Εξακόσια χιλιόμετρα αυτονομίας για τα νέα ηλεκτρικά φορτηγά Renault Trucks E-Tech T

Κοινοποίηση:

Από το 2025, η Renault Trucks θα αρχίσει να δέχεται παραγγελίες για την επέκταση του ηλεκτρικού μοντέλου Renault Trucks E-Tech T. Με αυτονομία 600χλμ. με μία μόνο φόρτιση, αυτό το όχημα ανοίγει νέες προοπτικές για την απαλλαγή CO₂ στις μεταφορές μεγάλων αποστάσεων.

Με 30 εκατομμύρια χιλιόμετρα από μεταφορείς, τα ηλεκτρικά φορτηγά της Renault Trucks έχουν ήδη εξοικονομήσει 29.000 τόνους εκπομπών CO₂. Με αυτή τη νέα προσφορά, ο Γάλλος κατασκευαστής διευρύνει περαιτέρω τη γκάμα των βιώσιμων λύσεων μεταφοράς για να υποστηρίξει τους πελάτες του στην ενεργειακή τους μετάβαση.

Καινοτόμες τεχνολογίες που οδηγούν στις επιδόσεις

Η αυξημένη αυτονομία του Renault Trucks E-Tech T επιτυγχάνεται με την ενσωμάτωση ενός νέου εξαρτήματος, ενός ηλεκτρικού άξονα.

Η τεχνολογία E-axle επιτρέπει όλα τα στοιχεία του συστήματος μετάδοσης κίνησης – ηλεκτροκινητήρες και κιβώτιο ταχυτήτων – να ομαδοποιηθούν στο πίσω μέρος του οχήματος, απελευθερώνοντας χώρο μεταξύ των πλευρικών μελών για την τοποθέτηση πρόσθετων συστοιχιών μπαταριών. Συνεπώς, το Renault Trucks E-Tech T που είναι εξοπλισμένο με e-axle μπορεί να καλύψει 600 km με μία μόνο φόρτιση.

«Η έλευση αυτού του ηλεκτρικού φορτηγού θα ενισχύσει τη μετάβαση στην ηλεκτρική κινητικότητα», εξήγησε ο Emmanuel Duperray, Senior Vice President Electromobility της Renault Trucks. «Πιστεύουμε ότι η αυτονομία των 600 χιλιομέτρων με μία μόνο φόρτιση, σε συνδυασμό με την ανάπτυξη δημόσιων δικτύων υποδομών φόρτισης μέχρι το 2026 – ιδίως μέσω της κοινοπραξίας μας Milence – θα μας επιτρέψει να επιτύχουμε την επιχειρησιακή ισοτιμία [με την τεχνολογία πετρελαίου] που περιμένουν οι πελάτες μας».

Μια προσφορά που συμπληρώνει την υπάρχουσα γκάμα

 Σχεδιασμένο για μεταφορές μεγάλων αποστάσεων, αυτό το Renault Trucks E-Tech T με διευρυμένη αυτονομία θα ενισχύσει την προσφορά του κατασκευαστή σε ηλεκτρικά οχήματα χωρίς να αντικαταστήσει τις υπάρχουσες λύσεις. Η Renault Trucks θα συνεχίσει να προσφέρει μια ευρεία γκάμα αυτονομιών, διαμορφώσεων και εξοπλισμού προσαρμοσμένων σε συγκεκριμένες χρήσεις. Για να βοηθήσει τους μεταφορείς να βρουν την ιδανική λύση, η Renault Trucks τους παρέχει επίσης προηγμένα εργαλεία προσομοίωσης που επιτρέπουν τη διαμόρφωση κάθε ηλεκτρικού φορτηγού σύμφωνα με τις συγκεκριμένες ανάγκες τους.

«Δεν επιδιώκουμε να μπούμε σε έναν αγώνα αυτονομίας με μία μόνο φόρτιση», τόνισε ο Emmanuel Duperray.Οι υπερμεγέθεις μπαταρίες επιβαρύνουν το ωφέλιμο φορτίο, αυξάνουν το συνολικό λειτουργικό κόστος και αυξάνουν το περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Στην ουσία, ένα ηλεκτρικό φορτηγό είναι ακριβότερο από ένα όχημα εσωτερικής καύσης. Πρέπει να επανεξετάσουμε τα logistics χαμηλών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, με άλλα λόγια, να επανεξετάσουμε τα πρότυπα μεταφοράς για να βελτιστοποιήσουμε τη χρήση των οχημάτων μεταφοράς και, ως εκ τούτου, να μειώσουμε το κόστος ανά χιλιόμετρο».

