Τα ελαστικά ΒΚΤ Agrimax V-Flecto με σφραγίδα «DLG-Approved» στις δοκιμές

Κοινοποίηση:

Το ανεξάρτητο γερμανικό ινστιτούτο δοκιμών DLG Test Center Technology and Farm Inputs, απονέμει στα ελαστικά BKT Agrimax V-Flecto το σήμα ποιότητας «DLG-Approved», ως αποτέλεσμα των εξαιρετικών επιδόσεων κατά τις δοκιμές πεδίου, εκεί όπου το ελαστικό έδειξε τις αρετές του αναφορικά με τη μειωμένη συμπίεση του εδάφους, τη μικρότερη κατανάλωση καυσίμου, τις δυνατότητες αυτοκαθαρισμού αλλά και τη φιλικότητα προς τον χρήστη. Η πιστοποίηση αποδεικνύει ότι τα Agrimax V-Flecto ανταποκρίνονται στις μεγάλες απαιτήσεις τόσο σε τεχνολογία όσο και σε επιδόσεις για τρακτέρ μεγάλης ισχύος.

Ειδικότερα, τα δύο ελαστικά αυτά, σε μεγέθη VF 650/65 R42 και VF 540/65 R30, πέτυχαν εξαιρετικά αποτελέσματα στις ενότητες δοκιμών DLG «Προστασία πόρων» και «Φιλικότητα προς τον χρήστη» που διεξήχθησαν και στα δύο πεδία. Κατά τη διάρκεια των επιτόπιων δοκιμών, τα ελαστικά Agrimax V-Flecto υποβλήθηκαν σε αυστηρές εξετάσεις στα τρακτέρ Fendt 724 Vario (Gen6) και Fendt Vario 828. Αυτές περιελάμβαναν την αξιολόγηση της επιφάνειας του αποτυπώματος του ελαστικού και των τιμών της εδαφικής πίεσης σε διάφορα βάθη, εξασφαλίζοντας την ακριβή μέτρηση των επιπτώσεων στο έδαφος και τη συμπίεση του εδάφους.

Σε παράλληλες εργαστηριακές σε βάθος δοκιμές αξιολογήθηκαν οι επιδόσεις των ελαστικών όσον αφορά την πρόσφυση, την κατανάλωση καυσίμου και τις ιδιότητες αυτοκαθαρισμού. Αυτή η συνδυασμένη προσέγγιση παρείχε την ολοκληρωμένη και ακριβή αξιολόγηση των επιδόσεων των ελαστικών σε διάφορες συνθήκες λειτουργίας. Κατά τη διάρκεια των δοκιμών στο πεδίο και στο εργαστήριο, διαπιστώθηκε ότι τα ελαστικά BKT έχουν μεγαλύτερο αποτύπωμα με αποτέλεσμα χαμηλότερη πίεση επαφής και, κατά συνέπεια , μικρότερη συμπίεση του εδάφους.

Σε μια πίεση διόγκωσης 0,6 bar, το Agrimax V-Flecto παρουσίασε πίεση στο έδαφος κατά 16% χαμηλότερη από τα άλλα ελαστικά που δοκιμάστηκαν -συμπεριλαμβανομένων των premium και οικονομικών μαρκών- καθώς και το χαμηλότερο βάθος αποτυπώματος. «Το αποτέλεσμα αυτό σημαίνει σημαντική μείωση της συμπίεσης του εδάφους, η οποία είναι ζωτικής σημασίας για τις βιώσιμες γεωργικές πρακτικές», αναφέρει η BKT.

Εξοικονόμηση καυσίμου

Σε σύγκριση με το ελαστικό VF με τις χαμηλότερες επιδόσεις μεταξύ των ανταγωνιστών, τα ελαστικά BKT παρουσιάζουν μειωμένη κατανάλωση καυσίμου κατά περίπου 5%, όπως έδειξαν τα αποτελέσματα. Λαμβάνοντας υπόψη ότι το όργωμα της γης διαρκεί περίπου δύο ώρες ανά εκτάριο και ότι η πραγματική εργάσιμη ημέρα είναι 8 ώρες, είναι δυνατόν να καλλιεργηθούν έως και 15 εκτάρια την ημέρα.

Με άλλα λόγια, το συγκεκριμένο ελαστικό εξοικονομεί σχεδόν 15 λίτρα καυσίμου την ημέρα ανά τρακτέρ. Αν πολλαπλασιαστεί η ημερήσια εξοικονόμηση επί τον αριθμό των εργάσιμων ημερών ενός έτους, το οικονομικό όφελος γίνεται σημαντικό, ιδίως για τους εργολάβους που χρησιμοποιούν πολλαπλό εξοπλισμό.

