Τα υπερσύγχρονα Deutz-Fahr Series 6.4 ξεδιπλώνουν τις αρετές τους στο profi Απριλίου

Κοινοποίηση:

Στην «καρδιά» του ανταγωνισµού των µεσαίων ιπποδυνάµεων χτυπάει η Deutz-Fahr µε πέντε µοντέλα 136-171 ίππων τα οποία µπορούν να εξοπλιστούν µε κιβώτιο τελευταίας γενιάς TTV και µε µία πλούσια γκάµα από ηλεκτρονικά συστήµατα.

Σχεδιασµένα για να είναι ισχυρά αλλά και ικανά να δουλέψουν ακόµα και σε στενούς χώρους, τα Deutz-Fahr Series 6.4 χαρακτηρίζονται για τη µεγάλη τους ευελιξία και µπορούν να χειριστούν µε άνεση µεγάλο εύρος εργασιών. Προκειµένου η βάση του τιµονιού να παραµείνει κοντή, ώστε να επιτευχθεί η µέγιστη ευελιξία, τα τρακτέρ της σειράς Series 6.4 χρησιµοποιούν ισχυρούς 4-κύλινδρους κινητήρες.

Πιο συγκεκριµένα, τα µοντέλα 6130.4, 6140.4 και 6150.4 τροφοδοτούνται από κινητήρες FARMotion 45, οι οποίοι παρέχουν εύρος ισχύος έως και 156 hp και ροπή 663 Nm σε λιγοστές στροφές ανά λεπτό. Από την άλλη, τα 6160.4 και 6170.4 διαθέτουν τους αποδεδειγµένους κινητήρες Deutz TCD 4.1, που επιτρέπουν ισχύ έως 171 hp και ροπή ως 699 Nm. Αµφότεροι οι κινητήρες εγγυώνται τη βέλτιστη καύση πετρελαίου, µέσω καταλυτών DOC και SCR, γεγονός που έχει ως αποτέλεσµα τη µειωµένη κατανάλωση καυσίµων και AdBlue, καθώς και την πιο αθόρυβη λειτουργία. Άξιο αναφοράς είναι ότι η ανάγκη αλλαγής καυσίµων πλέον βρίσκεται περίπου στις 1.000 ώρες.

Διαβάστε περισσότερα στο profi, που κυκλοφορεί

το Σάββατο 05 Απριλίου μαζί με την εφημερίδα Agrenda

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Όταν οι επιδοτήσεις πάνε στις λάθος τσέπες πώς να γίνουν πάγιες επενδύσεις;

Τα όσα αποκαλυπτικά βλέπουν το φως της δηµοσιότητας γύρω από το καθεστώς διαφθοράς που είχε εγκαθιδρυθεί εδώ και πολλά χρόνια στον ΟΠΕΚΕΠΕ, φαίνεται πως βρίσκονται σε άµεση συνάρτηση µε τη δραµατική µείωση των παραγωγικών επενδύσεων και τη φάση παρακµής στην οποία έχει εισέλθει η αγροτική οικονοµία στην Ελλάδα.

Τα ευέλικτα και άνετα Fendt e100 Vario διευκολύνουν την εργασία των αμπελουργών

Με το Fendt e100 Vario η Fendt παρουσίασε ένα ευέλικτο μικρών διαστάσεων ηλεκτρικό τρακτέρ ειδικά σχεδιασμένο για να δουλεύει άνετα, αθόρυβα, αλλά και «πράσινα» μεταξύ των σειρών των αμπελώνων. Ο ελκυστήρας της Fendt δεν πτοείται ούτε από εδάφη με κλίσεις είτε από στενές σειρές.

Γρηγορότερο από κάθε άποψη το νέο αναρτημένο ψεκαστικό Amazone UF

Τα νέα αναρτημένα ψεκαστικά Amazone UF επιταχύνουν σημαντικά τις εργασίες του χειριστή, αφού επιτρέπουν την γρηγορότερη σύνδεση, την γρηγορότερη ετοιμότητα εργασίας και ταχύτερο καθάρισμα, χωρίς να θυσιάζουν ωστόσο την ακρίβεια της λειτουργίας του.

Προτεινόμενα

Το απτόητο 4-κύλινδρο Deutz-Fahr 6170.4 PS ανταγωνίζεται στα ίσα μεγαλύτερα τρακτέρ

Κατά την φωτογράφηση µε το 6170.4, ο τίτλος «∆ιαχρονικό» µας ήρθε στο νου. Εξάλλου, η καµπίνα Agrotron γιορτάζει φέτος την 30η της επέτειο, όσον αφορά το βασικό της πλαίσιο. Ωστόσο πολλά έχουν αλλάξει στο εσωτερικό της καµπίνας του 6170.4 σε σχέση µε το Agrotron 4.95.Η δοκιµή της σειράς τεσσάρων µοντέλων 6.4, µε ισχύ που κυµαίνεται από 96.2 kW/129 hp έως 127,5 kW/171 hp πραγµατοποιήθηκε στο Lauingen της Γερµανίας.Τα 6130.4, 6140.4 και 6150.4 διατίθενται και µε κιβώτια ταχυτήτων RVshift (semi-powershift) ή TTV (αδιαβάθµητη µετάδοση), ενώ το 6170.4 έχει την επιπλέον επιλογή ενός powershift όπως αυτό που δοκιµάζαµε εµείς.

Στο 10,4% το μερίδιο της SDF στην παγκόσμια αγορά αγροτικών μηχανημάτων, κυριαρχία στα δενδροκομικά τρακτέρ

Στο 10,4% ανήλθε το μερίδιο του ομίλου SDF (Same Deutz-Fahr) το 2024 στην παγκόσμια αγορά αγροτικών μηχανημάτων με την κυριαρχία του να είναι ιδιαίτερα έκδηλη στον χώρο των δενδροκομικών της Ευρώπης όπου κατέχει το 23,5% του συνόλου.