκτωβρίου) και θα είναι διαθέσιμα στις αντιπροσωπείες της εταιρείας από το πρώτο μισό 2026.

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το Profi Σεπτεμβρίου

Καλύτερος χειρισμός και περισσότερη ισχύς

Η καινούργια γενιά των T5S είναι διαθέσιμη σε τρεις εκδοχές με ισχύ 90, 101 και 110hp αντίστοιχα, και όλα τα μοντέλα έχουν εφοδιαστεί με έναν μπροστινό άξονα που παρέχει γρηγορότερη ανταπόκριση οδήγησης παρέχοντας καλύτερο χειρισμό, ειδικά κατά την εργασία με φορτωτή. Ως επιλογή παρέχεται και ο μπροστινός άξονας SuperSteerTM, που κατά την κατασκευαστή παρέχει ευκινησία σε περιορισμένη ακτίνα στροφής.

Η άνεση στο προσκήνιο

Τα νέας γενιάς τρακτέρ T5S έχουν σχεδιαστεί από την New Holland με γνώμονα την άνεση του χειριστή και διαθέτουν εργονομικά συστήματα ελέγχου, συμπεριλαμβανομένου ενός rocker switch shuttle, το οποίο επιτρέπει την ταυτόχρονη αλλαγή της λειτουργίας και της κατεύθυνσης του φορτωτή μειώνοντας τον χρόνο του εκάστοτε κύκλου εργασιών.

Η αποδοτικότητα των εφαρμογών που απαιτούν φορτωτή ενισχύεται από μια λειτουργία brake-to-clutch (Dynamic StopStart) που επιτρέπει τον έλεγχο του σταματήματος και της επανεκκίνησης του τρακτέρ με το ένα πόδι.

Με τη σειρά του, ένα προηγμένο ηλεκτρονικό power shuttle 12 μπροστινών και 12 όπισθεν ταχυτήτων διασφαλίζει την ομαλή αλλαγή κατεύθυνσης, χωρίς ανάγκη συμπλέκτη, και έλεγχο της επιθετικότητας του τρακτέρ, ανάλογα με τις απαιτήσεις τις εκάστοτε εργασίας.

Για αύξηση της δυνατότητας χειρισμού παρελκομένων των νέων T5S, η New Holland έχει εγκαταστήσει στους ελκυστήρες της σειράς μια αντλία παροχής 82 λίτρων/λεπτό. Η κατασκευαστική εταιρεία ισχυρίζεται ότι ένας νέος σχεδιασμός μπροστινών pto με υγρό συμπλέκτη αυξάνει την αποδοτικότητα των τρακτέρ, καθώς και μειώνει τον θόρυβο και τις ανάγκες συντήρησης.

Από το 2026, τα T5S θα διαθέτουν το σύστημα ηλεκτρονικού ελέγχου του πίσω συνδέσμου Lift-O-MaticTM, αυξάνοντας την αποδοτικότητα και κάνοντας πιο απλή τη χρήση του.

Βελτιωμένη ορατότητα

Χάρη στη νέα εξάτμιση σχήματος U, βελτιώνεται η ορατότητα του χειριστή μπροστά και δεξιά. Η δεξαμενή καυσίμων 130 λίτρων όχι μόνο μειώνει την ανάγκη παύσης για επανατροφοδότηση του μηχανήματος, αλλά ο εργονομικός σχεδιασμός της ενισχύει την ορατότητα μπροστά και αριστερά και παρέχει ικανοποιητική απόσταση από το έδαφος.

Περαιτέρω, υπάρχουν νέες επιλογές φώτων LED που η New Holland ισχυρίζεται ότι αυξάνουν την παραγωγικότητα και την ασφάλεια των εφαρμογών.

Προηγμένα τεχνολογικά συστήματα

Τα καινούργια μοντέλα T5S παρέχουν στους χειριστές προηγμένα συστήματα συνδεσιμότητας και τεχνολογίας. Τα τρακτέρ διατίθενται πλέον προαιρετικά με εργοστασιακά εγκατεστημένα συστήματα τηλεματικής και συνδεσιμότητας που επιτρέπουν την εύκολη παρακολούθηση των βασικών παραμέτρων των μηχανημάτων, της τοποθέτησης και της απόδοσης.

Η πλατφόρμα FieldOpsTM επιτρέπει τη μεταφορά δεδομένων σε πραγματικό χρόνο, και παρέχει στους χειριστές πλήρη ορατότητα και έλεγχο τόσο του μηχανήματος όσο και των δεδομένων.

