Με απλό σχεδιασμό και ηλεκτρικό κινητήρα το 2025 το βραβευμένο ONOX

Κοινοποίηση:

του Βασίλειου Σοφού

Κερδίζοντας ήδη το το IF Design Gold Award 2024, το μινιναλιστικό ONOX φιλοδοξεί να μπει στην παραγωγή μέσω της νεοφυούς εταιρείας Raumideen, ως ένα καινοτόμο ηλεκτρικό αγροτικό τρακτέρ του μέλλοντος.

Αρθρωτό και ηλεκτρικό τρακτέρ. Έτσι ακριβώς φαντάστηκαν και υλοποίησαν την ιδέα τους οι σχεδιαστές και οι μηχανικοί της εταιρείας Raumideen, που παρουσίασαν σε πρωτότυπη μορφή το ONOX, ένα μινιμαλιστικό στο σχεδιασμό ηλεκτρικό τρακτέρ, το οποίο έλαβε και την αναγνώριση IF Design Gold Award μετά την αποκάλυψή του στην έκθεση Agritechnica.

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το Profi Μαΐου 2024

To ONOX θα μπορεί να προσαρμοστεί από τους χειριστές ανάλογα με τις ειδικές ανάγκες που μπορεί να απαιτεί μια συγκεκριμένη καλλιέργεια. Εξοπλίζεται με ηλεκτροκινητήρα 50 kW (67 ίπποι) με μέγιστη ροπή 300 Nm και διαθέτει ένα ειδικό σύστημα, που επιτρέπει στους χειριστές να ανταλλάσσουν γρήγορα και εύκολα μια αποφορτισμένη μπαταρία με μια πλήρως φορτισμένη σε λιγότερο από πέντε λεπτά, μειώνοντας σημαντικά τον χρόνο διακοπής λειτουργίας και βελτιστοποιώντας την παραγωγικότητα.

Το ηλεκτρικό γεωργικό όχημα έχει βάρος 2.500 κιλά και μπορεί να ανυψώσει έως και 3.500 κιλά, τόσο εμπρός όσο και πίσω, χρησιμοποιώντας το πρακτικό σύστημα ζεύξης τριών σημείων. Σύμφωνα με την τρέχουσα δήλωση του κατασκευαστή, η αυτονομία λειτουργίας αναμένεται να είναι περίπου 8 ώρες, με χρόνο φόρτισης περίπου 6 ώρες (με τον τυπικό φορτιστή).

Ένα καινοτόμο σύστημα αντικατάστασης μπαταριών

Η ευέλικτη τοποθέτηση των μπαταριών σε τρία σημεία τοποθέτησης επιτρέπει τη χρήση τους ως αντίβαρα, ώστε οι χρήστες να μπορούν να προσαρμόζουν τη διαμόρφωσή τους για κάθε δραστηριότητα. Είναι έτσι μια τεχνολογία που, σε συνδυασμό με τον αρθρωτό σχεδιασμό του οχήματος, εγγυάται μεγάλη ευελιξία χρήσης -από τις εργασίες στον αμπελώνα μέχρι τις μεταφορές- και επιτρέπει στους αγρότες να εργάζονται σύμφωνα με τις συνήθεις ρουτίνες τους, χωρίς να διαταράσσεται το πρόγραμμα της εκμετάλλευσης.

Στην πραγματικότητα, σύμφωνα με τον κατασκευαστή Raumideen, τα χαρακτηριστικά αυτά μπορούν να μειώσουν τον οικονομικό αντίκτυπο στα οικονομικά των γεωργικών εκμεταλλεύσεων που μπορεί να δημιουργήσει η μετάβαση σε ηλεκτρική κίνηση. Ένα άλλο καινοτόμο χαρακτηριστικό είναι το επίπεδο καπό.

Με αυτόν τον τρόπο, βελτιώνεται η ορατότητα των χειριστών στο εσωτερικό της καμπίνας, αφού εκείνοι έχουν τη δυνατότητα να βλέπουν κάτω από την καμπίνα. Το επίπεδο καπό μπορεί όμως να λειτουργήσει και ως πλατφόρμα για τη φόρτωση αντικειμένων και είναι αρκετά σταθερό, ώστε να σκαρφαλώσει κανείς για να φτάσει γρήγορα σε ένα κοντινό δέντρο για εργασίες πρασίνου.

Στη συνέχεια, οι ενσωματωμένες ράγες φόρτωσης, ειδικά σχεδιασμένες από την Raumideen, προσφέρουν στους χρήστες τη δυνατότητα προσαρμογής του τρακτέρ με άμεσα διαθέσιμα εξαρτήματα, ώστε να μπορούν να προσαρτηθούν στην οροφή του διαφορετικοί τύποι φορτίου.

Η μπαταρία μπορεί να λειτουργήσει ως αποθήκη ενέργειας για το αγρόκτημα, ακόμη και σε περιοχές εκτός δικτύου. Και καθώς πολλοί αγρότες έχουν εγκαταστήσει φωτοβολταϊκά συστήματα, το τρακτέρ ONOX είναι μια λύση για τη χρήση και την αποθήκευση της αυτοπαραγόμενης ηλεκτρικής ενέργειας. Όλα αυτά συνδράμουν, σύμφωνα με τους κατασκευαστές, στην ενθάρρυνση πιο βιώσιμων γεωργικών πρακτικών και στην προώθηση ενός πιο αρμονικού εργασιακού περιβάλλοντος.

Η ανάπτυξη συνεχίζεται με γοργούς ρυθμούς και τα πρώτα γεωργικά οχήματα θα κυκλοφορήσουν στην αγορά από το 2025.

πληροφοριές από trattoriweb

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Σπαρτική Lemken Solitair DT: Βγάζει τα µεγάλα όπλα

Η Lemken ολοκλήρωσε τη σειρά Solitair DT με την προσθήκη ενός εννιάμετρου μοντέλου με πλάτος κάτω των 3,0 μ. και ύψος 4,0 μ. Ρίχνουμε μια ματιά στο πεδίο και μαθαίνουμε τις λεπτομέρειες.

Claas: Το «Success Story» των 500.000 θεριζοαλωνιστικών και οι επετειακές εκδόσεις

Η CLAAS από το 1936 «κλειδώνει» ένα ορόσημο κατασκευής 500.000 θεριζοαλωνιστικών, κάτι που θα φέρει και αισθητική διαφοροποίηση στα ειδικά επετειακά μοντέλα LEXION, TRION, EVION και DOMINATOR, τα οποία θα παρουσιαστούν σε διάφορες εμπορικές εκθέσεις και επιδείξεις.

Προτεινόμενα

Με κινητήρες FARMotion 45 106 ή 116 ίππων και χαμηλό προφίλ τα νέα Deutz-Fahr 5 ΤΒ

Το ιδιαίτερο προφίλ του καπό και των λασπωτήρων, σε συνδυασµό µε το χαµηλό κέντρο βάρους και τους στιβαρούς άξονες, καθιστούν τα τρακτέρ 5 TB µοναδικά και ιδανικά για εργασία σε πλαγιές ή ανάµεσα σε δέντρα.