Επένδυση ύψους 150 εκατομμυρίων ευρώ από τη CNH στο Βέλγιο για τη CR11

Κοινοποίηση:

Η υπερσύγχρονη αλωνιστική CR11 αλλά και υπόλοιπα μηχανήματα του κλάδου θα κατασκευάζονται σε νέες εγκαταστάσεις στο Βέλγιο, εκεί όπου θα βρίσκεται όμως και ένα τμήμα έρευνας και ανάπτυξης του ομίλου.

Η New Holland Agriculture πρόκειται να λανσάρει παγκοσμίως τη νέα της θεριζοαλωνιστική μηχανή CR11. Σε μεγάλο βαθμό, αυτό οφείλεται σε μια επένδυση ύψους εκατομμυρίων ευρώ, στις εγκαταστάσεις Ε&Α και παραγωγής στο Zedelgem του Βελγίου.

Η ήπια δράση αλωνισμού της CR11 ελαχιστοποιεί τις ζημιές στα σιτηρά, ενώ οι νέες εξελίξεις στο εσωτερικό της μηχανής εξασφαλίζουν ότι σχεδόν όλα τα σιτηρά διατηρούνται, καθώς περνούν μέσα από τη θεριζοαλωνιστική μηχανή, πράγμα που σημαίνει ότι οι απώλειες είναι σχεδόν μηδενικές, αφού μόνο το άχυρο και η ψίχα να εξέρχονται στο πίσω μέρος.

Η θεριζοαλωνιστική μηχανή New Holland CR11 κέρδισε διεθνή αναγνώριση κατά την παγκόσμια παρουσίασή της στην Agritechnica 2023, όπου έλαβε το μοναδικό χρυσό μετάλλιο που απονεμήθηκε στα βραβεία καινοτομίας της έκθεσης. Η New Holland CR11 έχει τη δυνατότητα να μειώσει το χρόνο συγκομιδής ανά εκτάριο έως και 25% και να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου κατά περίπου 20%.

Μαζί με το μεγαλύτερο πλάτος κοπής των 15 μέτρων -που σημαίνει ότι απαιτούνται λιγότερα περάσματα στο χωράφι-, αυτό συμβάλλει στη σημαντική μείωση των σχετικών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα. Τα περιβαλλοντικά διαπιστευτήρια του μηχανήματος ενισχύονται περαιτέρω από ένα νέο αυτοματοποιημένο σύστημα που διασκορπίζει τα υπολείμματα άχυρου σε όλο το πλάτος κοπής στην επιφάνεια του χωραφιού, για να βοηθήσει την περιεκτικότητα του εδάφους σε οργανική ουσία, και τη μειωμένη συμπίεση του εδάφους χάρη στα μεγάλα ελαστικά ή τις ερπύστριες που κατανέμουν το βάρος της θεριζοαλωνιστικής μηχανής σε μεγάλη επιφάνεια, βοηθώντας στην εξοικονόμηση καλλιεργητικών εργασιών πριν από την επόμενη καλλιεργητική περίοδο, μειώνοντας περαιτέρω τα καύσιμα που απαιτούνται για έναν πλήρη κύκλο καλλιέργειας ανά εκτάριο.

Ο νέος συνδυασμός σχεδιάστηκε και θα παραχθεί στο Center of Harvesting Excellence-Κέντρο Αριστείας Συγκομιδής της New Holland στο Zedelgem του Βελγίου. Για να προετοιμαστεί για την πλήρη παραγωγή της νέας CR11, το εργοστάσιο έχει δεχθεί πλήρη ανακαίνιση της γραμμής συναρμολόγησης, χάρη στις επενδύσεις της εταιρείας στον εκσυγχρονισμό, πράγματα που υποστηρίχθηκαν και κυβερνητικά.

Μία από τις κύριες βελτιώσεις είναι η εισαγωγή αυτόματων οχημάτων καθοδήγησης (AGV), τα οποία αντικατέστησαν την παραδοσιακή γραμμή συναρμολόγησης, επιτρέποντας μεγαλύτερη ευελιξία στη διαδικασία παραγωγής και τη φιλοξενία μηχανημάτων με διαφορετικά χαρακτηριστικά, βελτιώνοντας σημαντικά την αποδοτικότητα.