Συνολικό όφελος 810 ευρώ την ημέρα σε ένα μεγάλο στόλο

Ενδεικτικά, μια εταιρεία που χρησιμοποιεί 30 μηχανήματα, λαμβάνοντας υπόψη την προαναφερθείσα εξοικονόμηση 15 λίτρων ανά ημέρα και ανά τρακτέρ, μπορεί να επιτύχει συνολική εξοικονόμηση καυσίμων έως και 450 λίτρα την ημέρα για ολόκληρο τον στόλο των 30 τρακτέρ της. Με μέσο κόστος καυσίμου 1,80 ευρώ ανά λίτρο, αυτό ισοδυναμεί με εξοικονόμηση 810 ευρώ ανά ημέρα, και πολλαπλασιαζόμενο με τον αριθμό των εργάσιμων ημερών του έτους, γίνεται εμφανής η σημαντική ετήσια εξοικονόμηση για μια εργοληπτική εταιρεία που διαθέτει στόλο 30 τρακτέρ εξοπλισμένων με τα Agrimax V-Flecto.

Όσο αφορά τον αυτοκαθαρισμό, τα ελαστικά ξεχώρισαν για την αξιοσημείωτη ικανότητά τους να απομακρύνουν τη βρωμιά κατά τη διάρκεια των εργασιών, με αποτέλεσμα να δαπανάται λιγότερος χρόνος για τη συντήρηση και να αυξάνεται η επιχειρησιακή απόδοση. Κατά τη διάρκεια των δοκιμών, το Agrimax V-Flecto κατέλαβε τη μικρότερη ποσότητα χώματος σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές, με πλεονέκτημα 8% σε σχέση με τον πλησιέστερο ανταγωνιστή και 126% λιγότερο χώμα σε σύγκριση με το ελαστικό με τις χαμηλότερες επιδόσεις. Αυτό το χαρακτηριστικό απόδοσης όχι μόνο βελτιώνει την παραγωγικότητα, αλλά συμβάλλει και στη διατήρηση των δρόμων καθαρότερων κατά τη μετακίνηση του εξοπλισμού από το ένα πεδίο στο άλλο, σύμφωνα με τους κανονισμούς καθαρισμού των δημόσιων δρόμων.

«Η δέσμευσή μας στην έρευνα και την ανάπτυξη λύσεων αιχμής αποδεικνύεται από τις εξαιρετικές επιδόσεις των ελαστικών Agrimax V-Flecto, που αποτελούν την πιο προηγμένη έκφραση του οράματός μας. Η μείωση του κόστους λειτουργίας και ο θετικός αντίκτυπος στο περιβάλλον είναι το αποτέλεσμα της τεχνολογίας που ανταποκρίνεται στις σημερινές και μελλοντικές ανάγκες της σύγχρονης γεωργίας. Θα συνεχίσουμε να κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε, για να διασφαλίσουμε ότι τα ελαστικά μας είναι συνώνυμα της αριστείας και της απαράμιλλης προστιθέμενης αξίας για τους πελάτες μας σε όλο τον κόσμο», ανέφερε η Lucia Salmaso, διευθύνουσα σύμβουλος της BKT Europe.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Συμμαχία Kubota και Allianz Hydrogen Engine για περαιτέρω ανάπτυξη κινητήρων υδρογόνου

Η κίνηση αυτή αποτελεί την τελευταία πρωτοβουλία της επιχειρηματικής μονάδας Kubota Engines Europe, η οποία προωθεί τη χρήση διαφόρων εναλλακτικών καυσίμων, όπως το υδρογόνο. Η τελευταία προσθήκη ο 3,8 λίτρων απόδοσης 85 kW για χρήση και σε τρακτέρ

Με βραβείο σχεδιασμού Red Dot πλέον η ναυαρχίδα MF 9S από την Massey Ferguson

Η ναυαρχίδα MF 9S στέφεται νικητής στα βραβεία σχεδιασμού της κατηγορίας από το θεσμό Red Dot, με τη διεθνή επιτροπή να απονέμει το βραβείο κυρίως για την καινοτόμο λύση Protect-U και της καμπίνας, στοιχεία που ξεχώρισαν και στη σειρά 8S.

Προτεινόμενα

Με υπογραφή GUSS και John Deere το πρώτο αυτόνομο και ηλεκτροκίνητο ψεκαστικό

GUSS και John Deere συνεργάστηκαν και, απ΄ότι φαίνεται, κατάφεραν να δημιουργήσουν ένα αυτοκινούμενο, ηλεκτροκίνητο ψεκαστικό, το οποίο κινείται αυτόνομα. Η πρώτη του εμφάνιση έγινε στην έκθεση World Ag Expo 2024.