Στο αµπέλι δείχνει άνετο το καινούριο και εξειδικευμένο Αntonio Carraro Tony 8700 V

Κοινοποίηση:

του Βασίλειου Σοφού

Το χωριό Άγιος Παντελεήµονας Αµυνταίου, στις όχθες της λίµνης Βεγορίτιδας, επισκέφτηκε η εταιρεία Παναγιώτης Κατσαρός ΑΕΤΒΕ µε αφορµή την παρουσίαση του καινούριου εξειδικευµένου, αµπελουργικού τρακτέρ Antonio Carraro TONY 8700V.

Στον αµπελώνα ενός συνεργάτη της εταιρείας Παναγιώτης Κατσαρός ΑΕΤΒΕ στον Άγιο Παντελεήµονα Αµυνταίου, παρουσιάστηκαν οι δυνατότητες του Αntonion Carraro Tony 8700 V µέσα στο αµπέλι δουλεύοντας ταυτόχρονα δύο παρελκόµενα, έναν κορφολογητή µπροστά και έναν στελεχοκόπτη πίσω που προσέφερε η εταιρεία SANIDAS.

Το παρόν, έδωσαν δύο Ιταλοί που εργάζονται στο εργοστάσιο Αntonio Carraro, ο πωλητής για την Ελλάδα και ο χειριστής των τρακτέρ και τεχνικός καθώς και εκπρόσωπος του εργοστασίου Clemens που κατασκευάζει παρελκόµενα. To νέο Tony 8700 V µε µεγίστη ισχύς 75 ίππων στις 2000 σ.α.λ , ροπή 375 Nm / 1400 σ.α.λ ξεχωρίζει µεταξύ της σειράς των ισοδιαµετρικών τρακτέρ AC για τα πλήρως καινοτόµα χαρακτηριστικά του, συµπεριλαµβανοµένου ενός πλαισίου µε ταλαντευόµενο εµπρόσθιο άξονα και τη µικρότερη διάµετρο των µπροστινών τροχών σε σύγκριση µε τους πίσω.

Σχεδιασµένο για χρήση ακόµη και στις στενότερες σειρές αµπελώνων, προσφέρει ευελιξία, πρακτικότητα και ακρίβεια. ∆ιαθέτει ένα καινοτόµο αυτόµατο κιβώτιο ταχυτήτων (VARIO). Είναι ειδικά σχεδιασµένο µε συνολικό πλάτος ένα µέτρο, ενώ παράλληλα εξασφαλίζει εξαιρετική οδηγική συµπεριφορά και ασφάλεια λειτουργίας. Η δυνατότητα τοποθέτησης εξοπλισµού κεντρικά του τρακτέρ επιτυγχάνεται χάρη στη στενή διαµόρφωση αυτού του µοντέλου, ιδανικό για εργασίες σε αµπελώνες γραµµικούς.

Τεχνολογία σχεδιασµού

Το Tony V είναι εξοπλισµένο µε ηλεκτρονικά συστήµατα που έχουν σχεδιαστεί για να απλοποιούν την εργασία στον αµπελώνα. ∆ιαθέτει το JMC Joystick το οποίο έχει αναπτυχθεί σύµφωνα µε τα πιο καινοτόµα κριτήρια σχεδιασµού για να αυξήσει την εργονοµία και την ευελιξία των ηλεκτροϋδραυλικών παρελκοµένων. Προορίζονται για χειριστές που πρέπει να εργαστούν µε συνδυασµό διαφορετικών εργαλείων ταυτόχρονα.

Επιπλέον, η ευελιξία του τρακτέρ διασφαλίζεται από τη δυνατότητα εφαρµογής εργαλείων πίσω, εµπρός και στην µέση του τρακτέρ. Ο σχεδιασµός και η κατασκευή του το καθιστούν ιδιαίτερα κατάλληλο για χώρους εργασίας όπου η ευελιξία και η ακρίβεια είναι ζωτικής σηµασίας.

