Πρωτοποριακή λύση για μεταφορά σκυροδέματος χωρίς CO2 από Renault Trucks και Schwing-Stetter

Κοινοποίηση:

Η επέκταση της τεχνολογίας των ηλεκτρικών μπαταριών σε νέες επιχειρηματικές εφαρμογές απαιτεί την ανάπτυξη προσαρμοσμένων λύσεων. Η μεταφορά σκυροδέματος, η οποία απαιτεί υψηλό ωφέλιμο φορτίο, επηρεάζεται άμεσα από το βάρος της μπαταρίας. Για να εναρμονιστούν η επιχειρησιακή αποδοτικότητα, οι οικονομικές επιδόσεις και η επιτακτική ανάγκη απαλλαγής από τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, η Renault Trucks και η γερμανική εταιρεία κατασκευής αμαξωμάτων Schwing-Stetter ανέπτυξαν μια διπλή καινοτομία: ένα πενταξονικό Renault Trucks E-Tech C, εξοπλισμένο με έναν πλήρως ηλεκτρικό σύστημα ανάμιξης, ικανό να μεταφέρει έως και 10 m3 σκυροδέματος.

Αυτό το όχημα θα παρουσιαστεί αποκλειστικά στο περίπτερο της Schwing Stetter κατά τη διάρκεια της εμπορικής έκθεσης Bauma, από τις 7 έως τις 13 Απριλίου 2025, στο Μόναχο.

Ο Γάλλος κατασκευαστής Renault Trucks, πρωτοπόρος στην ηλεκτροκίνηση που προσφέρει την πιο εκτεταμένη γκάμα λύσεων μεταφοράς χωρίς εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα στην ευρωπαϊκή αγορά, και η γερμανική εταιρεία κατασκευής αμαξωμάτων Schwing-Setter, ηγέτης στα συστήματα μεταφοράς σκυροδέματος, συνδύασαν την τεχνογνωσία τους. Μαζί, ανέπτυξαν μια 100% ηλεκτρική λύση, παρέχοντας μια εναλλακτική λύση μηδενικών εκπομπών CO2 για τους επαγγελματίες του κατασκευαστικού κλάδου

Renault Trucks E-Tech C 10×4: Βελτιστοποιημένη ευελιξία και ωφέλιμο φορτίο

Η μεταφορά σκυροδέματος απαιτεί υψηλό ωφέλιμο φορτίο τόσο για τεχνικούς όσο και για οικονομικούς λόγους. Για παράδειγμα, ένα πετρελαιοκίνητο φορτηγό εξοπλισμένο με συμβατικό σύστημα ανάμιξης μπορεί να μεταφέρει έως και 8 m3 σκυροδέματος στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες, ανάλογα με τους εθνικούς κανονισμούς. Η μετάβαση σε ηλεκτρικό φορτηγό, λόγω του βάρους της μπαταρίας, μειώνει αυτή τη χωρητικότητα. Για να αντιμετωπίσει το πρόβλημα αυτό, η Renault Trucks σχεδίασε ένα μοναδικό πενταξονικό μοντέλο: το Renault Trucks E-Tech C 10×4, ικανό να μεταφέρει έως και 10 m3 σκυροδέματος.

Παρά το γεγονός ότι διαθέτει έναν επιπλέον άξονα, αυτό το φορτηγό διατηρεί εξαιρετική ευελιξία, η οποία είναι απαραίτητη για τη μετακίνηση σε αστικό περιβάλλον και την πρόσβαση σε περιορισμένα εργοτάξια. Χάρη σε μια επανασχεδιασμένη αρχιτεκτονική – συμπεριλαμβανομένης της κάθετης επανατοποθέτησης των μπαταριών πίσω από την καμπίνα – ο απελευθερωμένος χώρος του πλαισίου επιτρέπει κοντό μεταξόνιο και μειωμένη ακτίνα στροφής.

Μια ανταγωνιστική και οικολογική λύση

Επιπλέον, η Schwing Stetter έχει αναπτύξει μια πλήρως ηλεκτρική μπετονιέρα, η οποία τροφοδοτείται απευθείας από τις μπαταρίες του φορτηγού. Αυτή η ολοκληρωμένη λύση επιτρέπει μηδενικές εκπομπές CO2 κατά τη λειτουργία.

