Ό,τι πρέπει για τα επικλινή εδάφη το δενδροκομικό Ferrari Draco 85 Dualsteer

Κοινοποίηση:

Με υπόσχεση την απρόσκοπτη λειτουργία στα εδάφη µε απότοµη κλίση, το Draco 85 Dualsteer της Ferrari κυκλοφορεί ως µία ιδανική πρόταση για οπωρώνες και αµπελώνες ειδικά σε ορεινές περιοχές και µικρά κτήµατα που η δυνατότητα ελιγµών είναι περιορισµένη.

To Ferrari Draco 85 Dualsteer είναι ένα χαμηλό και συμπαγές τρακτέρ που εύκολα μπορεί να ελίσσεται σε θερμοκήπια, ελαιώνες, οπωρώνες και αμπέλια, ακόμα και σε επικληνή αγροτεμάχια. Ο νέος σχεδιασμός με συμπαγές καπό το οποίο είναι και 8 εκατοστά χαμηλότερο, υπόσχεται μεγαλύτερη ορατότητα.

Διατίθεται με special cab χαμηλού προφίλ Κατηγορίας 4 δηλαδή με τις ασφαλέστερες προδιαγραφές υποπίεσης και φίλτρα ενεργού άνθρακα «Compact Pro» (προαιρετική) εγγυάται πλήρη προστασία του χειριστή. Το μοντέλο εξοπλίζεται με τουρμπάτο τετρακύλινδρο κινητήρα Kohler KDI 2504 TCR ισχύος 55,4 kW/75,3 ίππων ο οποίος τηρεί τις προδιαγραφές ρύπων Stage V. Οι σ.α.λ.

Διαβάστε περισσότερα στο profi, που κυκλοφορεί

το Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου μαζί με την Agrenda

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

«Χρονιά των αλωνιστικών AF» το 2024 για την Case ΙΗ σε Ευρώπη και Αμερική

Η Case παρουσιάζει τις σειρές αλωνιστικών Axial-Flow 160 και 260, οι οποίες θα είναι διαθέσιμες για τη συγκομιδή του 2025. Το λανσάρισμα αυτό ακολουθεί την επιτυχημένη προεπισκόπηση αυτών των μοντέλων στην Agritechnica 2023. Κοιτάζοντας μπροστά, η Case IH θα επεκτείνει περαιτέρω τη σειρά AF Series με πρόσθετα μοντέλα που θα παρουσιαστούν αργότερα μέσα στη χρονιά.

Η Grimme αναβαθμίζει την αυτοκινούμενη REXOR 6300 με καινοτόμες προσθήκες

Η τελευταία γενιά της έξι σειρών μηχανής τεύτλων REXOR 6300 με χωρητικότητα 45 m³ είναι εξοπλισμένη με την τελευταία γενιά καμπίνας, με βοηθητική μονάδα ελέγχου IBX 200 ISOBUS αριστερό υποβραχιόνιο της καμπίνας, ενώ ο κινητήρας έχει επανασχεδιαστεί για ευκολότερη συντήρηση και προσβασιμότητα.

Προτεινόμενα

Χωρίς SIMA το 2024 ελέω κινητοποιήσεων και μείωσης αριθμού εκθετών

Στην απόφαση να ακυρώσει την φετινή SIMA φαίνεται να προχωράει η διοργανώτρια αρχή, μετά και την σημαντική μείωση του αριθμού εκθετών τόσο λόγω της αλλαγής της τοποθεσίας της έκθεσης όσο και λόγω της γενικευμένης κρίσης στον ευρωπαϊκό πρωτογενή τομέα.