Πιο προηγμένη από ποτέ η νέα γενιά χορτοκοπτικών Disco 9300 της Claas

Κοινοποίηση:

του Βασίλειου Σοφού

Αγρότες και εργολάβοι μπορούν να βασίζονται στα προηγμένα μηχανήματα DISCO 9300 C AUTO SWATHER και Disco 9300 Direct Swather, στα οποία η Claas εισάγει όλη τη τεχνογνωσία της αλλά και την καινοτόμο λύση κοχλία, με τους υποψήφιους αγοραστές να έχουν την επιλογή συλλογής θημωνιάς ή ευρείας εναπόθεσης αυτής, ακόμη και όταν κόβουν χωρίς ξηραντικό.

Οι χορτοκοπτικές μηχανές μεγάλης κλίμακας DISCO της CLAAS έχουν αφήσει το στίγμα τους στον τομέα της επαγγελματικής συγκομιδής χορτονομής για μεγάλες γεωργικές εκμεταλλεύσεις και εργολαβίες εδώ και 25 χρόνια. Η εισαγωγή της συλλογής θημωνιάς με την ονομασία Auto Swather, το 2011, αύξησε σημαντικά την ευελιξία αυτών των μηχανημάτων.

Από το 2023, η Disco 9700 RC Auto Swather, μία από τις πιο ισχυρές χορτοκοπτικές μηχανές στην αγορά, έχει ανεβάσει την αποδοτικότητα και την αξιοπιστία σε ένα νέο επίπεδο για τους πελάτες που εργάζονται στις πιο δύσκολες συνθήκες με εξαιρετικούς όγκους καλλιέργειας έως και 60 t/ha – χάρη στο διπλό κυλινδρικό ξηραντικό με τη νέα τεχνολογίας κίνησης HD και τους ιμάντες XXL, που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για τη ροή της καλλιέργειας στο κυλινδρικό ξηραντικό.

Η Claas προσθέτει τώρα δύο μοντέλα με πλάτος εργασίας 9,10 μ. στην γκάμα προϊόντων και προσφέρει πλέον τέσσερις κατηγορίες επιδόσεων για τα μεγάλης κλίμακας μηχανήματα ξήρανσης για τρακτέρ με ισχύ από 180 έως πάνω από 400 ίππους.

Disco 9300 Direct Swather: εξάπλωση χωρίς ξηραντικό

Για τις γεωργικές εκμεταλλεύσεις που δεν χρειάζονται ξήρανση, επειδή απαιτούν μεγαλύτερες διαδικασίες μάρανσης ή έχουν λιγότερο ισχυρά τρακτέρ, η Claas πήρε τη δοκιμασμένη τεχνολογία κοχλία από το μπροστινό εξάρτημα Direct Disc της χορτοδετικής μηχανής Jaguar και την ανέπτυξε συστηματικά για χρήση σε πεδία, παρουσιάζοντας το νέο Direct Swather.

Σχεδιασμένο για τις προοδευτικές γαλακτοπαραγωγικές εκμεταλλεύσεις, το χλοοκοπτικό Disco 9300 Direct Swather μεγάλης κλίμακας διαθέτει πλήθος έξυπνων λεπτομερειών που παρέχουν για πρώτη φορά τέσσερις στρατηγικές κοπής και τοποθέτησης θημωνιάς σε αυτή την κατηγορία:

  • Εναπόθεση σε όλο το πλάτος για γρήγορη, αποτελεσματική μάρανση
  • Κοπή με ενσωματωμένο σύστημα κεντρικής εναπόθεσης για γρήγορο, αποτελεσματικό καθαρισμό του χωραφιού
  • Πλάτος κοπής 18 μ. ενοποιημένο σε θημωνιά 12 μ. για ενεργό έλεγχο της διαδικασίας μάρανσης και βέλτιστη αξιοποίηση της χορτοδετικής μηχανής
  • Κοπή με μονόπλευρη τοποθέτηση θημωνιάς για τον καθαρισμό του περιθωρίου του χωραφιού

Κωνικός σχεδιασμός του κοχλία για ανώτερη ροή της καλλιέργειας

Ο κωνικός κοχλίας της Claas, που είναι τοποθετημένος κοντά και παράλληλα στους δίσκους κοπής, εξασφαλίζει σταθερή και αξιόπιστη παραλαβή της καλλιέργειας, ακόμη και όταν η ανάπτυξη είναι ανομοιόμορφη. Ταυτόχρονα, ο κωνικός σχεδιασμός αυξάνει τον όγκο τροφοδοσίας προς το κέντρο, καθώς η αυξανόμενη διάμετρος του κοχλία επιτρέπει τη μεταφορά περισσότερης σοδειάς.

Εκτός από το σχεδιασμό του κοχλία, το κωνικό περίβλημα του κοχλία με τις ενσωματωμένες «τσέπες» στο πίσω μέρος είναι ένα άλλο χαρακτηριστικό. Αυτές οι τσέπες διευρύνουν τον διαθέσιμο χώρο, αυξάνοντας έτσι σημαντικά τον όγκο τροφοδοσίας και συνεπώς την απόδοση.

