Πρωτοποριακή λύση για μεταφορά σκυροδέματος χωρίς CO2 από Renault Trucks και Schwing-Stetter

Κοινοποίηση:

Η επέκταση της τεχνολογίας των ηλεκτρικών μπαταριών σε νέες επιχειρηματικές εφαρμογές απαιτεί την ανάπτυξη προσαρμοσμένων λύσεων. Η μεταφορά σκυροδέματος, η οποία απαιτεί υψηλό ωφέλιμο φορτίο, επηρεάζεται άμεσα από το βάρος της μπαταρίας. Για να εναρμονιστούν η επιχειρησιακή αποδοτικότητα, οι οικονομικές επιδόσεις και η επιτακτική ανάγκη απαλλαγής από τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, η Renault Trucks και η γερμανική εταιρεία κατασκευής αμαξωμάτων Schwing-Stetter ανέπτυξαν μια διπλή καινοτομία: ένα πενταξονικό Renault Trucks E-Tech C, εξοπλισμένο με έναν πλήρως ηλεκτρικό σύστημα ανάμιξης, ικανό να μεταφέρει έως και 10 m3 σκυροδέματος.

Αυτό το όχημα θα παρουσιαστεί αποκλειστικά στο περίπτερο της Schwing Stetter κατά τη διάρκεια της εμπορικής έκθεσης Bauma, από τις 7 έως τις 13 Απριλίου 2025, στο Μόναχο.

Ο Γάλλος κατασκευαστής Renault Trucks, πρωτοπόρος στην ηλεκτροκίνηση που προσφέρει την πιο εκτεταμένη γκάμα λύσεων μεταφοράς χωρίς εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα στην ευρωπαϊκή αγορά, και η γερμανική εταιρεία κατασκευής αμαξωμάτων Schwing-Setter, ηγέτης στα συστήματα μεταφοράς σκυροδέματος, συνδύασαν την τεχνογνωσία τους. Μαζί, ανέπτυξαν μια 100% ηλεκτρική λύση, παρέχοντας μια εναλλακτική λύση μηδενικών εκπομπών CO2 για τους επαγγελματίες του κατασκευαστικού κλάδου

Renault Trucks E-Tech C 10×4: Βελτιστοποιημένη ευελιξία και ωφέλιμο φορτίο

Η μεταφορά σκυροδέματος απαιτεί υψηλό ωφέλιμο φορτίο τόσο για τεχνικούς όσο και για οικονομικούς λόγους. Για παράδειγμα, ένα πετρελαιοκίνητο φορτηγό εξοπλισμένο με συμβατικό σύστημα ανάμιξης μπορεί να μεταφέρει έως και 8 m3 σκυροδέματος στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες, ανάλογα με τους εθνικούς κανονισμούς. Η μετάβαση σε ηλεκτρικό φορτηγό, λόγω του βάρους της μπαταρίας, μειώνει αυτή τη χωρητικότητα. Για να αντιμετωπίσει το πρόβλημα αυτό, η Renault Trucks σχεδίασε ένα μοναδικό πενταξονικό μοντέλο: το Renault Trucks E-Tech C 10×4, ικανό να μεταφέρει έως και 10 m3 σκυροδέματος.

Παρά το γεγονός ότι διαθέτει έναν επιπλέον άξονα, αυτό το φορτηγό διατηρεί εξαιρετική ευελιξία, η οποία είναι απαραίτητη για τη μετακίνηση σε αστικό περιβάλλον και την πρόσβαση σε περιορισμένα εργοτάξια. Χάρη σε μια επανασχεδιασμένη αρχιτεκτονική – συμπεριλαμβανομένης της κάθετης επανατοποθέτησης των μπαταριών πίσω από την καμπίνα – ο απελευθερωμένος χώρος του πλαισίου επιτρέπει κοντό μεταξόνιο και μειωμένη ακτίνα στροφής.

