Xαράζει το δικό του δρόμο το φινλανδικό Valtra S416 με απόδοση έως 420 ίππους

Κοινοποίηση:

Η ναυαρχίδα των τρακτέρ στην οικογένεια της Valtra εισέρχεται τώρα στην έκτη γενιά της με περισσότερη ισχύ και με τη μορφή του S416. Ωστόσο, αυτή η νέα σειρά είναι κάτι πολύ περισσότερο από ένα ισχυρό μηχάνημα για τους περήφανους Φινλανδούς.

Η Valtra κάνει την έκτη γενιά του κορυφαίου μοντέλου της γκάμας πιο αυθεντική. Παρόλο που θα συνεχίσει να μοιράζεται τα ίδια μέρη με το επίσης νέο 9S της Massey Ferguson, η σειρά τρακτέρ έξι μοντέλων θα κατασκευάζεται και πάλι στο Suolahti της Φινλανδίας αντί να βγαίνει από την πόρτα του Beauvais.

Ο κινητήρας, το κιβώτιο ταχυτήτων, οι άξονες, ο σύνδεσμος και τα υδραυλικά αποτελούν μέρος αυτής της κοινής πλατφόρμας, αλλά τα πιο εντυπωσιακά στοιχεία, όπως η σχεδίαση, οι διεπαφές χρήστη και τα χειριστήρια, συμπεριλαμβανομένων των μοχλών πολλαπλών λειτουργιών, είναι αποκλειστικά για τη μάρκα.

Με έως και 420 ίπππους

Όταν αντικρίζετε για πρώτη φορά τη νέα σειρά S, το πρώτο πράγμα που θα παρατηρήσετε είναι ότι δεν μοιάζει με τρακτέρ με πάνω από 400 ίππους. Απλώς φαίνεται να είναι μια ελαφρώς πιο ισχυρή έκδοση της σειράς Q, αναμφίβολα εν μέρει λόγω του γεγονότος ότι φοράει την ίδια καμπίνα τεσσάρων κολόνων από τη σειρά 230-305 ίππων, που παρουσιάστηκε στα τέλη του 2022. Κάτω από το εξίσου κομψό καπό, εξακολουθεί να φωλιάζει ένας εξακύλινδρος κινητήρας AgcoPower 8,4 λίτρων.

Στα μοντέλα S286 έως S416, αυτή η μονάδα αποδίδει από 280 έως 420 ίππους. Τα πέντε μικρότερα μοντέλα έχουν επίσης ώθηση έως και 30 ίππους, ενώ το S416 έχει μέγιστη απόδοση 420 ίππους, η οποία αποδίδεται στις 1.850 σ.α.λ. Όπως θα περίμενε κανείς, ο κινητήρας πληροί τις προδιαγραφές Stage V, αλλά, σε αντίθεση με το παλιό S4, δεν υπάρχει EGR και χρειάζεται μόνο ένα τούρμπο. Η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ καυσίμου έχει αυξηθεί στα 630 λίτρα, τα οποία θα είναι αρκετά για να ταΐσουν όλα αυτά τα άλογα.

Με κιβώτιο Vario ML260

Το κιβώτιο ταχυτήτων εξακολουθεί να είναι το ML260 με τις δύο σειρές διαδρομής που εναλλάσσονται χειροκίνητα μεταξύ των εργασιών στο χωράφι και στο δρόμο. Οι τελικοί κινητήρες έχουν τροποποιηθεί για να διαχειρίζονται την πρόσθετη ισχύ που προσφέρεται, ενώ ο μπροστινός άξονας παραμένει αμετάβλητος.

Σύνδεσμος και υδραυλικά

Ο πίσω σύνδεσμος, που μπορεί να ανυψώσει εντυπωσιακά 12 τόνους, είναι ίδιος.. Αυτό που είναι καινούργιο είναι η δυνατότητα σύνδεσης μιας αντλίας στη μονάδα περιστροφής για την παραγωγή 200 λ./λ. στις 1.650 σ.α.λ.

Καμπίνα από τη σειρά Q

Για την καμπίνα, η Valtra παρέμεινε στη δοκιμασμένη πλέον διάταξη σχεδιασμού που χρησιμοποιεί σε όλα τα οχήματα από την τετρακύλινδρη σειρά N και πάνω.

