Συμμαχία Kubota και Allianz Hydrogen Engine για περαιτέρω ανάπτυξη κινητήρων υδρογόνου

Κοινοποίηση:

του Βασιλείου Σοφού

Η κίνηση αυτή αποτελεί την τελευταία πρωτοβουλία της επιχειρηματικής μονάδας Kubota Engines Europe, η οποία προωθεί τη χρήση διαφόρων εναλλακτικών καυσίμων, όπως το υδρογόνο.

Η Kubota υπογράμμισε τη δέσμευσή της να συμβάλει σε ένα κλιματικά ουδέτερο, βιώσιμο μέλλον, συμμετέχοντας στην ομάδα Allianz Hydrogen Engine, έναν οργανισμό που συγκεντρώνει γνώσεις από τη βιομηχανία και την έρευνα. Ο κινητήρας υδρογόνου 3.8L 85 kW της Kubota έχει ήδη παρουσιαστεί δημοσίως και έχει ήδη προσελκύσει το ευρύ ενδιαφέρον της βιομηχανίας.

«Η Kubota τοποθετεί τις βέλτιστες κοινωνικές, περιβαλλοντικές και διοικητικές πρακτικές στον πυρήνα των δραστηριοτήτων της για να αντιμετωπίσει την πρόκληση της ανάπτυξης προϊόντων και λύσεων με μεγαλύτερη ουδετερότητα ως προς τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα», υπογραμμίζεται σε σχετικό Δελτίο Τύπου. Το εσωτερικό πρόγραμμα ανάπτυξης κινητήρων της Kubota παρέχει ένα ευρύ φάσμα καθιερωμένων και νέων, πρωτοποριακών υβριδικών μοντέλων και μοντέλων υδρογόνου, τα οποία είναι ιδανικά για τις μελλοντικές γενιές μηχανημάτων για διάφορους τομείς. Σχολιάζοντας την απόφαση να ενταχθεί στην Allianz Hydrogen Engine, η οποία εδρεύει στη Γερμανία και ιδρύθηκε το 2021, ο Xavier Hamel, διευθυντής προϊόντων και προώθησης της Kubota Business Unit Engines Europe, δήλωσε: «Η χρήση υδρογόνου για την τροφοδοσία κινητήρων σε διάφορες εφαρμογές εξοπλισμού προσφέρει πλήθος πλεονεκτημάτων για τους χειριστές και το ευρύτερο περιβάλλον».

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το Profi Απριλίου

 

Ο πρόσφατα αναπτυχθείς κινητήρας υδρογόνου Kubota H2 εξαλείφει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα και, διατηρώντας το μέγεθος ή το αποτύπωμα του υπάρχοντος κινητήρα, διατηρήσαμε και την ποικιλία επιλογών αξεσουάρ και τη συμβατότητα με τις εφαρμογές των πελατών. «Ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές κινητών γεννητριών στον κόσμο και η Kubota συμφώνησαν για την ανάπτυξη μιας ειδικής μονάδας υδρογόνου εξοπλισμένης με κινητήρα υδρογόνου της Kubota». Καθώς η τεχνολογία κίνησης υδρογόνου είναι ήδη προηγμένη, μπορεί να υιοθετηθεί σε πολλές αγορές και τομείς και όταν το υδρογόνο παράγεται από «πράσινη ενέργεια» συμβάλλει σημαντικά στη δημιουργία μιας βιομηχανίας κινητικότητας με κλιματική ουδετερότητα.

«Είμαστε βέβαιοι ότι η συνεργασία μας με την Allianz Hydrogen Engine θα ενισχύσει σημαντικά τη δέσμευσή μας για το περιβάλλον με την ανταλλαγή γνώσεων και ευρημάτων». Ο Andreas Kufferath, από το Διοικητικό Συμβούλιο της Allianz Hydrogen Engine, καλωσορίζει την Kubota ως νέο μέλος της Allianz, με την Allianz Hydrogen Engine να αναμένει την εξέλιξη της συνεργασίας και την ανταλλαγή απόψεων με την Kubota. Οι συμπαγείς, υψηλής ισχύος, αποδοτικοί κινητήρες της Kubota χρησιμοποιούνται ήδη ευρέως σε τρακτέρ αλλά και μηχανήματα του κατασκευαστικού κλάδου έχοντας αποκτήσει φήμη αξιοπιστίας και στιβαρότητας.

Mε πληροφορίες από lecturapress

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Fendt Former C με δύο ρότορες, κεντρική μονάδα παράδοσης και πλήθος τεχνολογιών

Τα συλλεκτικά Former C είναι εντελώς καινούργια για το 2024, φέρουν πλήθος τεχνολογικών λύσεων, που προάγουν την άνεση αλλά και την υγεία του υλικού, το οποίο παραδίδεται ποιοτικά και αξιοποιείται αποδοτικά από τους παραγωγούς.

Προτεινόμενα

Χωρίς SIMA το 2024 ελέω κινητοποιήσεων και μείωσης αριθμού εκθετών

Στην απόφαση να ακυρώσει την φετινή SIMA φαίνεται να προχωράει η διοργανώτρια αρχή, μετά και την σημαντική μείωση του αριθμού εκθετών τόσο λόγω της αλλαγής της τοποθεσίας της έκθεσης όσο και λόγω της γενικευμένης κρίσης στον ευρωπαϊκό πρωτογενή τομέα.

Κάθε χρονιά να γίνει χρονιά των µηχανηµάτων

Με έναν στόλο αγροτικών µηχανηµάτων που ξεπερνάει σε ηλικία τα 26 έτη. η ανάγκη για ανανέωση είναι πιο επιτακτική από ποτέ και είναι ευκαιρία να συνδυαστεί µε τη χρήση των νέων τεχνολογιών, που έχουν µπει στον πρωτογενή τοµέα, σύµφωνα µε τον πρόεδρο του ΣΕΑΜ, Σάββα Μπαλουκτσή.

Συµπαγής τηλεσκοπικός φορτωτής Kubota KTH4815-2:Φλερτάρει µε τους µεγάλους

Η Kubota δεν είναι άγνωστη στην αγορά των συµπαγών τηλεσκοπικών φορτωτών, καθώς η εταιρεία έχει αποκτήσει ισχυρά θεµέλια για το KTH4815 ικανότητας 1,5 τόνου και 50 ίππων στη Γαλλία και τη Γερµανία. Εδώ δοκιµάζεται το πιο πρόσφατο µοντέλο KTH4815-2 Stage V.