Δαμάζοντας τους 301 ίππους του «μεγάλου» McCormick X8.631 VT-Drive

Κοινοποίηση:

Σε ό,τι αφορά το στυλ, το X8.631 των 301 ίππων µε την µεστή κόκκινη βαφή είναι πραγµατικά εντυπωσιακό, ενώ έχει να παινεύεται και για τα αποτελέσµατα της δοκιµής. Παρακάτω εξηγούµε γιατί το µεγάλο McCormick αποδείχτηκε πολύ δυνατό.

Ανεξάρτητα από τις «απειλητικές» µαύρες µατ ζάντες, το βαθύ κόκκινο µεταλλικό χρώµα ή το κοµψό καπό, όπως το X7, το νέο X8 είναι πιο εντυπωσιακό. Και πολλά από τα υλικά κάτω από τα πάνελ είναι το ίδιο εξαιρετικά. Ξεκινώντας από τον εξακύλινδρο κινητήρα FPT των 6,7 λίτρων, το αδιαβάθµητο κιβώτιο ταχυτήτων TMT 32 της ZF και τα υδραυλικά εξαρτήµατα της Bosch, να πούµε ότι ο όµιλος Argo Tractors έχει κάνει τα πάντα σωστά για την είσοδό του στην αγορά τρακτέρ υψηλής ισχύος 300 ίππων µε τα µεγάλα βασικά µοντέλα του, το X8.627 (199kW/270 ίπποι) και το παρόν X8.631 (221kW/301 ίππων).

∆εδοµένων των προαναφερθέντων κορυφαίων εξαρτηµάτων, ήµασταν πρόθυµοι να δούµε πώς θα λειτουργούσε το McCormick στο κέντρο δοκιµών DLG, το πρώτο µέρος για την εµπεριστατωµένη δοκιµή. Πέρα από την κριτική ότι η McCormick δεν αναφέρει ποτέ την ονοµαστική ισχύ των 301 ίππων στο φυλλάδιό της, αλλά µιλάει µόνο για τη µέγιστη ισχύ των 310 ίππων, τα υποσχόµενα στατιστικά στοιχεία είναι ακριβή.

Στο δυναµόµετρο, 191,1kW/256,3 ίπποι έφτασαν στο pto στις ονοµαστικές στροφές και µάλιστα 211,5kW/283,6 ίπποι στις µέγιστες. Και δεδοµένου ότι η McCormick δεν θολώνει τα νερά των επιτευχθέντων επιδόσεων µε την αύξηση της ισχύος, η µέγιστη ισχύς έλξης των 186,7kW/250,4 ίππων είναι επίσης πραγµατικά εντυπωσιακή. Και τι γίνεται µε την οικονοµία καυσίµου; Η ειδική κατανάλωση πετρελαίου στο pto είναι 244 γρ./kWh και 232 γρ./kWh αντίστοιχα, συν τα 25,8 και 22,2 γρ./kWh AdBlue. Αυτά µπορεί να µην είναι νούµερα-ρεκόρ όσον αφορά την οικονοµία, αλλά είναι λογικά. Το ίδιο ισχύει και για τα 265 γρ./kWh στη µέγιστη δύναµη έλξης – µια αξιοπρεπής τιµή για ένα τρακτέρ µε CVT.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Υψηλά στάνταρ ισχύος και ταχύτητας φέρνουν τα τρακτέρ JCB Fastrac 6000

Με ανεβασμένη ισχύ και ταχύτητα έρχονται οι νέοι ελκυστήρες JCB Fastrac 6000, οι οποίοι είναι υποψήφιοι για τρακτέρ της χρονιάς υψηλής ισχύος στη φετινή Agritechnica. Η καινούργια σειρά θα αποτελείται από δύο μοντέλα, ήτοι τα 6260 και 6300, και τοποθετείται μεταξύ των ήδη γνώριμων Fastrac 4000 και 8000.

Οι σπαρτικές Lemken Solitair NT συνδυάζουν υψηλή απόδοση και ακρίβεια

Οι σπαρτικές Lemken Solitair NT συνδυάζουν υψηλή απόδοση και ακρίβεια

Με τις σπαρτικές Solitair NT, η LEMKEN επεκτείνει περαιτέρω τη γκάμα μηχανημάτων της και ανοίγει το δρόμο για εξατομικευμένες στρατηγικές σποράς, που κυμαίνονται από τις συμβατικές μεθόδους έως και άμεση σπορά. Αυτό παρέχει στους αγρότες και τους εργολάβους ένα εργαλείο που συνδυάζει την αποδοτικότητα και την ακρίβεια.

Τα πλήρως αυτόνομα drone XAG P150 Max εξισορροπούν ασφάλεια και αξιοπιστία

Τα πλήρως αυτόνομα drone XAG P150 Max εξισορροπούν ασφάλεια και αξιοπιστία

Σχεδιασμένα για να απαντούν στις ανάγκες των μεγάλων εκμεταλλεύσεων και των απαιτητικών συνθηκών στο χωράφι είναι σύμφωνα με την XAG τα πλήρως αυτόνομα αγροτικά drone XAG P150 Max που εξισορροπούν ασφάλεια και αξιοπιστία. Με μεγαλύτερο ωφέλιμο φορτίο, αρθρωτό σχεδιασμό και βελτιωμένο έλεγχο κατά την πτήση, τα XAG P150 Max αποτελούν την πιο πρόσφατη λύση της εταιρείας για να βοηθήσει τους αγρότες να αντιμετωπίσουν την έλλειψη εξειδικευμένου εργατικού δυναμικού και την πίεση κόστους.

Προτεινόμενα

Με κόμβο την Ινδία οι τεχνολογίες επαυξημένης πραγματικότητας του ομίλου CNH

Στο India Technology Center, το όραμα στρέφεται προς την επαυξημένη πραγματικότητα, τεχνολογία που τώρα ξεκινά να προσεγγίζει τον κλάδο της γεωργίας, με τον όμιλο CNH να βρίσκεται ανάμεσα στους πρωτοπόρους της κίνησης αυτής.

Περαιτέρω βελτίωση προσδοκιών για τον κλάδο αγροτικών μηχανημάτων ΕΕ τον Δεκέμβριο

Περαιτέρω βελτίωση είδε ο δείκτης επιχειρηματικού κλίματος για την βιομηχανία αγροτικών μηχανημάτων της ΕΕ, που παραμένει, όμως, ακόμα σε αρνητικό έδαφος. Πιο συγκεκριμένα για τον