Πλήρης ανανέωση για τα άροτρα Lemken Juwel 8-5 MVU µε Flexpack

Κοινοποίηση:

Η Lemken είχε ενσωµατώσει πρέσα βαρέως τύπου για τα άροτρα Juwel και Titan από το 2012. Το µόνο ελάττωµα ήταν ότι µπορούσαν να χρησιµοποιηθούν µόνο µε την προστατευµένη από κοχλία διάτµησης εκδοχή, λόγω του τρόπου µε τον οποίο συνδεόταν µε το άροτρο. Ωστόσο, αυτό αλλάζει µε την τελευταία έκδοση που έχει σχεδιαστεί για να δουλεύει µε το υδραυλικό σύστηµα αυτόµατης επανεκκίνησης Optistone.

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το Profi Απριλίου

Το σχέδιο

Tο νέο Flexpack έχει ακόµα µια µεταλλική δοκό που κινείται παράλληλα από αυτή του αρότρου. Χάρη σε ένα µετακινούµενο παραλληλόγραµµο, αν αλλάξει το πλάτος των σειρών, το εργαλείο αλλάζει το πλάτος εργασιών του. Ο χειριστής µπορεί ακόµα να µετακινήσει το εργαλείο υδραυλικά είτε προς τα µπρος είτε προς τα πίσω, δίνοντας του τη δυνατότητα να εργαστεί σε απόσταση έως και 30εκ. από τα σύνορα του χωραφιού.

Ανάλογα µε την επιθυµητή εργασία, η πίεση του µηχανήµατος µπορεί να φτάσει έως και τα 100 bar. Η τιµή αυτή είναι και η µέγιστη που µπορεί να φτάσει προκειµένου να αποτραπεί η ανασήκωση του αρότρου, έχοντας ως αποτέλεσµα κακής ποιότητας διείσδυση. Αν ο χειριστής δεν θέλει να ασκήσει πίεση, τότε µπορεί να σταθµεύσει το Flexpack στη µεσαία θέση µεταφοράς, εφόσον γυρίσει τη βαλβίδα απενεργοποίησης. Η έκδοση για πέντε σειρές του Flexpack ζυγίζει 510 κιλά και µπορεί να µεταφέρει στο έδαφος έξτρα 400κιλά σε πίεση 100 bar.

Οι τροποποιήσεις

Σε σχέση µε την προηγούµενη εκδοχή του Flexpack οι αλλαγές δεν απαιτούνταν µόνο στον τρόπο ανάρτησης της νέας έκδοσης, αλλά πραγµατοποιήθηκε ακόµα µια σειρά απ’ αλλαγές για να µπορεί να λειτουργήσει απρόσκοπτα σε βραχώδη εδάφη. Για παράδειγµα, το συρόµενο «χέρι» που συνδέεται σε κάθε ζευγάρι δαχτυλιδιών έχει ένα πιο σκληρό ελατήριο, ενώ οι σφαιρικοί σύνδεσµοι έχουν, επίσης, αυξηθεί σε µέγεθος. Αυτές οι αλλαγές σχεδιασµού θα είναι διαθέσιµες σε όλους τους κυλίνδρους Flexpack. Αυτή τη στιγµή διατίθενται µόνο δαχτυλίδια ύψους 600 χιλιοστών και πλάτους 60 χιλιοστών. Άλλα σχέδια, όπως δίσκοι για πιο βαριά εδάφη θα ήταν σίγουρα κάτι το θετικό.

Τα ζευγάρια δαχτυλίων είναι τοποθετηµένα σε απόσταση 14εκ. µεταξύ τους. Αν επιθυµείτε ισότιµες αποστάσεις µεταξύ κάθε ζεύγους δαχτυλίων, τότε ένα πλάτος εργασιών 2,66 µέτρων είναι η καλύτερη επιλογή. Ειδάλλως, τα ζεύγη δαχτυλιών είναι τοποθετηµένα είτε πιο κοντά είτε πιο µακριά µεταξύ τους, ανάλογα µε το πλάτος των σειρών.

Αποτύπωµα στο µισό βάθος

∆οκιµάσαµε το νέο Flexpack, οργώνοντας ελαφριά αµµώδη εδάφη, τόσο µ’ αυτό τοποθετηµένο όσο και άνευ αυτού, και µετέπειτα περάσαµε από πάνω µε το άροτρο σηκωµένο. Με το εργαλείο τοποθετηµένο, µπορέσαµε να µειώσουµε στο µισό το αποτύπωµα των ελαστικών, από τα 18 στα 9 εκατοστά.
Το βάθος αυτό είναι επαρκές αν ακολουθήσει µετά πέρασµα µε καλλιεργητή. Το µεγαλύτερο πλεονέκτηµα του ενσωµατωµένου εργαλείου είναι το γεγονός ότι δεν χρειάζεται να αφαιρεθεί από το άροτρο κατά την αλλαγή χωραφιών, γεγονός που σηµαίνει ότι δεν απαιτείται η χρήση δεύτερου τρακτέρ. Το άροτρο πέντε σειρών και ο κύλινδρος δούλεψαν εξαιρετικά σε συνδυασµό µε το Fendt 724 Vario.

Τα Lemken διαθέτει στην ελληνική αγορά η Στασινός ΑΕ (τηλ. 2324022508)

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Τέσσερις κορυφαίοι συνδυασμοί σπαρτικών ακριβείας για εαρινές

Χάρη στους γρηγορότερους ρυθµούς εργασίας, οι σπαρτικές ακριβείας µε µηχανές διαχωρισµού υψηλής πίεσης γίνονται ανάρπαστες στη σπορά εαρινών. Συγκρίναµε τέσσερις µπροστινούς-πίσω συνδυασµούς από την Amazone, τη Horsch, την Kverneland και τη Väderstad. Η προσοχή µας είναι στραµµένη στα συστήµατα λιπασµάτων

Με 35 ηλεκτρικά φορτηγά Volvo εξοπλίσει το στόλο της η εταιρεία διαχείρισης απορριμάτων PreZero

Η διεθνής εταιρεία διαχείρισης απορριμμάτων PreZero παρήγγειλε 35 ηλεκτρικά φορτηγά από τη Volvo. Η πλειοψηφία των οχημάτων αφορά το μοντέλο Volvo FM Low Entry, το πρώτο φορτηγό της Volvo που έχει σχεδιαστεί εξολοκλήρου για ηλεκτρική κίνηση.

Προτεινόμενα

Valtra Coach: Εξοικονόμηση καυσίμου και μειωμένες εκπομπές ρύπων με νέα εφαρμογή

Με τη συγκεκριμένη εφαρμογή, η Valtra επιχειρεί να κάνει όλους ανεξαιρέτως τους χειριστές των τρακτέρ της ικανούς να μειώνουν όσο το δυνατόν περισσότερο την κατανάλωση καυσίμου, κάτι που οδηγεί και σε μειωμένες εκπομπές ρύπων.

Pick-up της Χρονιάς για τρίτη φορά το Volkswagen Amarok δεύτερης γενιάς

Η κριτική επιτροπή, με τις δοκιμές που πραγματοποιήθηκαν στην Αθήνα, αναγνώρισε τη στιβαρότητα και τα εντυπωσιακά χαρακτηριστικά που πρεσβεύει η δεύτερη γενιά του επαγγελματικού οχήματος της Volkswagen.