Με καµπίνα AIR V

Το Tony V διατίθεται αποκλειστικά µε την καµπίνα AIR V και διαθέτει το πιο προηγµένο τεχνολογικά κάθισµα οδηγού από ολόκληρη τη σειρά AC. Το κάθισµα του οδηγού βρίσκεται µέσα σε µια ευρύχωρη καµπίνα τοποθετηµένη σε αθόρυβο µπλοκ. Το χαµηλό κέντρο βάρους και ο χαµηλός κεντρικός θόλος εξασφαλίζουν εύκολη πρόσβαση του χειριστή στο όχηµα και ένα άνετο και ξεκούραστο περιβάλλον.

Κατά τη διάρκεια των εργασιών, η ορατότητα στο πίσω παρελκόµενο είναι άµεση, κάνοντας έτσι τον χειριστή να νιώθει σαν να κάθετε ακριβώς «από πάνω» του. Η µικρότερη διάµετρος των µπροστινών τροχών προσφέρει γωνία διεύθυνσης 55°, µε αποτέλεσµα πολύ κλειστές στροφές.

Υδραυλικό σύστηµα

Το υδραυλικό σύστηµα αποτελείται από δύο µηχανικές γραναζωτές αντλίες και µια υδραυλική αντλία µεταβλητού εµβόλου. Η διαχείριση ανίχνευση φορτίου και το µεγάλο κύκλωµα σωλήνων µειώνουν τις απώλειες πίεσης επιτρέποντάς του να λειτουργεί σε χαµηλές στροφές κινητήρα µε υψηλούς ρυθµούς υδραυλικής ροής. Προσφέρει µια λύση που µειώνει δραστικά τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις (CO2) µειώνοντας την κατανάλωση καυσίµου. Η χωρητικότητα της υδραυλικής δεξαµενής είναι 35 λίτρα ενώ η υδραυλική του ροή φτάνει τα 137 λίτρα/λεπτό (µε επιπλέον ροή).

Τα τρακτέρ της Antonio Carraro διαθέτει στην ελληνική αγορά η εταιρεία Παναγιώτης Κατσαρός ΑΕΤΒΕ (τηλ. 2310/723793)

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Μπαράζ αποκαλύψεων και παρέλαση μηχανημάτων φέρνει η Agritechnica

Η κορυφαία έκθεση αγροτικών µηχανηµάτων επιστρέφει 9-15 Νοεµβρίου έχοντας λάβει τελευταία φορά χώρα το 2023. Αν ο µεγάλος αριθµός νέων τρακτέρ και µηχανηµάτων που έχει ανακοινωθεί ήδη αποτελεί κριτήριο, τότε αναµένεται µια µοναδική εµπειρία. Ακολουθεί µια γεύση του τι θα δούµε.

Ο «βασιλιάς» στο αλώνισμα ρυζιού John Deere S7 προσγειώθηκε Θεσσαλονίκη

Η κορυφαία θεριζοαλωνιστική µε ένα ρότορα της John Deere, S7, η οποία είναι ειδικά σχεδιασµένη για να φτάσει την αυτοµατοποίηση σε νέα επίπεδα προσγειώθηκε στο Άδενδρο Θεσσαλονίκης. Εκεί η οικογένεια Τζιµούρτου – από το 1922-  και ο συνέταιρος της Βασίλης Βασιλειάδης καλλιεργούν 1.500 στρέµµατα ορυζώνων και πήρε την απόφαση να επενδύσει σε ένα µηχάνηµα που θα τις επιτρέψει να αυξήσει τις αποδόσεις της και να αλωνίζει «έξυπνα», απλά και γρήγορα.

Ωριμάζει με νέα όψη η best seller σειρά τρακτέρ Massey Ferguson 5M

Αν ρωτούσε κάποιος ποιο είναι το καλύτερο σε πωλήσεις τρακτέρ που έχει βγει από το εργοστάσιο της Massey στο Beauvais, η πρώτη σκέψη πολλών θα ήταν µάλλον το 5S135 ή το πολυεργαλείο 7S180. Η σωστή απάντηση ωστόσο είναι -τουλάχιστον για το 2024- το 5711 µε 2.000 µοντέλα να αποχωρούν από το εργοστάσιο. Πλέον έχει ένα νέο διάδοχο, το 5M.

