Με τεχνολογικές αναβαθμίσεις τα μοντέλα πλατφόρμας 5DF της Deutz-Fahr

Κοινοποίηση:

Η Deutz-Fahr ανανεώνει την βραβευμένη σειρά πλατφόρμας 5 DF, παρέχοντας υψηλής τεχνολογίας χαρακτηριστικά για την αύξηση της ευελιξίας, της παραγωγικότητας και της άνεσης του χειριστή.

Τα μοντέλα της πλατφόρμας 5 DF MY24 προσφέρουν ένα πακέτο επιλογών που συνήθως συναντά κανείς μόνο στις εκδόσεις με καμπίνα υψηλών προδιαγραφών. Εκτός από την αμιγώς μηχανική διαμόρφωση, η οποία συνδυάζει την απλότητα και την ευκολία χρήσης με τις υψηλές επιδόσεις, το μοντέλο του 2024 προσφέρει μια σειρά νέων επιλογών:

  • Κινητήρες FARMotion 35 και 45 πιστοποιημένοι για HVO (φυτικά έλαια επεξεργασμένα με υδρογόνο)
  • Νέο κιβώτιο ταχυτήτων με αλλαγή κατεύθυνσης χωρίς συμπλέκτη
  • SenseClutch: πέντε ρυθμίσεις αλλαγής ταχύτητας και κατεύθυνσης
  • Stop&Go: δυνατότητα να σταματήσετε το τρακτέρ και να ξεκινήσετε ξανά χρησιμοποιώντας μόνο τα πεντάλ φρένων χωρίς το συμπλέκτη
  • ComfortClutch: δυνατότητα ενεργοποίησης του συμπλέκτη με το πάτημα ενός κουμπιού στο μοχλό ταχυτήτων
  • HML 3 βαθμίδες αλλαγής ταχυτήτων: 45 μηχανικές ταχύτητες εμπροσθοπορείας και 45 μηχανικές ταχύτητες οπισθοπορείας. Ανεξάρτητη ανάρτηση του μπροστινού άξονα με προσαρμοστική απόσβεση, ενεργή αυτοευθυγράμμιση, λειτουργία κατά της βύθισης, αντιολισθητική λειτουργία και DTC (έλεγχος διαφορικής πρόσφυσης)
  • Πλήρως ενσωματωμένο εμπρόσθιο PTO και εμπρόσθιος κοτσαδόρος με ανυψωτική ικανότητα 2100 κιλά
  • Ηλεκτρονικά ελεγχόμενος οπίσθιος κοτσαδόρος και εξωτερικά χειριστήρια στους πίσω λασπωτήρες
  • Υδραυλική δεξιά ράβδος έλξης και υδραυλικοί σταθεροποιητές με δυνατότητα ρύθμισής τους μέσω των εξωτερικών χειριστηρίων στους πίσω λασπωτήρες
  • Έως 10 υδραυλικές συνδέσεις στο πίσω μέρος και τέσσερις κεντρικά τοποθετημένοι, υδραυλικοί σύνδεσμοι
  • Διαχωριστής ροής για ταυτόχρονη χρήση της πίσω ανύψωσης και των υδραυλικών βαλβίδων
  • Κάθισμα οδηγού με αερανάρτηση

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το Profi Μαρτίου 2024

Διαχείριση στόλου SDF

Η οικογένεια 5 DF αποτελείται από πέντε μοντέλα, με ισχύ από 91 έως 116 ίππους. Διατίθενται διάφορες επιλογές εξοπλισμού μετάδοσης, που κυμαίνονται από ένα απλό, πλήρως μηχανικό κιβώτιο 12+12 έως το προηγμένο κιβώτιο 45+45 με PowerShuttle και HML Powershift 3 βημάτων.