Η Renault Trucks ενθαρρύνει τους πελάτες της να προσαρμόζουν το μέγεθος των μπαταριών ανάλογα με τις πραγματικές τους ανάγκες και παρέχει υποστήριξη για τη βελτιστοποίηση της λύσης, συμπεριλαμβανομένης της στρατηγικής φόρτισης. «Αυτή η προσέγγιση μας επιτρέπει ήδη να επιτυγχάνουμε ημερήσια χιλιομετρική απόσταση άνω των 700 χιλιομέτρων με τα Renault Trucks E Tech T παραγωγής σειράς».

Οι παραγγελίες για το νέο αυτό όχημα θα ξεκινήσουν το 2025, ενώ την παραγωγή θα αναλάβει το εργοστάσιο του Bourg-en-Bresse, το οποίο συναρμολογεί τις ηλεκτρικές σειρές υψηλών προδιαγραφών της μάρκας από τα τέλη του 2023.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Τα κορυφαία κιβώτια CVT της αγοράς για αποδοτική εργασία το 2025

Τα κιβώτια ταχυτήτων διαρκώς μεταβαλλόμενης μετάδοσης (CVT) αποτελούν την ύψιστη μορφή έκφρασης της ώθησης ενός τρακτέρ, προσφέροντας την πιο ομαλή αλλαγή ταχυτήτων. Από τη Fendt μέχρι και τον όμιλο Same Deutz-Fahr υπάρχουν μερικές λύσεις που ξεχωρίζουν στην αγορά, διευκολύνοντας τις εργασίες των αγροτών.

Ιδανικό για μεγάλα χωράφια με πλάτος εργασιών ως 12,8μ. το Amazone Venterra VR 4

Η μηχανική τσάπα VR 4 αποτελεί την τελευταία προσθήκη στη σειρά μηχανημάτων Venterra της Amazone. Το καινοτόμο μηχάνημα διαθέτει πλάτος εργασιών από 7,2 έως και 12,8 μέτρα και είναι ειδικά σχεδιασμένο για να ανταποκρίνεται στις ανάγκες αγροτών με μεγάλα χωράφια, οι οποίοι χρειάζεται να πραγματοποιήσουν μεγάλη γκάμα εργασιών.

Προτεινόμενα

Ώρα για αναβάθμιση το 2025 με high-tech στόλο τρακτέρ από δέκα κορυφαίες εταιρίες

Η ενσωµάτωση της ψηφιακής γεωργίας, η άνεση στην οδήγηση µε καινοτόµα κιβώτια ταχυτήτων, η οικονοµία κινητήρα και η ευελιξία στο χωράφι αποτελούν τα σηµεία προσοχής στα οποία εστιάζει η αγροτική εκµηχάνισης για το 2025. Οι εισαγωγείς τρακτέρ στην Ελλάδα φροντίζουν λοιπόν να έχουν ό,τι πιο τεχνολογικά ανεπτυγµένο στις «αυλές» τους, φέρνοντας µηχανήµατα λίγους µήνες µετά την παγκόσµια πρεµιέρα τους, παρέχοντας µάλιστα την ίδια ώρα άψογες υπηρεσίες after-sales.

Με έξι εκδόσεις, τεχνολογία και άνεση η σειρά MF3 των ειδικών Massey Ferguson

Από την γκάμα της εταιρείας δε λείπουν τα εξειδικευμένα τρακτέρ, με την κατασκευάστρια να προσφέρει μια πολύ πλούσια σειρά ειδικά για εργασίες σε αμπελώνες, θερμοκήπια και στενά επικλινή εδάφη.

Επίτευγμα 1 εκατ. φορτηγών στο ιστορικό εργοστάσιο Bourg-en-Bresse της Renault Trucks

Το επίτευγμα-ορόσημο παραγωγής ενός εκατομμυρίου φορτηγών στο ιστορικό εργοστάσιο Bourg-en-Bresse γιορτάζει η Renault Trucks. Το εκατομμυριοστό όχημα είναι ένα Renault Trucks T που θα παραδοθεί στην πορτογαλική εταιρεία μεταφορών TJA.

Πρωτοποριακή λύση για μεταφορά σκυροδέματος χωρίς CO2 από Renault Trucks και Schwing-Stetter

Η επέκταση της τεχνολογίας των ηλεκτρικών μπαταριών σε νέες επιχειρηματικές εφαρμογές απαιτεί την ανάπτυξη προσαρμοσμένων λύσεων. Η μεταφορά σκυροδέματος, η οποία απαιτεί υψηλό ωφέλιμο φορτίο,