Με εμβέλεια έως 140 χιλιόμετρα με ενδιάμεση φόρτιση 45 λεπτών (ή 110 χιλιόμετρα με μία φόρτιση), αυτό το φορτηγό μπορεί να πραγματοποιήσει τέσσερις ημερήσιες διαδρομές των 35 χιλιομέτρων, μια απόσταση κατάλληλη για τις διαδρομές μεταξύ εργοστασίων παραγωγής σκυροδέματος και εργοταξίων. Η Renault Trucks υποστηρίζει τους πελάτες της στην επιλογή του σωστού αριθμού μπαταριών και στη βελτιστοποίηση της στρατηγικής φόρτισης, αποφεύγοντας πλεονασμούς που θα μπορούσαν να μειώσουν τη χωρητικότητα του ωφέλιμου φορτίου, να αυξήσουν το συνολικό λειτουργικό κόστος και να μεγαλώσουν άσκοπα το περιβαλλοντικό αποτύπωμα.

Χάρη στην ιδανική διάσταση της μπαταρίας, την αυξημένη χωρητικότητα ωφέλιμου φορτίου και το χαμηλότερο ενεργειακό κόστος, αυτό το νέο ηλεκτρικό όχημα εξασφαλίζει ανταγωνιστικό κόστος ανά μεταφερόμενο κυβικό μέτρο σκυροδέματος σε σύγκριση με τα πετρελαιοκίνητα μοντέλα, ενώ

Το Renault Trucks E-Tech C 10×4 θα είναι διαθέσιμο στην Ελβετία, την Ιρλανδία, την Ολλανδία, το Λουξεμβούργο, τη Φινλανδία, τη Σλοβακία και τη Λιθουανία, όπου οι κανονισμοί επιτρέπουν τη λειτουργία πενταξονικών άκαμπτων φορτηγών μέχρι 42 τόνους (ανάλογα με την εθνική νομοθεσία). Η Renault Trucks τάσσεται υπέρ της εναρμόνισης των ευρωπαϊκών κανονισμών για την επιτάχυνση της υιοθέτησης της ηλεκτρικής τεχνολογίας για τις μεταφορές σκυροδέματος.

Με αυτή την καινοτομία, η Renault Trucks και η Schwing Stetter επιβεβαιώνουν ξανά τη δέσμευσή τους για την απαλλαγή από τον άνθρακα στις μεταφορές, ικανοποιώντας παράλληλα τις απαιτήσεις παραγωγικότητας και ανταγωνιστικότητας της βιομηχανίας σκυροδέματος.

Το Renault Trucks E-Tech C 10×4, εξοπλισμένο με τον ηλεκτρικό σύστημα ανάμιξης Schwing Stetter, θα παρουσιαστεί αποκλειστικά στο περίπτερο του ομίλου SCHWING κατά τη διάρκεια της έκθεσης Bauma, από τις 7 έως τις 13 Απριλίου 2025, στο Μόναχο.

 

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Οι 10 λόγοι που τα τρακτέρ New Holland T7 LWB με PLM Intelligence ξεχωρίζουν

Τα τρακτέρ New Holland T7 Long Wheelbase με PLM Intelligence με μέγιστη ισχύ που αγγίζει τα 300 hp για εργασίες με PTO και μεταφορές, ξεχωρίζει για τις υψηλές αποδόσεις τους στο χωράφι και για την «έξυπνη» και άνετη καμπίνα τους. Παρακάτω ακολουθούν 10 λόγοι για τους οποίους αξίζει κανείς να τα αγοράσει.

P.J. Condellis S.A. και SenseMotor φέρνουν στην Ελλάδα τα ηλεκτρικά επαγγελματικά Dongfeng και Wuling

Η P J Condellis S.A., ένας από τους κορυφαίους ομίλους στον χώρο των αγροτικών μηχανημάτων, μηχανημάτων έργου, επαγγελματικών οχημάτων και λιπαντικών στην Ελλάδα, ανακοινώσε τη νέα στρατηγική συνεργασία της με τη SenseMotor για την αποκλειστική εισαγωγή και διάθεση των επαγγελματικών ηλεκτρικών οχημάτων Dongfeng και Wuling στην Ελληνική αγορά.