Σύνοψη

Ενώ το νέο S6 συνεχίζει να χρησιμοποιεί πολλά από τα εξαρτήματα στα οποία βασίζεται για περισσότερα από 10 χρόνια, μοιάζει και αισθάνεται σαν ένα πολύ διαφορετικό τρακτέρ. Ωστόσο, θα ήταν άδικο να το απορρίψετε ως κάτι περισσότερο από μια αναβάθμιση του στυλ, καθώς υπάρχει η επιπλέον ιπποδύναμη, η σημαντικά υψηλότερη υδραυλική απόδοση μαζί με μικρότερες λεπτομέρειες, όπως η τοποθέτηση των ακροδεκτών της μπαταρίας κοντά στα σκαλοπάτια της καμπίνας και μια πλήρης σειρά επιλογών φωτισμού – μέχρι και το φωτιζόμενο σήμα της Valtra στο καπό.

Τα μηχανήματα της Valtra διαθέτει στην ελληνική αγορά η εταιρεία Καρίντης-Νέτας Α.Ε. (Τηλ. 2310/ 519995)

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Νέα πρότυπα απόδοσης για σπαρτικές μηχανές φέρνουν οι Amazone Condor

Με την σπαρτική Condor 02, η Amazone θέτει νέα πρότυπα στις σπαρτικές µηχανές µε υνιά και προσθέτει πολλές καινοτοµίες στο ήδη επιτυχηµένο χαρτοφυλάκιο προϊόντων του Condor 01. Η συµπαγής του κατασκευή είναι αυτή που το καθιστά έναν ευέλικτο, ακριβή και ταυτόχρονα εξαιρετικά αποδοτικό εργάτη στο χωράφι τόσο στη σπορά σε κατεργασµένο έδαφος (mulch sowing) όσο και στη σπορά απευθείας στο χωράφι (direct sowing).

Δεν μεταφέρεται στις επιχειρήσεις αγροτικών μηχανημάτων η άνοδος του δείκτη CEMA

Ο δείκτης επιχειρηματικού κλίματος του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Αγροτικών Μηχανημάτων (CEMA) παρέμεινε σε θετικά επίπεδα τον Οκτώβριο και έφτασε στις +4 μονάδες έχοντας σημειώσει μια μικρή πτώση από τις +11 μονάδες του Σεπτεμβρίου (σε κλίμακα από -100 ως +100).

Προτεινόμενα

Νέα πρότυπα απόδοσης για σπαρτικές μηχανές φέρνουν οι Amazone Condor

Με την σπαρτική Condor 02, η Amazone θέτει νέα πρότυπα στις σπαρτικές µηχανές µε υνιά και προσθέτει πολλές καινοτοµίες στο ήδη επιτυχηµένο χαρτοφυλάκιο προϊόντων του Condor 01. Η συµπαγής του κατασκευή είναι αυτή που το καθιστά έναν ευέλικτο, ακριβή και ταυτόχρονα εξαιρετικά αποδοτικό εργάτη στο χωράφι τόσο στη σπορά σε κατεργασµένο έδαφος (mulch sowing) όσο και στη σπορά απευθείας στο χωράφι (direct sowing).

Δεν μεταφέρεται στις επιχειρήσεις αγροτικών μηχανημάτων η άνοδος του δείκτη CEMA

Ο δείκτης επιχειρηματικού κλίματος του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Αγροτικών Μηχανημάτων (CEMA) παρέμεινε σε θετικά επίπεδα τον Οκτώβριο και έφτασε στις +4 μονάδες έχοντας σημειώσει μια μικρή πτώση από τις +11 μονάδες του Σεπτεμβρίου (σε κλίμακα από -100 ως +100).

Απόλυτη έκφραση σχεδιασμού και ισχύος η έκτη γενιά Valtra S Series

Απόλυτη έκφραση της ισχύος και της άνεσης αποτελεί η 6η γενιά της σειράς τρακτέρ Valtra S Series, η οποία πρόσφατα έγινε η πρώτη που σαρώνει όλα τα βραβεία κορυφαίου σχεδιασμού στη διάρκεια ενός έτους. Τα νέα S Series διαθέτουν όλα τις απαραίτητες «έξυπνες» λειτουργίες που απαιτεί ένας σύγχρονος αγρότης, έχοντας ως αποτέλεσμα την μεγαλύτερη αυτονομία και περισσότερη κερδοφορία.

Κονταρομαχία ισχύος έλξης 15 κορυφαίων γεωργικών ελκυστήρων της αγοράς

Υπάρχει µεγάλη συζήτηση σχετικά µε το αν ένα κιβώτιο ταχυτήτων διαρκώς µεταβαλλόµενης µετάδοσης (CVT) είναι κατάλληλο για βαριές εργασίες. Για να δώσουµε απάντηση σ’ αυτό το ερώτηµα συγκρίναµε την ισχύ έλξης 15 τρακτέρ σε τέσσερις οµάδες ισχύος.