Iδανικό για εργασία σε επικλινή εδάφη και βουνά τα Better 175 της BM Tractors

Κοινοποίηση:

Με το όνοµά του να µην αφήνει αµφιβολία για τις ικανότητές του, το Better του Ιταλού κατασκευαστή BM Tractors είναι απόλυτα ικανό για εργασία σε επικλινή εδάφη, πόσω µάλλον στην κορυφαία εκδοσή του.

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το Profi Οκτωβρίου 2024

 

Ψάχνετε για ένα καλό τρακτέρ; Η BM Tractors πιστεύει ότι έχει αυτό που ζητάτε, µε το πολλά υποσχόµενο όνοµα «Better» («Καλύτερο»). Με έδρα στα δυτικά της Μπολόνια, τα κοντινά βουνά απαιτούσαν ένα τρακτέρ που θα µπορούσε να στέκεται σταθερό σε πλαγιές και να συνεχίζει να προσφέρει άφθονη ισχύ για τη λειτουργία ενός θρυµµατιστή, για παράδειγµα. Με βάρος µόλις 4,5 τόνους, το Better 175 τροφοδοτείται από έναν κινητήρα FPT που είναι τοποθετηµένος χαµηλά στο πλαίσιο για να διατηρεί το κέντρο βάρους όσο το δυνατόν χαµηλότερα. Το τετρακύλινδρο µπλοκ των 4,5 λίτρων παράγει έως και 125 kW/170 ίππους.

Υδροστατικό έως τα 40 χλµ/ώρα

Το Better χρησιµοποιεί υδροστάτη µε κιβώτιο δύο ταχυτήτων για να κινείται στα 40 χλµ./ώρα. Οι χειριστές µπορούν να ελέγχουν την ταχύτητα εδάφους είτε µε το joystick είτε το πεντάλ γκαζιού.

Η διεύθυνση στους τέσσερις τροχούς στους άξονες Dana το καθιστά πολύ ευέλικτο, η εξωτερική ακτίνα στροφής είναι 8,20 µ.. Και όπως οι φορτωτές, έχει λειτουργίες διεύθυνσης εµπρός/πίσω άξονα. Ο µπροστινός άξονας είναι άκαµπτος αντί να ταλαντώνεται για καλύτερη σταθερότητα κατά την εργασία του φορτωτή. Για να το πετύχουν αυτό, οι µηχανικοί χρησιµοποίησαν έναν κεντρικό άξονα µε +/-12,5° κίνησης ακριβώς µπροστά από τον πίσω άξονα.

Το στάνταρ σύστηµα οπισθοπορείας καθιστά το τρακτέρ και τον πίσω σύνδεσµό του τον τέλειο φορέα για χλοοκοπτικές µηχανές και θρυµµατιστές. Χάρη στον υδραυλικά αναρτηµένο σύνδεσµο στον άξονα, ο θρυµµατιστής προσαρµόζεται τέλεια στα περιγράµµατα του εδάφους. Η παροχή υδραυλικού λαδιού αποθηκεύεται στο πλαίσιο του τρακτέρ.

∆ύο ptos στο πίσω µέρος

Η ισχύς του κινητήρα µπορεί να µεταφερθεί πλήρως στο πίσω pto (540 και 1.000 σ.α.λ.). Κάτι που ξεχωρίζει είναι ότι το Better 175 έχει δύο στελέχη pto, το ένα στρίβει προς τα αριστερά και το άλλο προς τα δεξιά. Αυτό επιτρέπει στους χειριστές να προσαρτούν επίσης το µπροστινό κιτ στον πίσω σύνδεσµο.

Η καµπίνα κατασκευάζεται εσωτερικά, δεν είναι φασόν. Αν και στενή, είναι ωραία και µακριά, γεγονός που διευκολύνει την περιστροφή του καθίσµατος και του υποβραχιόνιου. Περισσότεροι έπαινοι πηγαίνουν στα σκαλιά και τις µεγάλες πανοραµικές πόρτες χωρίς B-post. Λειτουργούσαµε το τρακτέρ µε ένα βαρούλκο στο δάσος. Το Better έκανε θετική εντύπωση χάρη στην ευελιξία του, τις συµπαγείς διαστάσεις και το χαµηλό κέντρο βάρους του.

 

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Στο 10,4% το μερίδιο της SDF στην παγκόσμια αγορά αγροτικών μηχανημάτων, κυριαρχία στα δενδροκομικά τρακτέρ

Στο 10,4% ανήλθε το μερίδιο του ομίλου SDF (Same Deutz-Fahr) το 2024 στην παγκόσμια αγορά αγροτικών μηχανημάτων με την κυριαρχία του να είναι ιδιαίτερα έκδηλη στον χώρο των δενδροκομικών της Ευρώπης όπου κατέχει το 23,5% του συνόλου.

Αξεπέραστη άνεση εργασιών και πρακτικές τεχνολογίες διακρίνουν τα MF 9S.370

Ένας μοναδικός σχεδιασμός και μια περίσσεια άνεση εργασιών διακρίνει τα τρακτέρ Massey Ferguson 9S. Οι ελκυστήρες της κορυφαίας επωνυμίας της AGCO «λύνει» τα χέρια των αγροτών από άποψη αποδοτικότητας. Στη δοκιμή που ακολουθεί ένα Massey Ferguson 9S.370 ξεδιπλώνει τις αρετές του.

Εισέρχεται στα αγροτικά drones η John Deere με την εξαγορά της Sentera

Στον χώρο των αγροτικών drones εισέρχεται η John Deere έπειτα από την εξαγορά της αμερικανικής εταιρίας Sentera, η οποία ειδικεύεται στις λύσεις εναέριας απεικόνισης για τον αγροτικό χώρο.  Έτσι, η John Deere θα παρέχει στους αγρότες και τις γεωργικές επιχειρήσεις εργαλεία που θα τους δώσουν πρόσβαση σε σημαντικά δεδομένα για να αυξήσουν την αποδοτικότητα και τα έσοδα τους.

Προτεινόμενα

Αποχωρεί ο Αντιπρόεδρος και Γενικός Διευθυντής της Massey Ferguson στην Ευρώπη, Thierry Lhotte

O Αντιπρόεδρος και Γενικός Διευθυντής της Massey Ferguson για τη ζώνη Ευρώπης-Μέσης Ανατολής (EMEA), Thierry Lhotte, αποφάσισε να αποχωρήσει από την εταιρεία, έπειτα από 37 χρόνια. Διάδοχος του θα είναι ο Marco Mazzaferri.