Disco 9300 C Auto Swather: με ξηραντικά για όλες τις καλλιέργειες

Το νέο Disco 9300 C Auto Swather χρησιμοποιεί το συμβατικό χαλύβδινο βελτιωτικό με δόντια, για να μαζέψει τη θερισμένη καλλιέργεια πίσω από τους δίσκους κοπής και να την τροφοδοτήσει στους εγκάρσιους μεταφορικούς ιμάντες.

Παρόλο που αυτό απαιτεί μεγαλύτερη ισχύ, εγγυάται αξιόπιστη ροή της καλλιέργειας σε όλες τις καλλιέργειες, ακόμη και υπό δύσκολες συνθήκες. Επιπλέον, οι εγκάρσιες μεταφορικές ζώνες που διαθέτουν έλεγχο ταχύτητας παράγουν μια ιδιαίτερα ευάερη, ομοιόμορφη θημωνιά, η οποία οδηγεί σε υψηλότερη απόδοση με μικρότερη απαίτηση ισχύος στην αλυσίδα συγκομιδής.

Smart Mowing: αυτοματισμός για πολλαπλές εφαρμογές

Η έξυπνη ιδέα ελέγχου επιτρέπει την ενσωμάτωση των χειριστηρίων του μπροστινού χλοοκοπτικού στο ISObus του πίσω συνδυασμού ή τον χειρισμό ολόκληρου του συνδυασμού χλοοκοπτικού μέσω του συστήματος διαχείρισης των κεφαλών του τρακτέρ – όποιο από τα δύο προτιμά ο χειριστής.

Επιπλέον, το Disco 9300 C AS προσφέρει μοναδικά χαρακτηριστικά άνεσης, όπως η αυτόματη επιτάχυνση Belt Boost για την απομάκρυνση των μονάδων ιμάντα στο κεφαλάρι, η αυτόματη μείωση της ταχύτητας του ιμάντα για μονόπλευρη ανύψωση και η αυτόματη ανύψωση των μονάδων χορτοκοπτικού κατά τη μετάβαση στην όπισθεν.

Ο προαιρετικός αυτόματος έλεγχος κλίσεων της Claas ρυθμίζει την ταχύτητα του ιμάντα και την πίεση του εδάφους κατά την εργασία σε κλίσεις, ώστε να διασφαλίζεται ο βέλτιστος σχηματισμός θημωνιάς και η προστασία του εδάφους, ενώ ελαχιστοποιείται η παρασύρση.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Τα κορυφαία κιβώτια CVT της αγοράς για αποδοτική εργασία το 2025

Τα κιβώτια ταχυτήτων διαρκώς μεταβαλλόμενης μετάδοσης (CVT) αποτελούν την ύψιστη μορφή έκφρασης της ώθησης ενός τρακτέρ, προσφέροντας την πιο ομαλή αλλαγή ταχυτήτων. Από τη Fendt μέχρι και τον όμιλο Same Deutz-Fahr υπάρχουν μερικές λύσεις που ξεχωρίζουν στην αγορά, διευκολύνοντας τις εργασίες των αγροτών.

Ιδανικό για μεγάλα χωράφια με πλάτος εργασιών ως 12,8μ. το Amazone Venterra VR 4

Η μηχανική τσάπα VR 4 αποτελεί την τελευταία προσθήκη στη σειρά μηχανημάτων Venterra της Amazone. Το καινοτόμο μηχάνημα διαθέτει πλάτος εργασιών από 7,2 έως και 12,8 μέτρα και είναι ειδικά σχεδιασμένο για να ανταποκρίνεται στις ανάγκες αγροτών με μεγάλα χωράφια, οι οποίοι χρειάζεται να πραγματοποιήσουν μεγάλη γκάμα εργασιών.

Προτεινόμενα

Amatechnica 2024: Επιδείξεις μηχανημάτων στο πεδίο αφιερωμένες στην Amazone

Στα κεντρικά της Amazone στη Γερμανία, όσοι παρευρέθηκαν είδαν από κοντά και σε πραγματικές δοκιμές τα μηχανήματα της εταιρείας να εργάζονται με στόχο τη βιωσιμότητα και την απόδοση. Η ιστορία της κατασκευάστριας αλλά και η λειτουργία της πνευματικής σπαρτικής Precea 6000-TCC εντυπωσίασαν.

Τα 7 τρακτέρ με κορυφαία συστήματα ψυχαγωγίας για πιο ευχάριστη εργασία

Παρά τις δοκιµές που έχουµε κάνει όλα αυτά τα χρόνια, αυτή είναι η πρώτη φορά που συγκρίνουµε συστήµατα ψυχαγωγίας και hands-free των τρακτέρ. Υπήρχαν µερικές σηµαντικές διαφορές, όπως θα δείτε στη συνέχεια.