H τεχνολογία MultiCrop στις συλλεκτικές Grimme EVO 280, αυξημένη η ευελιξία

Κοινοποίηση:

του Βασίλειου Σοφού

Η GRIMME παρουσιάζει την EVO 280, μια πατατοσυλλεκτική μηχανή 2 σειρών με τη νέα εισαγωγή MultiCrop. Η βελτιωμένη προσβασιμότητα, η ευκολία και η φιλικότητα προς το χρήστη εξακολοΗ GRIMME παρουσιάζει την EVO 280, μια πατατοσυλλεκτική μηχανή 2 σειρών με τη νέα εισαγωγή MultiCrop. Η βελτιωμένη προσβασιμότητα, η ευκολία και η φιλικότητα προς το χρήστη εξακολουθούν να βρίσκονται στο επίκεντρο, πέρα από τη μέγιστη απόδοση διαχωρισμού και απόδοσης.υθούν να βρίσκονται στο επίκεντρο, πέρα από τη μέγιστη απόδοση διαχωρισμού και απόδοσης.

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το Profi Ιουλίου 2024

 

να έξυπνο σύστημα εναλλαγής τόσο για τον συλλέκτη όσο και για τον διαχωριστή για ταχεία προσαρμογή σε διαφορετικές καλλιέργειες και συνθήκες συγκομιδής λανσάρει η Grimme, που ενσωματώνει το σύστημα στην πατατοσυλλεκτική EVO 280. Χάρη σε μια τυποποιημένη διεπαφή για τα ηλεκτρικά και την τροφοδοσία λαδιού, το νεοαναπτυγμένο, με παράλληλη καθοδήγηση «MultiCrop-Intake» επιτρέπει την αλλαγή διαφορετικών εισροών συγκομιδής σε χρόνο ρεκόρ μικρότερο των πέντε λεπτών.

Κάθε μία από τις διαθέσιμες εκδόσεις εισαγωγής μπορεί να συνδεθεί με το περιστρεφόμενο πλαίσιο σε όλες τις μηχανές, λαμβάνοντας υπόψη το πλάτος του καναλιού. Το κλείδωμα μεταξύ των εξαρτημάτων της μηχανής και του πλαισίου εισαγωγής είναι βολικό και χωρίς εργαλεία από τη μία πλευρά της μηχανής.

Έτσι, με το πάτημα ενός κουμπιού, η διεπαφή χρήστη της ψηφιακής διεπαφής GRIMME (GDI) προσαρμόζεται στη χρησιμοποιούμενη εισαγωγή. Οι συγκεκριμένες είσοδοι καλλιέργειας μπορούν να διαμορφωθούν ξεχωριστά από το μηχάνημα. Διατίθενται όλες οι γνωστές παραλλαγές εισαγωγής, συμπεριλαμβανομένων περαιτέρω επιλογών για τη συγκομιδή διαφόρων καλλιεργειών.

Με το ShareProtect, η εισαγωγή διαθέτει τώρα και ένα σύστημα προστασίας από υπερφόρτωση τριών σταδίων: Μία διάταξη προστασίας από υπερφόρτωση στα πτερύγια του στελέχους, μία άλλη στα στηρίγματα για κάθε στέλεχος και μία τελευταία για ολόκληρο το πλαίσιο του στελέχους. Η δύναμη εφαρμόζεται γενικά πιο κοντά στο κύριο πλαίσιο, γεγονός που αυξάνει τη σταθερότητα ολόκληρης της μηχανής, ιδίως σε υψηλές ταχύτητες συγκομιδής και σε δύσκολες συνθήκες συγκομιδής. Εκτός από τα τυποποιημένα φύλλα V2A στο περιστρεφόμενο πλαίσιο, διατίθενται ακόμη δύο διαφορετικά πλάτη καναλιών 1500 χλστ. και 1700 χλστ.

Για τα ίχνη ψεκασμού συγκομιδής μπορούν να καθοριστούν τα βάθη εκσκαφής για κάθε μία από τις δύο κορυφογραμμές, ώστε η ροή της σοδειάς να κατανέμεται καλύτερα στους κύριους ιστούς – ακόμη και με μία μόνο σειρά προς συγκομιδή. Οι δίσκοι έχουν σχεδιαστεί με μεγαλύτερη διάμετρο, γεγονός που έχει ως αποτέλεσμα ακόμη καλύτερο αποτέλεσμα κοπής και κύλισης. Κάθε μαχαίρι είναι τοποθετημένο σε έναν ενιαίο βραχίονα και μπορεί να ρυθμιστεί ξεχωριστά σε ύψος και απόσταση από τον κύριο ιστό και να μοιραστεί. Εάν απαιτείται, μπορεί να τοποθετηθεί ένα πρόσθετο μαχαίρι στα αριστερά ή/και στα δεξιά.