Προτεινόμενα

Ο «βασιλιάς» στο αλώνισμα ρυζιού John Deere S7 προσγειώθηκε Θεσσαλονίκη

Η κορυφαία θεριζοαλωνιστική µε ένα ρότορα της John Deere, S7, η οποία είναι ειδικά σχεδιασµένη για να φτάσει την αυτοµατοποίηση σε νέα επίπεδα προσγειώθηκε στο Άδενδρο Θεσσαλονίκης. Εκεί η οικογένεια Τζιµούρτου – από το 1922-  και ο συνέταιρος της Βασίλης Βασιλειάδης καλλιεργούν 1.500 στρέµµατα ορυζώνων και πήρε την απόφαση να επενδύσει σε ένα µηχάνηµα που θα τις επιτρέψει να αυξήσει τις αποδόσεις της και να αλωνίζει «έξυπνα», απλά και γρήγορα.

Μπαράζ αποκαλύψεων και παρέλαση μηχανημάτων φέρνει η Agritechnica

Η κορυφαία έκθεση αγροτικών µηχανηµάτων επιστρέφει 9-15 Νοεµβρίου έχοντας λάβει τελευταία φορά χώρα το 2023. Αν ο µεγάλος αριθµός νέων τρακτέρ και µηχανηµάτων που έχει ανακοινωθεί ήδη αποτελεί κριτήριο, τότε αναµένεται µια µοναδική εµπειρία. Ακολουθεί µια γεύση του τι θα δούµε.

Ωριμάζει με νέα όψη η best seller σειρά τρακτέρ Massey Ferguson 5M

Αν ρωτούσε κάποιος ποιο είναι το καλύτερο σε πωλήσεις τρακτέρ που έχει βγει από το εργοστάσιο της Massey στο Beauvais, η πρώτη σκέψη πολλών θα ήταν µάλλον το 5S135 ή το πολυεργαλείο 7S180. Η σωστή απάντηση ωστόσο είναι -τουλάχιστον για το 2024- το 5711 µε 2.000 µοντέλα να αποχωρούν από το εργοστάσιο. Πλέον έχει ένα νέο διάδοχο, το 5M.

Ειδικεύονται στα θερμοκήπια τα προηγμένα Antonio Carraro SRG 7600 Infinity

Η Antonio Carraro έχει σχεδιάσει τα τρακτέρ SRG 7600 Infinity ειδικά για χρήση σε θερμοκήπια με τα καινοτόμα χαρακτηριστικά τους να τα καθιστούν υποψήφια για τρακτέρ της χρονιάς στην κατηγορία των δενδροκομικών στην Agritechnica (9-15 Νοεμβρίου).

Κατασκευασμένα για εργασίες ακριβείας τα τρακτέρ Antonio Carraro

Τα τρακτέρ Antonio Carraro είναι κατασκευασµένα για εργασίες ακριβείας. Είναι συµπαγή και µε περιστρεφόµενο κάθισµα και τιµόνι, το οποίο τα κάνει ικανά να λειτουργούν τόσο προς τα εµπρός όσο και προς τα πίσω µε την ίδια ταχύτητα: από 0 – 15 µε το µηχανικό εύρος λειτουργίας και από 0 – 40 km/h µε το µηχανικό εύρος κίνησης σε δρόµο. Κάθε εύρος µε τη σειρά του διαθέτει 4 υδραυλικές ταχύτητες, οι οποίες µπορούν να ενεργοποιηθούν χειροκίνητα ή να ρυθµιστούν σε αυτόµατη λειτουργία αλλαγής ταχυτήτων.

Μικρά τρακτέρ με χαρακτήρα μεγάλων, πολλές οι επιλογές στα specialty δενδροκομικά

Όλο και περισσότερες τεχνολογίες που βρίσκει κανείς συνήθως στην µπροσούρα των µεγαλύτερης ιπποδύναµης τρακτέρ, ενσωµατώνονται σταδιακά στα specialty δενδροκοµικά. Οι ελληνικές εισαγωγικές εταιρείες δίνουν παράλληλα τη δυνατότητα στον αγοραστή να προχωρήσει σε διαµορφώσεις για να τα αποκτήσει ακριβώς για ό,τι τα χρειάζεται, ενώ βρίσκονται κοντά του µε άψογες υπηρεσίες αfter-sales και παροχή ανταλλακτικών για να µην πηγαίνει ούτε µία ώρα χαµένη.