Aναβαθμίζει με κιβώτιο CVT τους φορτωτές TH στην Ευρώπη η Massey Ferguson

Κοινοποίηση:

Η Massey Ferguson θα εισάγει στους τηλεσκοπικούς χειριστές της σειράς MF TH, στην Ευρώπη, το νέο κιβώτιο ταχυτήτων διαρκώς μεταβαλλόμενης μετάδοσης (CVT) Dyna-CT που είναι ήδη γνώριμο από τα τρακτέρ της εταιρείας. Πιο συγκεκριμένα τα τρία νέα μοντέλα -TH.6534 Dyna-CT, TH.7038 Dyna-CT και TH.8043 Dyna-CT, θα μοιράζονται τους ίδιους κινητήρες, θα έχουν τις ίδιες δυνατότητες ανύψωσης και το ίδιο μέγιστο ύψος με τα παλιότερα μοντέλα, όμως θα διαθέτουν τη νέα υψηλής απόδοσης μετάδοση με αντλία και δύο υδραυλικές γεννήτριες.

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το Profi Απριλίου

Ιδανική ταχύτητα για κάθε εργασία

Χωρίς μηχανικό μειωτήρα, η διαρκής μετάδοση επιτρέπει στους χειριστές να επιλέξουν την πιο κατάλληλη σειρά ταχυτήτων, ακόμα και για εργασίες όπως η ρυμούλκηση βαριών φορτίων. Οι χειριστές θα μπορούν να επιλέξουν, για παράδειγμα, μεταξύ των ταχυτήτων «Hire» ή «Tartaruga» απλά με το πάτημα ενός κουμπιού στο χειριστήριο της καμπίνας. Ακόμα, με τη λειτουργία «Lepre» η ταχύτητα του μηχανήματος μπορεί να φτάσει ως και τα 40 χλμ/ώρα, ενώ με την «Tartaruga» η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται στα 20 χλμ/ώρα παρέχοντας μεγαλύτερη ευελιξία και ακριβή έλεγχο ταχύτητας.

Αύξηση παραγωγικότητας και μείωση κόστους

 Κατά τον εμπορικό διευθυντή της Massey Ferguson σε Ευρώπη και Μέση Ανατολή, Jerome Aubrion, «Χάρη στο κιβώτιο Dyna-CT, οι αισθητήρες θα έχουν στα χέρια τους ένα εργαλείο που θα τους δώσει μεγαλύτερη αυτονομία αυξημένη παραγωγικότητα και περισσότερη άνεση, σε συνδυασμό με μείωση του λειτουργικού κόστους. Η αναβάθμιση της σειράς MF TH με το νέο κιβώτιο θα της επιτρέπει να ανταποκριθεί στην αυξανόμενη ζήτηση για ευέλικτα μηχανήματα με μεγαλύτερη ώθηση και ανώτερες δυνατότητες αναστροφής. Με τα νέα και πρακτικά χαρακτηριστικά οι τηλεσκοπικοί φορτωτές μας είναι ιδανική επιλογή για εργασίες βαρέως τύπου ακόμα και στις πιο απαιτητικές συνθήκες».

Τεχνολογική αναβάθμιση

Τα νέα MF TH Dyna-CT διαθέτουν μια σειρά από νέες λειτουργίες που προγραμματίζονται βολικά από τερματικό διαμέτρου 7 ιντσών, όπως αυτόματο μηχανικό σβήσιμο και επανεκκίνηση του κινητήρα, cruise control και σύστημα δυναμικής διαχείρισης για βέλτιστη κατανάλωση καυσίμων. Ακόμα, ένας περιοριστής μέγιστης ταχύτητας επιτρέπει τη ρύθμιση και την αποθήκευση της μέγιστης ταχύτητας οδήγησης. Άξιο αναφοράς είναι ότι για τους λιγότερο έμπειρους χειριστές ή για χρήση  σε περιοχές όπου η ταχύτητα οδήγησης είναι περιορισμένη, ο χειριστής θα μπορεί να ορίσει μια μέγιστη ταχύτητα από 1 ως 40 χλμ/ώρα στο τερματικό και να ορίσει ένα κωδικό για αποτροπή αθέμιτων αλλαγών.

Ακόμα, η νέα λειτουργία σταματημού και επανεκκίνησης του μηχανήματος έχει εισαχθεί για να εξοικονομεί χρόνο και καύσιμα. Ο χειριστής μπορεί να διευκρινίσει μια περίοδο 1-20 λεπτών, κατά την οποία το μηχάνημα θα είναι ανενεργό, έπειτα από την οποία ο κινητήρας σταματά και ο φορτωτής εισέρχεται σε λειτουργία standby. Μέσω του cruise control ο χειριστής αποκτά περισσότερη άνεση, με τις επιλεγμένες ταχύτητες και την κατάσταση λειτουργίας να αναφέρονται ξεκάθαρα στο τερματικό.

Τέλος, το σύστημα δυναμικής διαχείρισης του τρακτέρ (DTM), βελτιστοποιεί την αποτελεσματικότητα και μειώνει την κατανάλωση καυσίμων κατά τις εργασίες μεταφοράς. Όταν ενεργοποιείται αυτή η λειτουργία το πεντάλ του επιταχυντή καθορίζει την ταχύτητα, ενώ ο κινητήρας και η μετάδοση διαχειρίζονται μηχανικά προκειμένου να διατηρηθεί η ταχύτητα του κινητήρα στο ελάχιστο.  Τα νέα MF TH Dyna-CT θα περιλαμβάνουν φυσικά, και τα ήδη γνώριμα χαρακτηριστικά των τηλεσκοπικών χειριστών της Massey Ferguson, όπως τον λεβιέ PowerControl kαι μια ισχυρή αντλία παροχής 190 λίτρων/λεπτό.

Πληροφορίες από Trattoriweb

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Δεμάτιασμα με ραντάρ πραγματοποιούν οι χορτοδετικές New Holland Big Baller με IntelliSense

Το σύστηµα IntelliSense χρησιµοποιεί αισθητήρα LiDAR προκειµένου να ελέγχει την οδήγηση και την ταχύτητα εδάφους του τρακτέρ όταν λειτουργεί µε µεγάλες τετράγωνες πρέσες. Είχαµε την ευκαιρία να το χρησιµοποιήσουµε.

Προτεινόμενα

Το John Deere 8R410E AP δείχνει το δρόμο προς το μέλλον

Θα µπορούσε αυτό το ηλεκτρικό και υβριδικό αδιαβάθµητο κιβώτιο ταχυτήτων να αποτελέσει σηµάδι για τη µελλοντική ανάπτυξη των τρακτέρ; Η John Deere είναι η πρώτη που τολµά, οπότε θα µάθουµε πώς αυτή η νέα τεχνολογία επηρεάζει τη συνολική απόδοση του καινοτόµου 8R410E.

Ποιότητα και απόδοση σε κάθε μπάλα με τις πρέσες Massey Ferguson RB 3130 F

Η Massey Ferguson RB 3130 F είναι µια πρέσα στρογγυλής µπάλας σταθερού θαλάµου που ξεχωρίζει για την αξιοπιστία, την τεχνολογία και την αποδοτικότητά της. Κατασκευασµένη για να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του σύγχρονου επαγγελµατία γεωργού, προσφέρει σφιχτές και οµοιόµορφες µπάλες, µε ευκολία στη χρήση και µεγάλη αντοχή στον χρόνο.