To Τρακτέρ της Χρονιάς 2024, Landini Rex 4-080GT εν δράση σε ελληνικούς αμπελώνες

Κοινοποίηση:

Το παγκόσµιο ταξίδι της Landini συνεχίζεται. Και το ταξίδι για την Ελλάδα ξεκίνησε από την πανέµορφη περιοχή του Πύργου Τριφυλίας και στο βραβευµένο οινοποιείο Panagiotopoulos Wines, που για πρώτη φορά το Σάββατο 28 Σεπτεµβρίου οι επαγγελµατίες του πρωτογενούς τοµέα είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν την εµπειρία Landini REXperience, κατά την οποία φιλοξενήθηκε η πλήρης γκάµα δενδροκοµικών τρακτέρ της Landini, και πρωταγωνίστησε το ολοκαίνουργιο Landini Rex Dynamic. Η εκδήλωση πραγµατοποιήθηκε µε την υποστήριξη του στρατηγικού προµηθευτή των τρακτέρ Landini, Argo Tractors S.p.A. ενώ παραβρέθηκαν  o διευθυντής εξαγωγών του εργοστασίου Argo Tractors Marco  Pischetola  καθώς και ο διευθυντής  Μarketing Antonio  Salvaterra. Η ανταπόκριση του κόσµου ήταν πρωτοφανής,  και παράλληλα δεν έλειψαν και οι πρώτες παραγγελίες για το µηχάνηµα.

Λάµπει µε την µπλε φορεσιά

Στην αυλή του οινοποιείου έλαµπε κάτω από τον µεσηµεριανό ήλιο το Landini Rex 4-080 GT, έκδοση Dynamic Plus, µε την εντυπωσιακή µπλε φορεσιά, την έκδηλη ιταλική φινέτσα και το σήµα «Τρακτέρ της Χρονιάς 2024» να κοσµεί το σασί. Μάλιστα, όπως µας ενηµέρωσαν, το τρακτέρ που βλέπαµε, ήταν και το πρώτο που πάτησε Ελλάδα από το εργοστάσιο της Argo Tractors. Μέσα στον αµπελώνα υπήρχαν ακόµη δύο µοντέλα Rex 4, τα οποία ήταν εξοπλισµένα µε ψεκαστήρες για τις ανάγκες τις επίδειξης. Με το που µπαίνει κάποιος µέσα στην πλήρως επανασχεδιασµένη καµπίνα και κάτσει στο  άνετο περιστρεφόµενο κάθισµα (16 µοίρες δεξιά και 8 µοίρες αριστερά) καταλαβαίνει για ποιο λόγο η Argo Tractors αποτελεί τον παγκόσµιο σπεσιαλίστα στην κατασκευή δενδροκοµικών τρακτέρ: Άπλετη θέα προς το πίσω και το µπροστινό παρελκόµενο, ηλεκτρονική κολόνα τιµονιού µε ρύθµιση οµαλότητας (σύστηµα ADS) ανάλογα την εργασία, δεξιά κονσόλα επανασχεδιασµένη και άλλες καινοτοµίες που µας εξήγησε o Ανδρέας Παπακωστόπουλος Service Manager στην Πέτρος Πετρόπουλος ΑΒΕΕ.

Καινοτόµο σύστηµα ADS

«Η πλήρης προαιρετική έκδοση Dynamic διαθέτει το προηγµένο σύστηµα οδήγησης (ADS) µε ηλεκτρονική κολόνα τιµονιού και αισθητήρες στον εµπρόσθιο άξονα που εγγυώνται 100% έλεγχο του τρακτέρ, µε ακαµψία του τιµονιού καθώς αυξάνεται η ταχύτητα και αυτο-ευθυγράµµιση των τροχών µετά από µια στροφή. Το τρακτέρ διαθέτει κιβώτιο ταχυτήτων 48+16 µε υδραυλική ρεβέρσα και πλήρως ροµποτικές ταχύτητες και HML. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι διαχειρίσιµο αυτόµατα µέσω της λειτουργίας Auto Powershift το οποίο ελέγχεται εύκολα από το εργονοµικό και διαισθητικό joystick SmartPilot Plus», µας ανέφερε. Το τρακτέρ διαθέτει επίσης τη λειτουργία Stop & Action που απενεργοποιεί το συµπλέκτη µέσω των πεντάλ των φρένων, αυξάνοντας την οδηγική άνεση στο δρόµο. Μας µίλησε επίσης µε θερµά λόγια για την οθόνη 10 ιντσών η οποία κάνει το χειρισµό του µηχανήµατος ακόµη πιο εργονοµικό, παρέχοντας άµεση πληροφόρηση στο χειριστή και µπορεί να ενσωµατώσει όλα τα συστήµατα GPS και τηλεµετρίας που κυκλοφορούν στην αγορά. Σηµειώνεται πως υπάρχει επίσης πλήρης σύνδεση µε τις ψηφιακές λύσεις Landini Farm και Landini Fleet και Remote Diagnostics. Το τρακτέρ διαθέτει µηχανική ανάρτηση καµπίνας, χαρακτηριστικό το οποίο σε συνδυασµό µε τον αναρτώµενο εµπρόσθιο άξονα, εξασφαλίζουν ένα επίπεδο άνεσης που υπερβαίνει τα πρότυπα της κατηγορίας. «Είναι εξοπλισµένο επίσης µε 8 πλαϊνούς αισθητήρες, τέσσερις σε κάθε πλευρά οι οποίοι διαβάζουν τον αµπελώνα αριστερά και δεξιά και ρυθµίζουν αυτόµατα την πορεία του µηχανήµατος», είπε ο κ. Παπακωστόπουλος.