Η μεγάλη δυνατότητα διαμόρφωσης της σειράς πλατφόρμας 5 DF επιβεβαιώνεται ακόμη και από την ευρεία επιλογή των διαθέσιμων μεγεθών ελαστικών, επιτρέποντας στο τρακτέρ να διαφέρει σε πλάτος και ύψος. Ανάλογα με το μέγεθος των ελαστικών, διατίθενται δύο ύψη πλατφόρμας για καλύτερη προσαρμογή στους τροχούς, διατηρώντας παράλληλα το ύψος του τρακτέρ όσο το δυνατόν χαμηλότερο (το ελάχιστο ύψος φτερού είναι μόλις 1,18 μ.), καθιστώντας τα τρακτέρ 5 DF ιδανικά για εργασίες σε οπωρώνες με χαμηλά κλαδιά ή χαμηλά κτίρια.

Ανεξάρτητα από το μέγεθος, η πλατφόρμα είναι πάντα βασισμένη σε τέσσερα Hydro Silent-Blocks. Η νέα σειρά πλατφόρμας 5DF είναι επίσης πολύ ασφαλής για τον χειριστή, χάρη στην αναδιπλούμενη μπροστινή μπάρα ανατροπής, την τέλεια κατανομή βάρους, την ιδανική ισορροπία μεταξύ χαμηλού κέντρου βάρους και μεγάλης απόστασης από το έδαφος, καθώς και προηγμένες τεχνικές λύσεις, όπως τα δισκόφρενα και στους τέσσερις τροχούς.

Οι νέοι κινητήρες FARMotion 35 και 45 εξασφαλίζουν τη μέγιστη απόδοση των τρακτέρ πλατφόρμας της σειράς Deutz-Fahr 5 DF. Η εξαιρετική συμπαγής κατασκευή των χρησιμοποιούμενων συστημάτων μετεπεξεργασίας καυσαερίων, έξυπνα ενσωματωμένων στο προφίλ του οχήματος, επέτρεψε στα τρακτέρ να διατηρήσουν τις ίδιες εξωτερικές διαστάσεις που έκαναν την προηγούμενη γενιά τόσο δημοφιλή στους χρήστες σε όλο τον κόσμο. Έχουν εισαχθεί επίσης νέες τεχνολογικές λύσεις για την τήρηση του προτύπου εκπομπών Stage V και έχουν αυξηθεί η ισχύς και η ροπή σε ολόκληρη τη γκάμα κινητήρων.

Οι κινητήρες FARMotion 35 και 45 μπορούν να λειτουργούν με εναλλακτικά καύσιμα, καθώς είναι επίσημα πιστοποιημένοι για HVO (υδρογονοκατεργασμένο φυτικό έλαιο). Συνεπώς, τα τρακτέρ πλατφόρμας 5 DF είναι έτοιμα να ανταποκριθούν στις προκλήσεις της γεωργίας του αύριο, όπως η αύξηση της περιβαλλοντικής βιωσιμότητας μέσω της μείωσης του CO2. Η αποδοτικότητα, η δυνατότητα διαμόρφωσης και η ευελιξία ήταν οι κύριοι στόχοι των μηχανικών της Deutz-Fahr που ανέπτυξαν τα κιβώτια ταχυτήτων για τη σειρά 5 DF.

Οι διαμορφώσεις που προσφέρονται κυμαίνονται από μια έκδοση τεσσάρων ταχυτήτων με τρεις ομάδες αλλαγών και συγχρονισμένη αναστροφή έως μια έκδοση πέντε ταχυτήτων με τρεις ομάδες αλλαγών και σχέσεις HML 3-Powershift για συνολικά 45+45 σχέσεις. Ενώ όλες οι εκδόσεις μπορούν να επιτύχουν τελική ταχύτητα 40 χλμ./ώρα, οι εκδόσεις πέντε ταχυτήτων διαθέτουν επίσης τη λειτουργία OverSpeed, η οποία επιτρέπει στο τρακτέρ να διανύει τη μέγιστη επιτρεπόμενη ταχύτητα στο δρόμο με χαμηλότερες, πιο οικονομικές στροφές κινητήρα.

