Ισχύ και εξοικονόμηση καυσίμων συνδυάζουν τα ολοκαίνουργια έξυπνα τρακτέρ Claas Axos 3

Κοινοποίηση:

Τη νέα σειρά τρακτέρ συµβατικών διαστάσεων Axos 3 αποκάλυψε η Claas, τα οποία τοποθετούνται ανάµεσα στα Arion 400 και Axos 200. Περιλαµβάνει 4 µοντέλα µε ισχύ από 92 έως 120 ίππους, τα οποία ανταποκρίνονται στη ζήτηση των αγροτών για ελκυστήρες µικρού µεγέθους, που µπορούν µε άνεση να κινηθούν σε στενά περάσµατα και εντός κτιρίων, χωρίς να θυσιάζουν τις υψηλές αποδόσεις και την άνεση του χειριστή.

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το Profi Φεβρουαρίου 2024-25

Ισχύ και εξοικονόµηση καυσίµων πάνε πακέτο

Στην καρδιά των µηχανηµάτων της σειράς βρίσκεται ένας τετρακύλινδρος κινητήρας Fiat Powertrain 3,6 λίτρων, µε σύγχρονους καταλύτες Stage V, που επιτρέπουν την τροφοδότηση του κάθε µοντέλου µε 92, 103, 112 και 120 ίππους αντίστοιχα µε µέγιστες ροπές 366 έως 466 Nm σε µόλις 1.500 σ.α.λ..

Η δεξαµενή καυσίµων είναι χωρητικότητας 160 λίτρων επιτρέποντας µακρόχρονες εργασίες, ενώ τα τρακτέρ έχουν λάβει έγκριση για να τρέχουν µε υδρογονωµένα φυτικά έλαια (HVO), µειώνοντας σηµαντικά τις εκποµπές άνθρακα. Οι δύο ταχύτητες του κινητήρα µπορούν να αποθηκευτούν από το χειριστή και εφαρµόζονται µε το πάτηµα ενός κουµπιού.

Χάρη στα µεγάλα πίσω ελαστικά µε εξωτερική διάµετρο 1,6µ. (διαστάσεις 420/85 ή 540/65 R) η ισχύς µεταδίδεται αποτελεσµατικά προστατεύοντας το υπέδαφος. Τα µπροστινά ελαστικά διασφαλίζουν µέγιστη αποτελεσµατικότητα σε λειτουργία τετρακίνησης και ακριβείς στροφές ακόµα και σε ανώµαλα εδάφη ή κατά τη χρήση µε βαριά παρελκόµενα.

Εναλλαγή ταχυτήτων απλούστερη από ποτέ 

Τα τρακτέρ της σειράς διαθέτουν κιβώτιο έξι ταχυτήτων σε τρεις διαφορετικές εκδοχές ανάλογα µε τις ανάγκες του χειριστή : 12/12 (2 σχέσεις) µε µηχανική ρεβέρσα, 24/12 (2 σχέσεις) µε µετάδοση Twinshift powershift και ρεβέρσα Revershift χωρίς συµπλέκτη, 36/18 (3 σχέσεις) µε µετάδοση Twinshift Powershift και ρεβέρσα Revershift χωρίς συµπλέκτη. Οι µέγιστες ταχύτητες 40 χλµ/ώρα επιτυγχάνονται στις 1.750 σ.α.λ., ενώ στα µοντέλα µε Revershift η εναλλαγή πραγµατοποιείται µε το πάτηµα ενός κουµπιού στο λεβιέ ταχυτήτων, χωρίς τη χρήση συµπλέκτη.

«Έξυπνη» καµπίνα

Η καµπίνα των Axos 3 είναι ειδικά σχεδιασµένη για την άνεση του χειριστή. Το συνολικό ύψος του µηχανήµατος είναι 2,5µ. διευκολύνοντας το πέρασµα από χαµηλές εισόδους, και οι πόρτες ανοίγουν σε γωνία έως 180ο ώστε να µπαίνει εύκολα ο χειριστής. Η καµπίνα είναι ευρύχωρη και έχει κάθισµα συνοδηγού, ενώ τα µεγάλα παράθυρα επιτρέπουν σφαιρική ορατότητα σε συνδυασµό µε το πακέτο φωτισµού LED.

Στην καµπίνα µπορούν να εγκατασταθούν και τερµατικά ISOBUS, όπως το Cemis 700, ενώ το ηλεκτρουδραυλικό E-Pilot S επιτρέπει τον έλεγχο των εργασιών µπροστινής φόρτωσης. Το ωφέλιµο φορτίο φτάνει ως τα 3.600 κιλά και οι µέγιστες ανυψωτικές δυνατότητες τα 5.300 κιλά στο πίσω µέρος, ενώ η εγκατάσταση προαιρετικού εµπρόσθιου συνδέσµου επιτρέπει ανύψωση επιπλέον 3.240 κιλών.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Δημιουργία ομοιόμορφων σειρών και ανθεκτικότητα για νέες φρέζες Grimme BF

Σε σημαντικές αναβαθμίσεις των φρεζών BF και BFL προχώρησε η Grimme. Η κορυφαία κατασκευαστής είχε προαναγγείλει από πέρυσι την ανανέωση των εν λόγω μηχανημάτων, και πλέον έφτασε η ώρα αυτές να υλοποιηθούν.

Επίτευγμα 1 εκατ. φορτηγών στο ιστορικό εργοστάσιο Bourg-en-Bresse της Renault Trucks

Το επίτευγμα-ορόσημο παραγωγής ενός εκατομμυρίου φορτηγών στο ιστορικό εργοστάσιο Bourg-en-Bresse γιορτάζει η Renault Trucks. Το εκατομμυριοστό όχημα είναι ένα Renault Trucks T που θα παραδοθεί στην πορτογαλική εταιρεία μεταφορών TJA.

Προτεινόμενα

Με βραβείο σχεδιασμού Red Dot πλέον η ναυαρχίδα MF 9S από την Massey Ferguson

Η ναυαρχίδα MF 9S στέφεται νικητής στα βραβεία σχεδιασμού της κατηγορίας από το θεσμό Red Dot, με τη διεθνή επιτροπή να απονέμει το βραβείο κυρίως για την καινοτόμο λύση Protect-U και της καμπίνας, στοιχεία που ξεχώρισαν και στη σειρά 8S.

Επενδύει στη βιώσιμη ανάπτυξη και ενεργειακή αποδοτικότητα η HELLAGRO

Τη δέσμευσή της για βιώσιμη ανάπτυξη και ενεργειακή αποδοτικότητα αποτυπώνει σε πράξεις η HELLAGRO. Πιο συγκεκριμένα, το 2024, η εταιρεία προχώρησε στην εγκατάσταση φωτοβολταϊκού συστήματος στη στέγη της