Εναλλακτικά καύσιμα και «πρίζα» το μέλλον στα μοντέλα που λανσάρει η Weidemann

Κοινοποίηση:

Η εταιρεία μίλησε στην έκθεση Agritechnica 2023 για τα πλάνα της, που περιλαμβάνουν νέα μοντέλα φορτωτών Hoftrac, τροχοφόρους φορτωτές και τηλεσκοπικά μηχανήματα, όλα με βλέμμα στη φιλικότητα προς το περιβάλλον και την άνεση σε όλα τα επίπεδα.

Η Weidemann βαδίζει με στόχο να καταστήσει τα μηχανήματά της προσιτά σε κόστη λειτουργίας και φιλικά σε κόστος προς το… περιβάλλον. Αυτή τη στιγμή, στην γκάμα της διαθέτει μοντέλα κάθε βεληνεκούς και μερικά από αυτά παρουσιάζονται παρακάτω.

HOFTRAC 1390e, μια βιώσιμη προσέγγιση

Το Weidemann 1390e, ο μεγάλος αδελφός του 1190e, είναι ο μεγαλύτερος από τους ηλεκτρικούς φορτωτές της Hoftrac, ένα μηχάνημα ικανό να φέρει εις πέρας όλες τις αγροτικές εργασίες, τόσο σε ανοιχτούς χώρους όσο και σε εσωτερικούς χώρους, με πλήρη σεβασμό στην υγεία των ανθρώπων, των ζώων και του περιβάλλοντος.

Μεταξύ των κύριων πλεονεκτημάτων ενός ηλεκτρικού Hoftrac είναι το χαμηλό κόστος λειτουργίας: η αρχική επένδυση αποσβένεται με την πάροδο του χρόνου και η συντήρηση είναι επίσης ευκολότερη και ταχύτερη από ό,τι με τα πετρελαιοκίνητα, καθώς δεν χρειάζεται να αλλάζετε το λάδι και να καθαρίζετε τα φίλτρα και το ψυγείο. Επιπλέον, εάν η εταιρεία σας διαθέτει φωτοβολταϊκό σύστημα, μπορείτε να γεμίζετε το 1390e με ρεύμα και με σημαντική εξοικονόμηση. Το μηχάνημα είναι εξοπλισμένο με δύο ξεχωριστούς ηλεκτροκινητήρες: έναν κινητήρα 33,1 κιλοβάτ και έναν υδραυλικό κινητήρα εργασίας 21,2 κιλοβάτ. Αυτή η λύση ελαχιστοποιεί την κατανάλωση ενέργειας, καθώς η απόδοση απαιτείται μόνο όταν είναι πραγματικά απαραίτητη.

T4512e: Το ηλεκτρικό ανυψωτικό

Μετά τους ηλεκτρικούς τροχοφόρους φορτωτές, οι οποίοι βρίσκονται στη γκάμα της Weidemann από το 2015, ένας τηλεσκοπικό ανυψωτικό έγινε επίσης ηλεκτρικό: το T4512, γνωστό για τη συμπαγή του σχεδίαση και τη γενναιόδωρη απόδοσή του, διατίθεται τώρα με μπαταρίες ιόντων λιθίου, για λειτουργία χωρίς εκπομπές ρύπων και σημαντικά μειωμένο θόρυβο. Τα χαρακτηριστικά που έκαναν διάσημο το T4512 παραμένουν αμετάβλητα στομ ηλεκτρικό αδερφό του: και εδώ διατίθεται ένα ύψος ανύψωσης 4,50 μέτρων και ένα ωφέλιμο φορτίο 1,25 τόνων.

Οι διαστάσεις είναι επίσης αμετάβλητες, με ύψος 1,99 μέτρα και πλάτος 1,56 μέτρα. Επιπλέον, το δοκιμασμένο σύστημα κατακόρυφης ανύψωσης (vls) εξασφαλίζει υψηλή σταθερότητα του ηλεκτροκίνητου μηχανήματος, καθώς ο τηλεσκοπικός βραχίονας εισέρχεται και εξέρχεται αυτόματα κατά τη διαδικασία ανύψωσης και καθέλκυσης.

Παράλληλος στόχος η βελτίωση των πετρελαιοκίνητων

Η περιβαλλοντική εστίαση επεκτείνεται και στα μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, τα οποία από το 2024 θα βγαίνουν από το εργοστάσιο με καύσιμα βιοντίζελ HVO. Το υδρογονοκατεργασμένο φυτικό έλαιο (HVO) μειώνει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2) κατά περίπου 90% σε σύγκριση με τη χρήση πετρελαίου, ενώ παράλληλα μειώνει σημαντικά τα σωματίδια και τις εκπομπές ρύπων. Όλα αυτά χωρίς καμία επίδραση στην απόδοση του μηχανήματος, η οποία είναι συγκρίσιμη με αυτή που επιτυγχάνεται με το συμβατικό καύσιμο. Από την 1η Ιανουαρίου 2024, όλα τα προϊόντα της Weidemann είναι εργοστασιακά συμβατά με καύσιμα HVO, μια λύση που είναι 100% ισοδύναμη με το κανονικό πετρέλαιο.

Αυτό επιτρέπει στους πελάτες να λειτουργούν το μηχάνημά τους με 100% καύσιμο HVO, με μείγμα HVO και πετρέλαιο ή με 100% πετρέλαιο. Όπως εξηγεί ο Bernd Apfelbeck: «Με τα συμβατά με HVO μηχανήματα προσφέρουμε στους πελάτες μας μια εξαιρετική ευκαιρία να κάνουν τις δραστηριότητές τους πιο φιλικές προς το περιβάλλον και να ενεργήσουν με προσανατολισμό προς το μέλλον. Επιπλέον, ως κατασκευαστής, συμβάλλουμε πολύτιμα στην προστασία του περιβάλλοντος».

Meccagri

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Ο όμιλος AGCO και η John Deere σκοράρουν στις πωλήσεις τρακτέρ Ευρώπης

Η Γαλλία ενίσχυσε τη θέση της ως η μεγαλύτερη αγορά τρακτέρ στην Ευρώπη, αντιπροσωπεύοντας 35.665 (+2,3%) από τα περίπου 140.000 νέα τρακτέρ που ταξινομήθηκαν πέρυσι. Η AGCO κατέγραψε τον υψηλότερο αριθμό τρακτέρ (20.243) στις τρεις πρώτες ευρωπαϊκές αγορές, ενώ η John Deere πιάνει κορυφή στη Γαλλική αγορά.

Προτεινόμενα

Σχεδιασμένη για Ευρώπη και με λειτουργίες αυτονομίας η μεσαία σειρά Daedong GX

Οι επενδύσεις της κορεατικής εταιρείας δε σταματούν και το τρακτέρ της σειράς GX εγκαινιάζει μια νέα εποχή για τον όμιλο, αφού τα μοντέλα διαθέτουν πλήθος τεχνολογιών όπως οι λειτουργίες αυτόνομης οδήγησης και άλλα συστήματα «συμβατά» με τις επιθυμίες και των Ευρωπαίων αγοραστών.