Iδανικό για εργασία σε επικλινή εδάφη και βουνά τα Better 175 της BM Tractors

Κοινοποίηση:

Με το όνοµά του να µην αφήνει αµφιβολία για τις ικανότητές του, το Better του Ιταλού κατασκευαστή BM Tractors είναι απόλυτα ικανό για εργασία σε επικλινή εδάφη, πόσω µάλλον στην κορυφαία εκδοσή του.

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το Profi Οκτωβρίου 2024

 

Ψάχνετε για ένα καλό τρακτέρ; Η BM Tractors πιστεύει ότι έχει αυτό που ζητάτε, µε το πολλά υποσχόµενο όνοµα «Better» («Καλύτερο»). Με έδρα στα δυτικά της Μπολόνια, τα κοντινά βουνά απαιτούσαν ένα τρακτέρ που θα µπορούσε να στέκεται σταθερό σε πλαγιές και να συνεχίζει να προσφέρει άφθονη ισχύ για τη λειτουργία ενός θρυµµατιστή, για παράδειγµα. Με βάρος µόλις 4,5 τόνους, το Better 175 τροφοδοτείται από έναν κινητήρα FPT που είναι τοποθετηµένος χαµηλά στο πλαίσιο για να διατηρεί το κέντρο βάρους όσο το δυνατόν χαµηλότερα. Το τετρακύλινδρο µπλοκ των 4,5 λίτρων παράγει έως και 125 kW/170 ίππους.

Υδροστατικό έως τα 40 χλµ/ώρα

Το Better χρησιµοποιεί υδροστάτη µε κιβώτιο δύο ταχυτήτων για να κινείται στα 40 χλµ./ώρα. Οι χειριστές µπορούν να ελέγχουν την ταχύτητα εδάφους είτε µε το joystick είτε το πεντάλ γκαζιού.

Η διεύθυνση στους τέσσερις τροχούς στους άξονες Dana το καθιστά πολύ ευέλικτο, η εξωτερική ακτίνα στροφής είναι 8,20 µ.. Και όπως οι φορτωτές, έχει λειτουργίες διεύθυνσης εµπρός/πίσω άξονα. Ο µπροστινός άξονας είναι άκαµπτος αντί να ταλαντώνεται για καλύτερη σταθερότητα κατά την εργασία του φορτωτή. Για να το πετύχουν αυτό, οι µηχανικοί χρησιµοποίησαν έναν κεντρικό άξονα µε +/-12,5° κίνησης ακριβώς µπροστά από τον πίσω άξονα.

Το στάνταρ σύστηµα οπισθοπορείας καθιστά το τρακτέρ και τον πίσω σύνδεσµό του τον τέλειο φορέα για χλοοκοπτικές µηχανές και θρυµµατιστές. Χάρη στον υδραυλικά αναρτηµένο σύνδεσµο στον άξονα, ο θρυµµατιστής προσαρµόζεται τέλεια στα περιγράµµατα του εδάφους. Η παροχή υδραυλικού λαδιού αποθηκεύεται στο πλαίσιο του τρακτέρ.

∆ύο ptos στο πίσω µέρος

Η ισχύς του κινητήρα µπορεί να µεταφερθεί πλήρως στο πίσω pto (540 και 1.000 σ.α.λ.). Κάτι που ξεχωρίζει είναι ότι το Better 175 έχει δύο στελέχη pto, το ένα στρίβει προς τα αριστερά και το άλλο προς τα δεξιά. Αυτό επιτρέπει στους χειριστές να προσαρτούν επίσης το µπροστινό κιτ στον πίσω σύνδεσµο.

Η καµπίνα κατασκευάζεται εσωτερικά, δεν είναι φασόν. Αν και στενή, είναι ωραία και µακριά, γεγονός που διευκολύνει την περιστροφή του καθίσµατος και του υποβραχιόνιου. Περισσότεροι έπαινοι πηγαίνουν στα σκαλιά και τις µεγάλες πανοραµικές πόρτες χωρίς B-post. Λειτουργούσαµε το τρακτέρ µε ένα βαρούλκο στο δάσος. Το Better έκανε θετική εντύπωση χάρη στην ευελιξία του, τις συµπαγείς διαστάσεις και το χαµηλό κέντρο βάρους του.

