Δαμάζοντας τους 301 ίππους του «μεγάλου» McCormick X8.631 VT-Drive

Κοινοποίηση:

Σε ό,τι αφορά το στυλ, το X8.631 των 301 ίππων µε την µεστή κόκκινη βαφή είναι πραγµατικά εντυπωσιακό, ενώ έχει να παινεύεται και για τα αποτελέσµατα της δοκιµής. Παρακάτω εξηγούµε γιατί το µεγάλο McCormick αποδείχτηκε πολύ δυνατό.

Ανεξάρτητα από τις «απειλητικές» µαύρες µατ ζάντες, το βαθύ κόκκινο µεταλλικό χρώµα ή το κοµψό καπό, όπως το X7, το νέο X8 είναι πιο εντυπωσιακό. Και πολλά από τα υλικά κάτω από τα πάνελ είναι το ίδιο εξαιρετικά. Ξεκινώντας από τον εξακύλινδρο κινητήρα FPT των 6,7 λίτρων, το αδιαβάθµητο κιβώτιο ταχυτήτων TMT 32 της ZF και τα υδραυλικά εξαρτήµατα της Bosch, να πούµε ότι ο όµιλος Argo Tractors έχει κάνει τα πάντα σωστά για την είσοδό του στην αγορά τρακτέρ υψηλής ισχύος 300 ίππων µε τα µεγάλα βασικά µοντέλα του, το X8.627 (199kW/270 ίπποι) και το παρόν X8.631 (221kW/301 ίππων).

∆εδοµένων των προαναφερθέντων κορυφαίων εξαρτηµάτων, ήµασταν πρόθυµοι να δούµε πώς θα λειτουργούσε το McCormick στο κέντρο δοκιµών DLG, το πρώτο µέρος για την εµπεριστατωµένη δοκιµή. Πέρα από την κριτική ότι η McCormick δεν αναφέρει ποτέ την ονοµαστική ισχύ των 301 ίππων στο φυλλάδιό της, αλλά µιλάει µόνο για τη µέγιστη ισχύ των 310 ίππων, τα υποσχόµενα στατιστικά στοιχεία είναι ακριβή.

Στο δυναµόµετρο, 191,1kW/256,3 ίπποι έφτασαν στο pto στις ονοµαστικές στροφές και µάλιστα 211,5kW/283,6 ίπποι στις µέγιστες. Και δεδοµένου ότι η McCormick δεν θολώνει τα νερά των επιτευχθέντων επιδόσεων µε την αύξηση της ισχύος, η µέγιστη ισχύς έλξης των 186,7kW/250,4 ίππων είναι επίσης πραγµατικά εντυπωσιακή. Και τι γίνεται µε την οικονοµία καυσίµου; Η ειδική κατανάλωση πετρελαίου στο pto είναι 244 γρ./kWh και 232 γρ./kWh αντίστοιχα, συν τα 25,8 και 22,2 γρ./kWh AdBlue. Αυτά µπορεί να µην είναι νούµερα-ρεκόρ όσον αφορά την οικονοµία, αλλά είναι λογικά. Το ίδιο ισχύει και για τα 265 γρ./kWh στη µέγιστη δύναµη έλξης – µια αξιοπρεπής τιµή για ένα τρακτέρ µε CVT.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα
Αυξάνουν έμπρακτα την ευελιξία και τις αποδόσεις τα pickup Isuzu D-Max

Αυξάνουν έμπρακτα την ευελιξία και τις αποδόσεις τα pickup Isuzu D-Max

Γεννημένα για να φέρνουν εις πέρας απαιτητικές εργασίες, τα Isuzu D-Max Single Cab N60B 4×4 γενιάς 2025 απέδειξαν στα πλαίσια δοκιμής σε μια γεωργική εκμετάλλευση κοντά στην περιοχή Pavia στην Ιταλία, ότι μπορούν να αυξήσουν την ευελιξία και τις αποδόσεις των παραγωγών χωρίς να θυσιάζουν τις επιδόσεις τους σε άλλους τομείς.

Δύο σενάρια για τo χρόνο στον οποίο θα μετατεθεί η 31η Διεθνής Agrotica

«Κληρώνει» το απόγευμα της Δευτέρας 1η Δεκεμβρίου, για την Agrotica του 2026, με όλα τα δεδομένα να δείχνουν αναβολή και μετάθεσή της σε μεταγενέστερο χρόνο, μετά την ηχηρή άρνηση των κατασκευαστών και των εισαγωγέων μηχανημάτων να συμμετάσχουν στη διοργάνωση.

Το μεγαλύτερο συρόμενο ψεκαστικό που έχει κατασκευαστεί στην Ελλάδα παρουσίασε η Agroma

Το μεγαλύτερο συρόμενο ψεκαστικό που έχει κατασκευαστεί στην Ελλάδα παρουσίασε η Agroma

Η ελληνική βιομηχανία γεωργικών μηχανημάτων AGROMA S.A. ολοκλήρωσε με επιτυχία την πρώτη δημόσια παρουσίαση της νέας σειράς ψεκαστικών Millenium BT Series στην Agritechnica 2025, τη μεγαλύτερη διεθνή έκθεση αγροτικών μηχανημάτων, η οποία πραγματοποιήθηκε στο Ανόβερο της Γερμανίας.

Προτεινόμενα

Το Νοέμβριο ο οδηγός για τα νέα Σχέδια Βελτίωσης, όλα δύσκολα για Agrotica

Την έκδοση οδηγού για τα νέα Σχέδια Βελτίωσης εντός του Νοεμβρίου, καθώς και την προκήρυξη ενός ακόμη προγράμματος εκσυγχρονισμού αγροτικών εκμεταλλεύσεων ύψους 40 εκατ. ευρώ από το Ταμείο Ανάκαμψης, ετοιμάζει το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης, σε μια προσπάθεια  να βελτιώσει το κλίμα στην αγορά αγροτικών μηχανημάτων, μέχρι την επικείμενη  Agrotica στα τέλη Ιανουαρίου 2026