Άνετη καμπίνα τεσσάρων πυλώνων και τεχνολογίες αιχμής για τα νέα Claas Nexos 200 Comfort

Κοινοποίηση:

Περισσότερη άνεση και αυτόματες λειτουργίες προσφέρει η ανανεωμένη καμπίνα με τέσσερις πυλώνες των νέων Nexos 200 Comfort της Claas, τρία χρόνια μετά από το λανσάρισμα της σειράς των εξειδικευμένων τρακτέρ.

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το Profi Νοεμβρίου 2024

Η σειρά Nexos 200 Comfort διαθέτει αυτή τη στιγμή τέσσερα μοντέλα με ισχύ κινητήρα μεταξύ 85 και 120 ίππων, έναν προαιρετικό εμπρόσθιο άξονα Proactiv και πλάτος μεταξύ 1 και 1,55 μέτρων. Στην «καρδιά» των οχημάτων της σειράς βρίσκεται ο τετρακύλινδρος κινητήρας 3,6 λίτρων FPT και ένα σύστημα επεξεργασίας καυσίμων που ανταποκρίνεται στους κανονισμούς ρύπων Stage V της ΕΕ, που διασφαλίζουν στα τρακτέρ της Claas μια ισχυρή και αποτελεσματική αίσθηση κατά την οδήγηση και επαρκή ροπή ακόμα και σε ανώμαλα εδάφη.

Περαιτέρω, τα νέα Nexos 200 Comfort διαθέτουν δεξαμενή καυσίμων χωρητικότητας 100 λίτρων, η οποία παρέχει τα απαιτούμενα αποθέματα ακόμα και για τις πιο απαιτητικές εργασίες, ανεξαιρέτως της τοποθεσίας, επιτρέποντας τους να λειτουργούν αποτελεσματικά τόσο σε αμπελώνες, οπωρώνες ή ακόμα και εντός των πόλεων.

Ανασχεδιασμένη καμπίνα με μεγαλύτερη άνεση

Το σήμα κατατεθέν των νέων Claas Nexos 200 Comfort είναι, φυσικά, η αναθεωρημένη καμπίνα τους με τέσσερις πυλώνες και πόρτες που ανοίγουν διάπλατα, προσφέροντας εξαιρετική ορατότητα και διασφαλίζοντας την άνεση και την ασφάλεια του χειριστή όταν εισέρχεται και όταν βγαίνει από αυτήν.

Τα στοιχεία εργονομικού ελέγχου που βρισκόντουσαν στην δεξιά κονσόλα παραμένουν στην θέση τους, όπως και οι δείκτες ελέγχου στην βάση του τιμονιού. Στις καινοτομίες συγκαταλέγονται μια κολόνα τιμονιού υψηλής ποιότητας και το ειδικά σχεδιασμένο αντιολισθητικό δερμάτινο τιμόνι, που συνήθως εντοπίζεται στα μεγαλύτερα οχήματα της Claas όπως στα τρακτέρ Xerion 12 και στους συνδυαστικούς σπορείς της εταιρείας.

Πέρα από την ανανεωμένη όψη της καμπίνας, τα Nexos Comfort περιλαμβάνουν, επίσης νέα οπίσθια φώτα Led, πλευρικά φώτα και δείκτες LED, καθώς και φώτα εργασιών LED υψηλής ισχύος.

Στην άνεση συμβάλει και η νέα προαιρετική λειτουργία Dynamic Steering, που όταν ενεργοποιηθεί απαιτούνται, μόλις, 1,5 στροφές του τιμονιού για να μεταβεί από την μια θέση κλειδώματος στην επόμενη όταν στρίβει σε στενούς οπωρώνες. Σε σχέση με την απλή λειτουργία οδήγησης, που χρησιμοποιείται και για την μετακίνηση στον δρόμο, απαιτούνται, δηλαδή δύο λιγότερες στροφές, γεγονός αρκετά σημαντικό για χειριστές που πραγματοποιούν εκατοντάδες μανούβρες σε ημερήσια βάση.

Έξυπνα συστήματα για καλύτερη οδήγηση

Χάρη στην λειτουργία Smart Stop, σε ένα κουμπί συμπλέκτη και σε ένα σύστημα Revershift, ο χειριστής μπορεί να οδηγήσει τα τρακτέρ ακόμα και χωρίς να πατήσει τον συμπλέκτη. Παράλληλα, ένα κιβώτιο ταχυτήτων Twinshift με πέντε ταχύτητες σε τρείς σειρές, δύο ταχύτητες powershift και ένα reverser παρέχουν 30 ταχύτητες ώθησης και 15 οπισθοδρόμησης, ενώ το μηχανικό reverser έχει 30 ταχύτητες οπισθοδρόμησης. Επιπλέον, η μέγιστη ταχύτητα των 40χλμ/ώρα επιτυγχάνεται αθόρυβα και χωρίς μεγάλη κατανάλωση καυσίμων στα 1.650 rpm.