Σύμφωνα με τη δέσμευση της New Holland για βιωσιμότητα και καλύτερη διαχείριση των αποβλήτων, οι νέοι ολοκληρωμένοι σταθμοί πλήρωσης λαδιού βελτιώνουν την ποιότητα παραγωγής και ελαχιστοποιούν τον κίνδυνο διαρροής λαδιού κατά την πλήρωση των μηχανημάτων με τα υγρά που χρειάζονται πριν από την έξοδο από τη γραμμή παραγωγής. Επιπρόσθετα, οι επισκέπτες στο Zedelgem μπορούν πλέον να παρακολουθήσουν την πλήρη διαδικασία αυτής της γραμμής παραγωγής χάρη σε μια νέα μορφή εργοστασιακής ξενάγησης, με πλήρη ορατότητα της διαδικασίας παραγωγής.

Η νέα CR11 βασίζεται στην επιτυχία της σημερινής ναυαρχίδας της New Holland, την CR10.90, η οποία κατέχει το παγκόσμιο ρεκόρ της μεγαλύτερης συγκομιδής σιταριού σε οκτώ ώρες – 797.656 τόνοι – για σχεδόν μια δεκαετία, από τις 15 Αυγούστου του 2014.

Η 50ή επέτειος από την εισαγωγή της τεχνολογίας New Holland Twin Rotor , η οποία χρησιμοποιεί δύο διαμήκεις ρότορες για να αλωνίζει και να διαχωρίζει τα σιτηρά από το άχυρο, θα πραγματοποιηθεί το 2025. Η CR11 έχει σχεδιαστεί για να ανταποκρίνεται στη συνεχή εξέλιξη των απαιτήσεων συγκομιδής για μεγαλύτερη ικανότητα, ελάχιστη απώλεια σιτηρών και μέγιστη προστασία της ποιότητας των τελευταίων.

Οι καλλιέργειες με υψηλότερες αποδόσεις και οι απρόβλεπτες καιρικές συνθήκες μπορούν να επηρεάσουν τόσο τη σοδειά μιας περιόδου όσο και την επόμενη, και η νέα θεριζοαλωνιστική μηχανή ξεπερνά αυτές τις προκλήσεις καθαρίζοντας άμεσα τα πεδία.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Το 100% ηλεκτρικό τρακτέρ από την Seederal έρχεται το 2025 στις επόμενες εκθέσεις

Το πρωτότυπο αμιγώς ηλεκτρικό τρακτέρ της γαλλικής νεοφυούς επιχείρησης βασίζεται αρχικά στο βρετανικό JCB Fastrac, ωστόσο πληροφορίες κάνουν λόγο για διαφοροποίηση σχεδιασμού στο μοντέλο παραγωγής.

Προτεινόμενα

Η διαφορά που κάνει 20 χρόνια εξέλιξης στον αλωνισμό με τις μηχανές της New Holland

Είναι δύσκολο να πιστέψει κανείς ότι τα µοντέλα CX της New Holland κυκλοφόρησαν στην αγορά πριν από 20 χρόνια, επειδή τα χρόνια που µεσολάβησαν η γκάµα των θεριζοαλωνιστικών δεν άλλαξε πολύ εξωτερικά. Κάτω από τα πάνελ όµως είναι µια πολύ διαφορετική ιστορία. Παρακάτω βλέπουµε τα 20 χρόνια εξέλιξης, από την CX860 του 2002 στην CX8.90 του 2022.

Μέγιστη ευελιξία ακόµη και στα πιο στενά χωράφια με τα ανανεωμένα τα New Holland Τ4F S

Με τέσσερα µοντέλα που αποδίδουν 75-110 ίππους (ονοµαστικούς) από έναν συµπαγή και ισχυρό κινητήρα FPT, τα τρακτέρ T4F S έχουν σχεδιαστεί ειδικά για τις ανάγκες των παραγωγών που δραστηριοποιούνται σε οπωρώνες, αµπελώνες και θερµοκήπια.