Τέλος, η προαιρετική συνδεσιμότητα με ISOBUS Κατ. ΙΙ επιτρέπει την ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ τρακτέρ και παρελκομένου. Αρχής γενομένης από το 2026, στα New Holland T5S θα μπορεί να εγκατασταθεί εργοστασιακά ένα σύστημα αυτόματης πλοήγησης πλήρως συμβατό με τερματικό IntelliViewTM IV Plus και σύστημα αυτόματης οδήγησης DirecSteer.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Τα παρελκόμενα και ο εξοπλισμός αιχμής που θα πριμοδοτηθούν με έως 70% στα καινούρια Σχέδια Βελτίωσης

Ιδιαίτερη ώθηση στις καλλιέργειες αιχµής όπως οι δενδροκαλλιέργειες και οι οπωρώνες υπόσχονται να προσφέρουν τα Σχέδια Βελτίωσης που αναµένονται εντός του 2026, µε τα λεγόµενα «µηχανήµατα αιχµής» να λαµβάνουν τον υψηλό συντελεστή ενίσχυσης 60% για όλους τους αγρότες.

Αναβαθμίζουν τη συγκομιδή οι προηγμένες αλωνιστικές Case IH Axial Flow

Η Case IH αναβαθµίζει τη συγκοµιδή µε τις σειρές Axial Flow 9 και 10, τις πιο προηγµένες και ολοκληρωµένες θεριζοαλωνιστικές µηχανές στην ιστορία της. Ο µεγαλύτερος µονός ρότορας της σειράς εξασφαλίζει καλύτερη ροή καρπού, αυξηµένη ταχύτητα, µεγαλύτερη χωρητικότητα, ταχύτερους ρυθµούς εκφόρτωσης και ενισχυµένη συνδεσιµότητα, ενώ η τεχνολογία επόµενης γενιάς προσφέρει όλα αυτά χωρίς επιπλέον κόστος συνδροµής.

Ο ρόλος των drones στις γεωργικές εφαρμογές στο επίκεντρο του 14ου Πανελλήνιου Συνέδριου της ΕΓΜΕ

«Η Γεωργική Μηχανική στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης και των drone» είναι το θέμα του 14ου Πανελλήνιου Συνέδριου της Εταιρείας Γεωργικών Μηχανικών Ελλάδος (ΕΓΜΕ) που θα πραγματοποιηθεί το διήμερο 21-22 Οκτωβρίου στο ξενοδοχείο Valis στην Αγριά Βόλου υπό την αιγίδα του Τμήματος Γεωπονίας, Φυτικής Παραγωγής και Αγροτικού Περιβάλλοντος του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.

Προτεινόμενα

Αναβαθμίζουν τη συγκομιδή οι προηγμένες αλωνιστικές Case IH Axial Flow

Η Case IH αναβαθµίζει τη συγκοµιδή µε τις σειρές Axial Flow 9 και 10, τις πιο προηγµένες και ολοκληρωµένες θεριζοαλωνιστικές µηχανές στην ιστορία της. Ο µεγαλύτερος µονός ρότορας της σειράς εξασφαλίζει καλύτερη ροή καρπού, αυξηµένη ταχύτητα, µεγαλύτερη χωρητικότητα, ταχύτερους ρυθµούς εκφόρτωσης και ενισχυµένη συνδεσιµότητα, ενώ η τεχνολογία επόµενης γενιάς προσφέρει όλα αυτά χωρίς επιπλέον κόστος συνδροµής.

Δεμάτιασμα με ραντάρ πραγματοποιούν οι χορτοδετικές New Holland Big Baller με IntelliSense

Το σύστηµα IntelliSense χρησιµοποιεί αισθητήρα LiDAR προκειµένου να ελέγχει την οδήγηση και την ταχύτητα εδάφους του τρακτέρ όταν λειτουργεί µε µεγάλες τετράγωνες πρέσες. Είχαµε την ευκαιρία να το χρησιµοποιήσουµε.

Ξεδιπλώνουν τις αρετές τους οκτώ καινοτόμες χορτοδετικές της αγοράς

Έχουν περάσει σχεδόν 80 χρόνια από όταν η Allis-Chalmers παρήγαγε την πρώτη στρογγυλή χορτοδετική, και από τότε τα υλικά έχουν εξελιχθεί από σπάγκο σε δίχτυ και πιο πρόσφατα σε ελαστικό φιλµ. Όταν συνδυάζεται µε περιτύλιγµα, η κάλυψη του βαρελιού του µηχανήµατος µε αυτόν τον τρόπο σηµαίνει ότι το ίδιο υλικό χρησιµοποιείται για τύλιγµα και σφράγισµα και µόνο λίγα επίπεδα δεµατοποίησης είναι απαραίτητα.