Αλλαγή μεταξύ EasySep και ClodSep

Για να μπορεί να χρησιμοποιείται το EVO 280 με ευελιξία σε διάφορες καλλιέργειες και υπό διαφορετικές συνθήκες, ο τρίτος διαχωριστής μπορεί να αντικατασταθεί με ένα προαιρετικό ανταλλακτικό πλαίσιο. Η αλλαγή από δακτυλικό ιστό («ClodSep») σε κυλίνδρους εκτροπής («EasySep») και αντίστροφα μπορεί να ολοκληρωθεί από δύο άτομα σε περίπου 30 λεπτά με τη βοήθεια ενός γεωργικού μηχανήματος (π.χ. τηλεσκοπικού φορτωτή). Εκτός από τον διαχωριστή, το λογισμικό αλλάζει επίσης με το πάτημα ενός κουμπιού, ώστε να είναι πάντα διαθέσιμο το σωστό περιβάλλον εργασίας για τον συγκεκριμένο διαχωριστή.

Speedtronic-Cruise με έλεγχο του τρακτέρ

Για τα τρακτέρ που είναι προετοιμασμένα για TIM (Tractor Implement Management), η GRIMME προσφέρει την επιλογή Speedtronic-Cruise. Το μηχάνημα χρησιμοποιεί διάφορες παραμέτρους για τη ρύθμιση της ταχύτητας του τρακτέρ, ώστε να επιτυγχάνεται πάντα η βέλτιστη ισορροπία μεταξύ απόδοσης και προστασίας της καλλιέργειας. Το όφελος είναι πως ο χειριστής ανακουφίζεται σημαντικά και το μηχάνημα οδηγείται σταθερά με το ίδιο αποτέλεσμα εργασίας. Για μεγαλύτερη άνεση του προσωπικού συλλογής, η πλατφόρμα στη δεξιά πλευρά του μηχανήματος μπορεί να επεκταθεί.

Οι πελάτες μπορούν επίσης να επιλέξουν ανάμεσα στον κοντό, φαρδύ ή τον μακρύ, στενό μεταφορέα, ο οποίος επιτρέπει σε δύο άτομα να μαζεύουν τους τελικούς σβόλους και/ή τις πέτρες. Ένα προαιρετικά διαθέσιμο σύστημα κυλίνδρων προ-καθαρισμού χρησιμοποιείται για τη διαλογή σε ξεχωριστό δοχείο ή αποθήκη πέτρας και αυτό μειώνει επίσης τον φόρτο εργασίας του προσωπικού συλλογής.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

To βαγόνι Schuitemaker Siwa της SVgroup πιο άνετο και τεχνολογικά προηγμένο

Μετά την επιτυχημένη παρουσίαση του νέου Schuitemaker Rapide πέρυσι στην Agritechnica, η SVgroup εισέρχεται τώρα στην αγορά με άλλη μια νέα καινοτομία. Το ανανεωμένο Siwa θα παρουσιαστεί στην AgroTechniek Holland στο Biddinghuizen κατά 11 έως 14 Σεπτεμβρίου.

Νέα σειρά τεσσάρων χορτοδετικών F5 σταθερού θαλάμου από την McHale

Στο Εθνικό Πρωτάθλημα Οργώματος της επόμενης εβδομάδας, η εταιρεία θα παρουσιάσει τα F5-540, F5-550, F5-560 και F5-560 Plus, με το τελευταίο να βρίσκεται στην κορυφή της γκάμας διαθέτοντας πλήρως αυτόματο δέσιμο με φιλμ.

«Ανοιχτές Πόρτες» ετών 25 φέτος για την Γ. Χίγκας ΑΒΕΕ με εγκαίνια στην Ορεστιάδα

Τα 25 χρόνια «Ανοιχτές Πόρτες» γιόρτασε φέτος η εταιρεία Γ. Χίγκας ΑΒΕΕ µαζί µε τους επισκέπτες που παρευρέθηκαν στην εκδήλωση – θεσµό του αγροτικού κλάδου η οποία πραγµατοποιήθηκε σε ένα επετειακό τριήµερο σε Θεσσαλονίκη, Λάρισα και Ορεστιάδα στις 7-8-9 Σεπτεµβρίου αντίστοιχα.

Προτεινόμενα

Το 100% ηλεκτρικό τρακτέρ από την Seederal έρχεται το 2025 στις επόμενες εκθέσεις

Το πρωτότυπο αμιγώς ηλεκτρικό τρακτέρ της γαλλικής νεοφυούς επιχείρησης βασίζεται αρχικά στο βρετανικό JCB Fastrac, ωστόσο πληροφορίες κάνουν λόγο για διαφοροποίηση σχεδιασμού στο μοντέλο παραγωγής.

Η Grimme αναβαθμίζει την αυτοκινούμενη REXOR 6300 με καινοτόμες προσθήκες

Η τελευταία γενιά της έξι σειρών μηχανής τεύτλων REXOR 6300 με χωρητικότητα 45 m³ είναι εξοπλισμένη με την τελευταία γενιά καμπίνας, με βοηθητική μονάδα ελέγχου IBX 200 ISOBUS αριστερό υποβραχιόνιο της καμπίνας, ενώ ο κινητήρας έχει επανασχεδιαστεί για ευκολότερη συντήρηση και προσβασιμότητα.