Χωρίς SIMA το 2024 ελέω κινητοποιήσεων και μείωσης αριθμού εκθετών

Κοινοποίηση:

Στην απόφαση να ακυρώσει την φετινή SIMA φαίνεται να προχωράει η διοργανώτρια αρχή, μετά και την σημαντική μείωση του αριθμού εκθετών τόσο λόγω της αλλαγής της τοποθεσίας της έκθεσης όσο και λόγω της γενικευμένης κρίσης στον ευρωπαϊκό πρωτογενή τομέα.

Σύμφωνα με τα όσα διαρρέουν εκπρόσωποι της AXEMA, της Γαλλικής Εμπορικής Ένωσης Κατασκευαστών Γεωργικών Μηχανημάτων, η έκθεση, η οποία ήταν προγραμματισμένη να διαρκέσει από τις 24 έως τις 27 Νοεμβρίου 2024 στο εκθεσιακό συγκρότημα Paris Nord Villepinte, ακυρώνεται. Από όσα έχουν γίνει μέχρι στιγμής γνωστά, η επόμενη SIMA θα διεξαχθεί το 2026.

Οι κύριοι λόγοι για την εξέλιξη αυτή εντοπίζονται στην ύφεση της αγοράς γεωργικών μηχανημάτων και την τρέχουσα γεωργική κρίση στη Γαλλία. Απογοητευμένοι από τις χαμηλές τιμές των προϊόντων και την καταιγίδα νέων κανονισμών προστασίας του περιβάλλοντος που έχει μετατρέψει τη καλλιεργητική δραστηριότητα σε δύσκολη εξίσωση, οργισμένοι Γάλλοι αγρότες έχουν προχωρήσει το τελευταίο διάστημα σε κινητοποιήσεις σε μεγάλο μέρος της χώρας. Οι αρμόδιοι φορείς πιστεύουν ότι η κατάσταση αυτή μπορεί να συνεχιστεί στο άμεσο μέλλον.

Ένας άλλος εξίσου σημαντικός λόγος που επηρεάζει την διεξαγωγή της έκθεσης αποτελεί η μείωση του αριθμού των εκθετών. Το περασμένο καλοκαίρι, τόσο η John Deere όσο και η Pöttinger, δήλωσαν ότι δεν θα συμμετάσχουν στη Sima 2024, ενώ έκτοτε υπήρξαν πολλές «αθόρυβες» ακυρώσεις.

Γνώστες του χώρου θεωρούν ότι η μετακίνηση της γαλλικής έκθεσης από το παραδοσιακό της χρονοδιάγραμμα στα τέλη Φεβρουαρίου στο Νοέμβριο, έχει γυρίσει μπούμερανγκ. Ο αριθμός των επισκεπτών στην Sima του 2022 μειώθηκαν κατά το ένα τρίτο σε 153.000. Η αντίστοιχη Eima υποδέχτηκε σχεδόν 330.000 κόσμο, ενώ οι αριθμοί των επισκεπτών της Agritechnica, της μεγαλύτερης των ευρωεκθέσεων, ξεπέρασαν τους 473.000.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Με εντελώς καινούργιο σχεδιασμό τα Case IH Puma θέτουν νέα πρότυπα ισχύος

Η νέα γενιά τρακτέρ Puma της Case IH είναι γεγονός, µε την κατασκευάστρια εταιρεία να επιλέγει µία εντελώς καινούργια σχεδίαση, προσφέροντας στους χειριστές µια πιο οµαλή οδήγηση µε ανώτερη ευελιξία, καθώς και πρόσβαση στις πιο πρόσφατες τεχνολογίες ακριβείας.

Σε εξέλιξη η επανάσταση της τεχνητής νοημοσύνης στην παγκόσμια γεωργία

Aν εξετάσουµε τα πράγµατα λίγο πιο ψύχραιµα, η Ελλάδα έχει µπροστά της µια πρώτης τάξεως ευκαιρία, να ξαναπιάσει το νήµα της ανταγωνιστικότητας της ελληνικής γεωργίας από την αρχή, αξιοποιώντας στο µέγιστο δυνατό βαθµό τις δυνατότητες που προσφέρει η ψηφιακή εποχή και η τεχνητή νοηµοσύνη.

Την πλήρη γκάμα των ελαφρών επαγγελματικών Maxus στην Ελλάδα παρουσίασε η Σαρακάκης

Την πλήρη γκάμα των ελαφρών επαγγελματικών Maxus στην Ελλάδα παρουσίασε η Σαρακάκης

Η SAIC Maxus, μέσω της στρατηγικής συνεργασίας της Automotive Solutions και του Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη, παρουσίασε στην ελληνική αγορά την πλήρη γκάμα ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων της — τόσο αμιγώς ηλεκτρικών όσο και diesel — προσφέροντας κορυφαία τεχνολογία και αποδοτικότητα.

Προτεινόμενα

Αποκαλύφθηκε η ολοκαίνουργια σειρά MF 5M, φιναλίστ του τίτλου Τρακτέρ της Χρονιάς 2025

Βασισµένη στην εξαιρετικά επιτυχηµένη σειρά MF 5700 M Series, η νέα αξιόπιστη MF 5M Series που παρουσιάστηκε στις 28 Οκτωβρίου, εισάγει µια ποικιλία από εργοστασιακά χαρακτηριστικά που ενισχύουν τις επιδόσεις και βελτιώνουν περαιτέρω τη λειτουργία, την άνεση και τον έλεγχο. Όλα τα µοντέλα είναι πλέον εξοπλισµένα µε το κιβώτιο ταχυτήτων Dyna-4. Βελτιώνοντας περαιτέρω τη λειτουργικότητα και την αποδοτικότητα, η νέα ηλεκτρονική δοµή προσφέρει όχι µόνο συνδεσιµότητα ISOBUS, αλλά και MF Guide και µια σειρά άλλων επιλογών Smart Farming.

Παγκόσμια πρεμιέρα για τις νέες θεριζοαλωνιστικές John Deere Τ5/T6

Οι δύο νέες σειρές εκτείνονται σε 8 συνολικά μοντέλα με ισχύ από 305 έως 466 ίππους, διαθέτουν υπερσύγχρονη καμπίνα από την X9 και πλήθος τεχνολογιών ακριβείας αναφορικά με τη συγκομιδή και άνεση του χειριστή.

Μεγάλες αποδόσεις σε premium πακέτο φέρνουν τα Fendt 620 Vario

Σε παλαιότερο τεύχος του profi είχαµε την ευκαιρία δούµε τις πρώτες αναγνωριστικές εντυπώσεις οδήγησης µε την τότε νεοσύστατη σειρά της Fendt 600 Vario.Αυτό που µας είχε κάνει εντύπωση τότε ήταν το µεταξόνιο µήκους 2,72 µέτρων, ακριβώς ίδιων διαστάσεων δηλαδή µε αυτά των µεγαλύτερων µοντέλων 818 και 820 Vario. Ωστόσο, σ’ αντίθεση µε αυτά, τα τέσσερα µοντέλα της σειράς 600 Vario κάτω από το καπό δεν κρύβουν έναν 6-κύλινδρο κινητήρα, αλλά τον 4-κύλινδρο AgcoPower Core 50 5 λίτρων. Στο κορυφαίο µοντέλο της σειράς που είναι και αυτό που εξετάζουµε εδώ, το 620, ο κινητήρας αυτός παρέχει ονοµαστική ισχύ 154 kW/209