Κινητήρας

Πάµε τώρα και στον κινητήρα, όπου κάτω από το καπό του Landini Rex 4-080GT Roboshift Dynamic, βρίσκεται ένας τετρακύλινδρος γερµανικής κατασκευής Deutz AG TCD, 2,9 λίτρων µε χαµηλή κατανάλωση πετρελαίου και τεχνολογία ρύπων Stage V. ∆ιαθέτει ισχύς 55,4KW / 75 ίππων, µε την κατανάλωση να περιορίζεται στο ελάχιστο, χάρης την παρουσία του συστήµατος µνήµης κινητήρα (Engine Memo Switch), µία συσκευή η οποία επιτρέπει στον χειριστή να αποθηκεύσει τις ταχύτητες κινητήρα που ταιριάζουν περισσότερο στο παρελκόµενα που χρησιµοποιείται.

Υδραυλικά

Τα µοντέλα Dynamic και Dynamic plus είναι εξοπλισµένα µε τριπλή αντλία συνολικής ροής 124 λίτρων ανά λεπτό για µέγιστη απόδοση του υδραυλικού κυκλώµατος. Με µέσο ρυθµό ροής τα 55 λίτρα ανά λεπτό στις 1500 σ.α.λ. Η τρίτη αντλία είναι ανεξάρτητη και χρησιµοποιείται από το κύκλωµα διεύθυνσης. Παράλληλα το τρακτέρ είναι εξοπλισµένο µε τέσσερις ταχύτητες PTO 540-540Ε-1000-1000Ε.

Διαβάστε περισσότερα στο profi, που κυκλοφορεί
το Σάββατο 5 Οκτωβρίου μαζί με την εφημερίδα Agrenda

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα
Προτεινόμενα

Καινούριες λειτουργίες στην εφαρμογή myGRIMME για τα μηχανήματα συγκομιδής της φίρμας

Οι νέες εφαρμογές «Πεδία» και «Καλλιέργειες» είναι πλέον διαθέσιμες στους χρήστες της ψηφιακής πύλης τελικών πελατών myGRIMME, μιας πλατφόρμας που δημιουργήθηκε το 2017 και αυτοματοποιεί πολλές από τις λειτουργίες στο πεδίο.

Landini Rex 4-080GT, Roboshift Dynamic: ∆ικαίως το Τρακτέρ της Χρονιάς 2024

Απόλυτος πρωταγωνιστής του REXperience tour που έκανε στάση στην Ελλάδα, ήταν το Landini Rex 4-080GT, Roboshift Dynamic. Το profi βρέθηκε στον Πύργο Τριφυλίας που πραγµατοποιήθηκε το διεθνούς κύρους event που διοργάνωσε η Πέτρος Πετρόπουλος.

Ασύγκριτη η εμπειρία Landini REXperience στην Ελλάδα με πρωταγωνιστή το REX 4

Το παγκόσμιο ταξίδι της Landini συνεχίζεται. Και το ταξίδι για την Ελλάδα ξεκίνησε από την πανέμορφη περιοχή του Πύργου Τριφυλίας και στο βραβευµένο οινοποιείο Panagiotopoulos Wines, που για πρώτη φορά το Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου οι επαγγελματίες του πρωτογενούς τομέα είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν την εμπειρία Landini REXperience, κατά την οποία φιλοξενήθηκε η πλήρης γκάµα δενδροκοµικών τρακτέρ της Landini, και πρωταγωνίστησε το ολοκαίνουργιο Landini Rex Dynamic.

Όλα τα νέα τρακτέρ της Landini στην EIMA 2024 γιορτάζοντας 140 χρόνια ιστορίας

Το 2024 έχει μια ιδιαίτερη συμβολικότητα για την εταιρεία με έδρα το Fabbrico, αφού το σημαντικό ορόσημο 140 χρόνων ιστορία συμπίπτει και με τα εγκαίνια του νέου εργοστασίου στην Campagnola Emilia, το οποίο παράγει από τις αρχές του έτους τα κιβώτια ταχυτήτων της Argo Tractors, τα οποία προηγουμένως βρίσκονταν σε άλλες εγκαταστάσεις παραγωγής της ιταλικής φίρμας.