Όλες οι εκδόσεις φέρουν από το βασικό εξοπλισμό μια ταχύτητα ερπυσμού για εργασία σε πολύ χαμηλές ταχύτητες κίνησης (από 187 μέτρα ανά ώρα) με τη μέγιστη ταχύτητα του κινητήρα. Το PTO – προσφέρεται με τις καθολικές λειτουργίες ταχύτητας 540 σ.α.λ. και 540 ECO- διαθέτει στάνταρ έναν πρακτικό, μηχανικά ενεργοποιημένο συμπλέκτη, ενώ προαιρετικά διατίθεται αναλογική, ηλεκτροϋδραυλική ενεργοποίηση. Προαιρετικά, εξακολουθούν να διατίθενται ο PTO 1000 σ.α.λ. Το υδραυλικό σύστημα της νέας σειράς 5 DF με πλατφόρμα είναι διαμορφώσιμο.

Με ένα υδραυλικό σύστημα διπλής αντλίας με παροχή έως και 68 λ./λ., μπορούν να χρησιμοποιηθούν όλα τα πιθανά εργαλεία. Όλες οι εκδόσεις είναι επίσης στάνταρ εξοπλισμένες με ένα ξεχωριστό υδραυλικό κύκλωμα για το σύστημα διεύθυνσης και τον βοηθητικό εξοπλισμό για ομαλή οδήγηση και αβίαστους ελιγμούς, ακόμη και με τον κινητήρα στο ρελαντί και κατά τη χρήση του συνδέσμου. Διατίθενται έως και 10 οπίσθιες υδραυλικές συνδέσεις με διαφορετικούς τρόπους λειτουργίας και προαιρετικό ρυθμιστή ροής.

Όλες οι εκδόσεις είναι στάνταρ εξοπλισμένες με μια επιστροφή χωρίς πίεση για να εργάζονται αποτελεσματικά με εργαλεία με υδραυλικούς κινητήρες. Διατίθενται τέσσερις πρόσθετοι υδραυλικοί σύνδεσμοι στην κεντρική θέση για εύκολη σύνδεση εμπρόσθιων εργαλείων. Ο ισχυρός οπίσθιος σύνδεσμος έχει ανυψωτική ικανότητα έως 3940 κιλά. Με το μοντέλο του 2024, οι μηχανικοί της Deutz-Fahr μετέφεραν την τεχνολογία της καμπίνας 5 DF στην έκδοση πλατφόρμας: Ο ηλεκτρονικός οπίσθιος σύνδεσμος είναι πλέον διαθέσιμος ως επιλογή. Εκτός από τις ευρύτερες δυνατότητες ρύθμισης (ταχύτητα μείωσης, μέγιστο ύψος ανύψωσης), ο ηλεκτρονικός οπίσθιος σύνδεσμος είναι ακόμη πιο άνετος στη χρήση χάρη σε ένα κουμπί ανύψωσης-κατεβάσματος.

Ο μπροστινός άξονας έχει μεγάλη μέγιστη γωνία διεύθυνσης για εξαιρετική ευελιξία και διαθέτει στάνταρ δισκόφρενα υγρού τύπου για ανώτερη ενεργητική ασφάλεια σε όλες τις συνθήκες εργασίας. Το 100 % κλείδωμα διαφορικού και το σύστημα 4WD ενεργοποιούνται και απενεργοποιούνται με το πάτημα ενός κουμπιού.

Μοναδική στην κατηγορία της, η πλατφόρμα 5 DF μπορεί να εξοπλιστεί με ανεξάρτητη ανάρτηση του μπροστινού άξονα, η οποία ενισχύει την άνεση και την ασφάλεια του οδηγού χάρη στην προσαρμοστική απόσβεση, την ενεργή αυτοεπιπεδούμενη ανάρτηση, την προστασία κατά της βύθισης και την προστασία κατά της κύλισης.