 

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η ολοκαίνουργια σειρά τρακτέρ Case IH Puma ξεδιπλώνει τις αρετές του στο Profi Δεκεμβρίου

Η Case IH παρουσίασε την ολοκαίνουργια σειρά τρακτέρ Puma µε εκδόσεις 155, 165 και 185 ίππων, διαστήµατα συντήρησης 750 ωρών, αναβαθµισµένο υδραυλικό σύστηµα και ενσωµατωµένη τεχνολογία ακριβείας.

Το Claas Axion 870 CMatic αποδεικνύει την αξία του στην κεντρική δοκιμή του Profi Δεκεμβρίου

Κάνοντας ντεµπούτο το 2017, το Axion 870 ήταν µια προσθήκη που άργησε στην γκάµα τρακτέρ της Claas, αλλά η ονοµαστική ισχύς 197 kW/270hp σηµαίνει ότι ακόµα βρίσκεται στην κατηγορία των universal πολυεργαλείων – αρκετά µεγάλο για να σέρνει εξοπλισµό άροσης, αλλά δεν έχει θέµα να δουλέψει µε άλλα παρελκόµενα. ∆οκιµάζουµε την εργασία µαζί του για 5.000 ώρες.

Η «ΔΗΜΗΤΡΑ Α.Ε.» γιορτάζει τα 70 χρόνια καινοτομίας στην ελληνική γεωργία

Η «ΔΗΜΗΤΡΑ Α.Ε.» γιορτάζει 70 χρόνια καινοτομίας στην ελληνική γεωργία

Η εταιρεία «Η ∆ΗΜΗΤΡΑ» Α.Ε., µία από τις ιστορικές εταιρείες στον χώρο των γεωργικών µηχανηµάτων στην Ελλάδα, συµπληρώνει φέτος 70 χρόνια συνεχούς και δυναµικής παρουσίας. Από το 1955 έως σήµερα, η εταιρεία διατηρεί πρωταγωνιστικό ρόλο στην αγορά, προσφέροντας µια πλήρη γκάµα αξιόπιστων προϊόντων, υποστηριζόµενη από υψηλή τεχνογνωσία και σύγχρονες υποδοµές.

Προτεινόμενα

Σε ανοικτή επικοινωνία με τον χειριστή οι καμπίνες του μέλλοντος από την Claas

Η εταιρεία σχεδιάζει την καμπίνα του μέλλοντος για τρακτέρ και μηχανήματα συγκομιδής όπως αποδεικνύεται από τα πρότζεκτ που παρουσιάστηκαν στην Agritechnica 2023, στο πλαίσιο του Εργαστηρίου Καινοτομίας, Cab 4.0 και Cab10 Future, δύο προοπτικές για το πώς θα εργάζονται οι άνθρωποι στην ύπαιθρο αύριο.

Άνεση σε κάθε έδαφος διακρίνει τα ηλεκτρικά pickup Maxus eTerron 9

Τα ηλεκτρικά pickup 4×4 Maxus eTerron 9 διακρίνονται για την άνεση, την ασφάλεια και τη καινοτομία που συνδυάζουν σε ένα όχημα. Τα Maxus eTerron 9 είναι σύμφωνα με την κατασκευαστή τα πρώτα αμιγώς ηλεκτρικά pickup με μόνιμη τετρακίνηση στην Ευρώπη.

Ο James Nickolas νέος οικονομικός διευθυντής της CNH

Ο James Nickolas θα διαδεχθεί τον Oddone Incisa στη θέση του Οικονομικού Διευθυντή του ομίλου γεωργικών μηχανημάτων, CNH Industrial, από τις 6 Μαΐου. Έδρα του νέου CFO του ομίλου θα είναι τα κεντρικά βραβεία της CNH στο Ιλινόι των ΗΠΑ.