Τέλος, η λειτουργία Smart Stop παρέχει περισσότερη άνεση και ασφάλεια, αφού το κιβώτιο ταχυτήτων απεμπλέκεται αυτόματα όταν ο χειριστής πατάει το φρένο και ενεργοποιείται ξανά όταν το αφήνει. Έτσι, διευκολύνεται σημαντικά το σταμάτημα και η επανεκκίνηση του οχήματος σε πλαγιές και σε διασταυρώσεις ή όταν ο χειριστής θέλει να τοποθετήσει παρελκόμενα.

Πληροφορίες από Ivt Inernational

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Ειδικεύονται σε στάβλους τα ηλεκτρικά τηλεσκοπικά Manitou MLT 625e

Έφτασαν τα νέα ηλεκτρικά αγροτικά τηλεσκοπικά μηχανήματα της Manitou MLT 625e τα οποία ειδικεύονται σε κτηνοτροφικές μονάδες και ιππικούς ομίλους, και είναι απόλυτα κατάλληλα για χρήση σε στάβλους και θερμοκήπια.

Αμαξώματα για κάθε ανάγκη και προηγμένους κινητήρες φέρουν τα νέα Ford Ranger

Το Ford Ranger νέας γενιάς είναι, ίσως, το pick-up με την πληρέστερη γκάμα εκδόσεων στην ελληνική αγορά, τόσο σε σχέση με τους τύπους αμαξώματος με τους οποίους διατίθεται, όσο και με τους προηγμένους σε απόδοση κινητήρες ντίζελ και βενζίνης που έχουν αναλάβει να το κινούν.  Επιπρόσθετα, ο πρωταθλητής βαρέων βαρών της Ford στην κατηγορία των pick-up οχημάτων, ο οποίος πριν λίγους μήνες απέσπασε το βραβείο «International Pick-Up 2024», είναι διαθέσιμος στη χώρα μας σε ένα πλήθος εξοπλιστικών εκδόσεων (XL, XLT, Limited, Wildtrak, Wildtrak X, Platinum και Raptor), όλες με πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό, ώστε όλοι οι πελάτες να μπορούν να επιλέξουν εύκολα το Ranger που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες τους. Τόσο στη δουλειά όσο και για αναψυχή.

Σχεδιασμένα να καλύπτουν τις ανάγκες του χειριστή τα ψεκαστικά John Deere 500R

Ειδικά σχεδιασμένα να καλύπτουν τις ανάγκες του χειριστή, προσφέροντας κορυφαίες επιδόσεις με εξαιρετική ακρίβεια είναι τα νέα αυτοκινούμενα ψεκαστικά John Deere 500R. To προηγμένο μηχάνημα της John Deere διασφαλίζει ότι κάθε σταγόνα καταλήγει στη σοδειά χάρη στον ακριβή έλεγχο εφαρμογής και την τέλεια τοποθέτηση της μπούμας,

Προτεινόμενα

Σύγκριση επτά συστηµάτων ISObus με απαιτητική δοκιμή πάνω σε τρακτέρ 300 ίππων

Στο πλαίσιο της δοκιµής σύγκρισης επτά τρακτέρ 300 ίππων (βλέπε τεύχος Φεβρουαρίου) εξετάσαµε επίσης προσεκτικά τα συστήµατα ISObus που εξοπλίζονται. Εδώ αναλύουµε πόσο οµαλά συνδέονται τα διάφορα µοντέλα τρακτέρ µε το µηχάνηµα και πώς προγραµµατίζονται τα κουµπιά.

Με λαμπερές πρεμιέρες και έμφαση στην τεχνητή νοηµοσύνη έρχεται η φετινή EIMA

Η διεθνής έκθεση αγροτικών µηχανηµάτων EIMA (6-10 Νοεµβρίου, Μπολόνια Ιταλίας) είναι προ των πυλών, µε τους µεγαλύτερους κατασκευαστές του κλάδου να βρίσκονται σε πυρετώδεις προετοιµασίες για να αναδείξουν το νέο τους εξοπλισµό.

Κονταρομαχία ισχύος έλξης 15 κορυφαίων γεωργικών ελκυστήρων της αγοράς

Υπάρχει µεγάλη συζήτηση σχετικά µε το αν ένα κιβώτιο ταχυτήτων διαρκώς µεταβαλλόµενης µετάδοσης (CVT) είναι κατάλληλο για βαριές εργασίες. Για να δώσουµε απάντηση σ’ αυτό το ερώτηµα συγκρίναµε την ισχύ έλξης 15 τρακτέρ σε τέσσερις οµάδες ισχύος.

Τα 7 τρακτέρ με κορυφαία συστήματα ψυχαγωγίας για πιο ευχάριστη εργασία

Παρά τις δοκιµές που έχουµε κάνει όλα αυτά τα χρόνια, αυτή είναι η πρώτη φορά που συγκρίνουµε συστήµατα ψυχαγωγίας και hands-free των τρακτέρ. Υπήρχαν µερικές σηµαντικές διαφορές, όπως θα δείτε στη συνέχεια.