Η ανεξάρτητη ανάρτηση του μπροστινού άξονα διαθέτει επίσης ένα μπλοκέ διαφορικό DTC, το οποίο, σε συνδυασμό με την αυτόματη τετρακίνηση, εξασφαλίζει την καλύτερη δυνατή πρόσφυση. Να σημειωθεί, τέλος, ότι η γενιά DF MY24 διαθέτει επίσης τη σύνδεση CTM που ξεκλειδώνει όλες τις λειτουργίες διαχείρισης στόλου SDF, καθιστώντας όλες τις πληροφορίες οδήγησης και τη θέση του τρακτέρ σε πραγματικό χρόνο διαθέσιμες στον φορητό υπολογιστή ή στο smartphone.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Υψηλά στάνταρ ισχύος και ταχύτητας φέρνουν τα τρακτέρ JCB Fastrac 6000

Με ανεβασμένη ισχύ και ταχύτητα έρχονται οι νέοι ελκυστήρες JCB Fastrac 6000, οι οποίοι είναι υποψήφιοι για τρακτέρ της χρονιάς υψηλής ισχύος στη φετινή Agritechnica. Η καινούργια σειρά θα αποτελείται από δύο μοντέλα, ήτοι τα 6260 και 6300, και τοποθετείται μεταξύ των ήδη γνώριμων Fastrac 4000 και 8000.

Οι σπαρτικές Lemken Solitair NT συνδυάζουν υψηλή απόδοση και ακρίβεια

Οι σπαρτικές Lemken Solitair NT συνδυάζουν υψηλή απόδοση και ακρίβεια

Με τις σπαρτικές Solitair NT, η LEMKEN επεκτείνει περαιτέρω τη γκάμα μηχανημάτων της και ανοίγει το δρόμο για εξατομικευμένες στρατηγικές σποράς, που κυμαίνονται από τις συμβατικές μεθόδους έως και άμεση σπορά. Αυτό παρέχει στους αγρότες και τους εργολάβους ένα εργαλείο που συνδυάζει την αποδοτικότητα και την ακρίβεια.

Τα πλήρως αυτόνομα drone XAG P150 Max εξισορροπούν ασφάλεια και αξιοπιστία

Τα πλήρως αυτόνομα drone XAG P150 Max εξισορροπούν ασφάλεια και αξιοπιστία

Σχεδιασμένα για να απαντούν στις ανάγκες των μεγάλων εκμεταλλεύσεων και των απαιτητικών συνθηκών στο χωράφι είναι σύμφωνα με την XAG τα πλήρως αυτόνομα αγροτικά drone XAG P150 Max που εξισορροπούν ασφάλεια και αξιοπιστία. Με μεγαλύτερο ωφέλιμο φορτίο, αρθρωτό σχεδιασμό και βελτιωμένο έλεγχο κατά την πτήση, τα XAG P150 Max αποτελούν την πιο πρόσφατη λύση της εταιρείας για να βοηθήσει τους αγρότες να αντιμετωπίσουν την έλλειψη εξειδικευμένου εργατικού δυναμικού και την πίεση κόστους.

Προτεινόμενα

Ιδανικά για μικρομεσαίες ανοικτές καλλιέργειες τα τρακτέρ Kubota M6002

Ιδανικά για μικρομεσαίες ανοικτές καλλιέργειες και κτηνοτροφικές μονάδες είναι τα ευέλικτα τρακτέρ της σειράς Kubota 6002, τα οποία έχουν σχεδιαστεί με γνώμονα την ευκολία χρήσης και άνεση του χειριστή, αλλά και την καινοτομία.

Παγκόσμια πρεμιέρα για τις νέες θεριζοαλωνιστικές John Deere Τ5/T6

Οι δύο νέες σειρές εκτείνονται σε 8 συνολικά μοντέλα με ισχύ από 305 έως 466 ίππους, διαθέτουν υπερσύγχρονη καμπίνα από την X9 και πλήθος τεχνολογιών ακριβείας αναφορικά με τη συγκομιδή και άνεση του χειριστή.

Με υπογραφή GUSS και John Deere το πρώτο αυτόνομο και ηλεκτροκίνητο ψεκαστικό

GUSS και John Deere συνεργάστηκαν και, απ΄ότι φαίνεται, κατάφεραν να δημιουργήσουν ένα αυτοκινούμενο, ηλεκτροκίνητο ψεκαστικό, το οποίο κινείται αυτόνομα. Η πρώτη του εμφάνιση έγινε στην έκθεση World Ag Expo 2024.