Με όφελος έξι χρόνια service οι νέες παραγγελίες του Ford Ranger PHEV

Η Ford Motor Ελλάς ανακοίνωσε ότι μέχρι το τέλος του έτους οι νέες παραγγελίες του Ranger PHEV θα επωφελούνται από παροχή service για τα επόμενα 6 χρόνια. Η προσφορά ισχύει για παραγγελίες που πραγματοποιήθηκαν από 1η Νοεμβρίου και θα ταξινομηθούν ως 31 Δεκεμβρίου και καλύπτει έως 3 service (βάσει προδιαγραφών κατασκευαστή) σε περίοδο 6 ετών από την αγορά του οχήματος ή μέχρι τα 60.000 χιλιόμετρα.

Προτεινόμενα

Οι 10 λόγοι που τα τρακτέρ New Holland T7 LWB με PLM Intelligence ξεχωρίζουν

Τα τρακτέρ New Holland T7 Long Wheelbase με PLM Intelligence με μέγιστη ισχύ που αγγίζει τα 300 hp για εργασίες με PTO και μεταφορές, ξεχωρίζει για τις υψηλές αποδόσεις τους στο χωράφι και για την «έξυπνη» και άνετη καμπίνα τους. Παρακάτω ακολουθούν 10 λόγοι για τους οποίους αξίζει κανείς να τα αγοράσει.

P.J. Condellis S.A. και SenseMotor φέρνουν στην Ελλάδα τα ηλεκτρικά επαγγελματικά Dongfeng και Wuling

Η P J Condellis S.A., ένας από τους κορυφαίους ομίλους στον χώρο των αγροτικών μηχανημάτων, μηχανημάτων έργου, επαγγελματικών οχημάτων και λιπαντικών στην Ελλάδα, ανακοινώσε τη νέα στρατηγική συνεργασία της με τη SenseMotor για την αποκλειστική εισαγωγή και διάθεση των επαγγελματικών ηλεκτρικών οχημάτων Dongfeng και Wuling στην Ελληνική αγορά.

Με όφελος έξι χρόνια service οι νέες παραγγελίες του Ford Ranger PHEV

Η Ford Motor Ελλάς ανακοίνωσε ότι μέχρι το τέλος του έτους οι νέες παραγγελίες του Ranger PHEV θα επωφελούνται από παροχή service για τα επόμενα 6 χρόνια. Η προσφορά ισχύει για παραγγελίες που πραγματοποιήθηκαν από 1η Νοεμβρίου και θα ταξινομηθούν ως 31 Δεκεμβρίου και καλύπτει έως 3 service (βάσει προδιαγραφών κατασκευαστή) σε περίοδο 6 ετών από την αγορά του οχήματος ή μέχρι τα 60.000 χιλιόμετρα.

Η ολοκληρωμένη προσέγγιση απανθρακοποίησης μεταφορών της Renault στο επίκεντρο της 18ης Solutrans

Από τις 18 έως τις 22 Νοεμβρίου 2025, στο Lyon Eurexpo, η Renault Trucks θα συμμετάσχει στη 18η διοργάνωση της Solutrans, της κορυφαίας διεθνούς έκθεσης για τις οδικές και αστικές μεταφορές. Σε ένα περίπτερο 900 m² (Αίθουσα 4 – D104), ο κατασκευαστής θα παρουσιάσει μια ολοκληρωμένη και πρακτική προσέγγιση στην απανθρακοποίηση των μεταφορών μέσω των οχημάτων, των υπηρεσιών και του οικοσυστήματος συνεργατών του.

Επίτευγμα 1 εκατ. φορτηγών στο ιστορικό εργοστάσιο Bourg-en-Bresse της Renault Trucks

Το επίτευγμα-ορόσημο παραγωγής ενός εκατομμυρίου φορτηγών στο ιστορικό εργοστάσιο Bourg-en-Bresse γιορτάζει η Renault Trucks. Το εκατομμυριοστό όχημα είναι ένα Renault Trucks T που θα παραδοθεί στην πορτογαλική εταιρεία μεταφορών TJA.