Μια ανταγωνιστική και οικολογική λύση

Επιπλέον, η Schwing Stetter έχει αναπτύξει μια πλήρως ηλεκτρική μπετονιέρα, η οποία τροφοδοτείται απευθείας από τις μπαταρίες του φορτηγού. Αυτή η ολοκληρωμένη λύση επιτρέπει μηδενικές εκπομπές CO2 κατά τη λειτουργία.

Με εμβέλεια έως 140 χιλιόμετρα με ενδιάμεση φόρτιση 45 λεπτών (ή 110 χιλιόμετρα με μία φόρτιση), αυτό το φορτηγό μπορεί να πραγματοποιήσει τέσσερις ημερήσιες διαδρομές των 35 χιλιομέτρων, μια απόσταση κατάλληλη για τις διαδρομές μεταξύ εργοστασίων παραγωγής σκυροδέματος και εργοταξίων. Η Renault Trucks υποστηρίζει τους πελάτες της στην επιλογή του σωστού αριθμού μπαταριών και στη βελτιστοποίηση της στρατηγικής φόρτισης, αποφεύγοντας πλεονασμούς που θα μπορούσαν να μειώσουν τη χωρητικότητα του ωφέλιμου φορτίου, να αυξήσουν το συνολικό λειτουργικό κόστος και να μεγαλώσουν άσκοπα το περιβαλλοντικό αποτύπωμα.

Χάρη στην ιδανική διάσταση της μπαταρίας, την αυξημένη χωρητικότητα ωφέλιμου φορτίου και το χαμηλότερο ενεργειακό κόστος, αυτό το νέο ηλεκτρικό όχημα εξασφαλίζει ανταγωνιστικό κόστος ανά μεταφερόμενο κυβικό μέτρο σκυροδέματος σε σύγκριση με τα πετρελαιοκίνητα μοντέλα, ενώ

Το Renault Trucks E-Tech C 10×4 θα είναι διαθέσιμο στην Ελβετία, την Ιρλανδία, την Ολλανδία, το Λουξεμβούργο, τη Φινλανδία, τη Σλοβακία και τη Λιθουανία, όπου οι κανονισμοί επιτρέπουν τη λειτουργία πενταξονικών άκαμπτων φορτηγών μέχρι 42 τόνους (ανάλογα με την εθνική νομοθεσία). Η Renault Trucks τάσσεται υπέρ της εναρμόνισης των ευρωπαϊκών κανονισμών για την επιτάχυνση της υιοθέτησης της ηλεκτρικής τεχνολογίας για τις μεταφορές σκυροδέματος.

Με αυτή την καινοτομία, η Renault Trucks και η Schwing Stetter επιβεβαιώνουν ξανά τη δέσμευσή τους για την απαλλαγή από τον άνθρακα στις μεταφορές, ικανοποιώντας παράλληλα τις απαιτήσεις παραγωγικότητας και ανταγωνιστικότητας της βιομηχανίας σκυροδέματος.

Το Renault Trucks E-Tech C 10×4, εξοπλισμένο με τον ηλεκτρικό σύστημα ανάμιξης Schwing Stetter, θα παρουσιαστεί αποκλειστικά στο περίπτερο του ομίλου SCHWING κατά τη διάρκεια της έκθεσης Bauma, από τις 7 έως τις 13 Απριλίου 2025, στο Μόναχο.

 

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα
Προτεινόμενα

Την «καθαρότερη ενέργεια» στην πράξη εγκαινιάζει η AGCO Power

Η AGCO Power εγκαινίασε ένα εργαστήριο καθαρής ενέργειας, μέρος μιας επένδυσης 70 εκατομμυρίων ευρώ στο εργοστάσιο Linnavuori της Φινλανδίας και θα υποστηρίξει την ανάπτυξη και δοκιμή καινοτόμων, βιώσιμων λύσεων μπαταριών και κινητήρων για αγροτικά μηχανήματα.