Grimme και Spudnik με τον διαχωριστή AirSep για συγκομιδή σε πετρώδη εδάφη

Κοινοποίηση:

του Βασίλειου Σοφού

Από την Agritechnica 2013, οι Grimme και Spudnik παρουσίασαν τον διαχωριστή AirSep, ο οποίος τιμήθηκε με το χρυσό μετάλλιο DLG. Το 2024 η μονάδα εξελίσσεται ως αυτόνομη με την ονομασία AIRSEP 290.

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το Profi Σεπτεμβρίου 2024

To AIRSEP 290 είναι ο νέος διαχωριστής των Grimme και Spudnik, ο οποίος είναι ιδιαίτερα κατάλληλος για πετρώδη εδάφη, έχει υποστεί εκτεταμένη περαιτέρω ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια και έχει ενσωματωθεί σε μια ανεξάρτητη σειρά μηχανημάτων. Πολυάριθμες αλλαγές, όπως η τροποποιημένη τροφοδοσία του προϊόντος και η βελτιστοποιημένη θέση εγκατάστασης του φυσητήρα AirSep, έχουν αυξήσει σημαντικά την αξιοπιστία και τη σταθερότητα.

Σταδιακή ρύθμιση του ιμάντα

Το AIRSEP 290 είναι εξοπλισμένο με πλήρως υδραυλική κίνηση. Αυτό σημαίνει ότι όλοι οι ιμάντες κοσκινίσματος, συμπεριλαμβανομένου του προαιρετικά διαθέσιμου ιμάντα συλλογής και των διαχωριστών, μπορούν να ρυθμιστούν ανεξάρτητα από την ταχύτητα του κινητήρα (ταχύτητα PTO) του τρακτέρ.

Η εξάλειψη των μηχανικών εξαρτημάτων κίνησης βελτιώνει επίσης την προσβασιμότητα για εργασίες καθαρισμού και συντήρησης. Οι ταχύτητες όλων των ιμάντων κόσκινου, συμπεριλαμβανομένου του ιμάντα χονδρόκοκκων, εμφανίζονται τώρα σε χλμ./ώρα, διευκολύνοντας τον οδηγό να ρυθμίζει τις ταχύτητες των ιμάντων στην επιλεγμένη ταχύτητα κίνησης του τρακτέρ.

Οι ταχύτητες του δεύτερου ιμάντα κόσκινου και του ιμάντα μεταφοράς μπορούν να ρυθμιστούν ανεξάρτητα ως προς τη ταχύτητα. Κατόπιν αιτήματος, τα Speedtronic-Web και Speedtronic-Sep ανακουφίζουν τον οδηγό ρυθμίζοντας αυτόματα όλες τις ταχύτητες του ιμάντα.

Βελτιστοποιήσεις κατά μήκος της ροής της καλλιέργειας

Η βελτιστοποίηση της γεωμετρίας του ταλαντευόμενου πλαισίου εξασφαλίζει μειωμένο βάρος και βελτιωμένη προσαρμογή του περιγράμματος, η οποία αποτρέπει την πιθανή συσσώρευση. Παράλληλα, η επικάλυψη μεταξύ του πρώτου και του δεύτερου ιμάντα κόσκινου έχει αυξηθεί για να βελτιωθεί η προστασία του προϊόντος και να μειωθούν οι πιθανές απώλειες.

Η βελτιστοποιημένη τοποθέτηση της κίνησης του μεταφορέα χονδρόκοκκων έχει αυξήσει τόσο τη δύναμη έλξης όσο και την ανθεκτικότητα. Οι κεντρικές τράπεζες λίπανσης για την αποθήκη και τον άξονα ή το προαιρετικό σύστημα κεντρικής λίπανσης συμβάλλουν επίσης στη βελτίωση της ευκολίας συντήρησης του μηχανήματος. Επιπλέον, η αποθήκη πέτρας έχει διευρυνθεί σε χωρητικότητα.

Περισσότερος χώρος και άνεση για το προσωπικό

Σύμφωνα με τις εταιρείες, έγιναν περαιτέρω βελτιώσεις για την άνεση του προσωπικού. Η πλατφόρμα στην αριστερή πλευρά του μηχανήματος μπορεί τώρα να επεκταθεί, ώστε να μπορούν να εργάζονται άνετα έως και 5 άτομα. Διατίθενται επίσης σκαλοπάτια με ρυθμιζόμενο ύψος, που επιτρέπουν στο προσωπικό συλλογής να εργάζεται σε άνετο ύψος.

Το πακέτο ολοκληρώνεται με το αδιάβροχο κουτί αποθήκευσης, την επένδυση στο τραπέζι συλλογής, τις θήκες για ποτήρια και το δοχείο πλύσης χεριών 15 λίτρων. Συνολικά, οι βελτιώσεις αυτές έχουν αυξήσει σημαντικά την αξιοπιστία και τη σταθερότητα του μηχανήματος.

Πληροφορίες από moderner-landwirt

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Στρατηγική συμφωνία Πειραιώς με την «Αδελφοί Σαρακάκη ΑΕΒΜΕ» στον τομέα γεωργικών οχημάτων

Η Πειραιώς, με σταθερό προσανατολισμό στην προσφορά ολοκληρωμένων τραπεζικών λύσεων στους αγρότες-πελάτες της και στόχο την ενίσχυση της ρευστότητας και της επενδυτικής δραστηριότητας στον αγροτικό τομέα, ανακοινώνει μία ακόμη στρατηγική συνεργασία στον κλάδο των γεωργικών οχημάτων και εξοπλισμού με την εταιρεία «ΑΔΕΛΦΟΙ ΣΑΡΑΚΑΚΗ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» (διακριτικός τίτλος: «ΑΔΕΛΦΟΙ ΣΑΡΑΚΑΚΗ ΑΕΒΜΕ»).

Φαντάζει απτόητο το τετρακύλινδρο τρακτέρ Deutz-Fahr 6170.4 PS

Κατά την φωτογράφηση µε το 6170.4, ο τίτλος «∆ιαχρονικό» µας ήρθε στο νου. Εξάλλου, η καµπίνα Agrotron γιορτάζει φέτος την 30η της επέτειο, όσον αφορά το βασικό της πλαίσιο. Ωστόσο πολλά έχουν αλλάξει στο εσωτερικό της καµπίνας του 6170.4 σε σχέση µε το Agrotron 4.95.Η δοκιµή της σειράς τεσσάρων µοντέλων 6.4, µε ισχύ που κυµαίνεται από 96.2 kW/129 hp έως 127,5 kW/171 hp πραγµατοποιήθηκε στο Lauingen της Γερµανίας.Τα 6130.4, 6140.4 και 6150.4 διατίθενται και µε κιβώτια ταχυτήτων RVshift (semi-powershift) ή TTV (αδιαβάθµητη µετάδοση), ενώ το 6170.4 έχει την επιπλέον επιλογή ενός powershift όπως αυτό που δοκιµάζαµε εµείς.

Αποδίδουν σε όλες τις συνθήκες τα τρακτέρ Hurlimann XA Spirit Stage V

Τα τρακτέρ της οικογένειας Hurlimann XA Spirit είναι πανέτοιµα για να ανταπεξέλθουν και στις πιο σκληρές συνθήκες εργασίας που θα κληθούν να αντιµετωπίσουν. Σχεδιασµένη ειδικά για τον τοµέα της γεωργίας, η οικογένεια κινητήρων FARMotion 35 προσφέρει εξαιρετική απόδοση σε αυτές τις εφαρµογές. Η συµπαγής κατασκευή των 3 κυλίνδρων προσδίδει την εξαιρετική ευελιξία στη γκάµα XA Spirit.

Προτεινόμενα

Μικρή υποχώρηση για τον δείκτη αγροτικών μηχανημάτων της CEMA τον Ιούνιο

Μικρή πτώση από τις +7 στις +4 μονάδες (σε κλίμακα από -100 ως +100) σημείωσε ο δείκτης επιχειρηματικού ενδιαφέροντος του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Ευρωπαϊκών Μηχανημάτων (CEMA) τον Ιούνιο. Ωστόσο, κατάφερε να διατηρηθεί σε θετικά επίπεδα.

Περισσότερος αυτοματισμός για τις χορτοδετικές FixBale 500 και RV5200 Plus της Vicon

Η διαχείριση των εργαλείων του τρακτέρ (TIM), η ανίχνευση της υγρασίας και η δυνατότητα δεσίματος του δεματιού με τη χρήση φιλμ, αντί για δίχτυ, είναι μερικές από τις αναβαθμίσεις των χορτοδετικών που εισάγει η Vicon.

Με νέα καμπίνα συστήνονται οι έξυπνες συγκομιστικές Grimme Varitron

Τη νέα γενιά των αυτό-προωθούμενων συγκομιστηκών δύο σειρών Varitron, με ανανεωμένη λειτουργική καμπίνα και πληθώρα βελτιώσεων στη ροή των καρπών για συγκομιδή λαχανικών και πατατών παρουσιάζει η Grimme.

Δημιουργία ομοιόμορφων σειρών και ανθεκτικότητα για νέες φρέζες Grimme BF

Σε σημαντικές αναβαθμίσεις των φρεζών BF και BFL προχώρησε η Grimme. Η κορυφαία κατασκευαστής είχε προαναγγείλει από πέρυσι την ανανέωση των εν λόγω μηχανημάτων, και πλέον έφτασε η ώρα αυτές να υλοποιηθούν.