Δαμάζοντας τους 301 ίππους του «μεγάλου» McCormick X8.631 VT-Drive

Κοινοποίηση:

Σε ό,τι αφορά το στυλ, το X8.631 των 301 ίππων µε την µεστή κόκκινη βαφή είναι πραγµατικά εντυπωσιακό, ενώ έχει να παινεύεται και για τα αποτελέσµατα της δοκιµής. Παρακάτω εξηγούµε γιατί το µεγάλο McCormick αποδείχτηκε πολύ δυνατό.

Ανεξάρτητα από τις «απειλητικές» µαύρες µατ ζάντες, το βαθύ κόκκινο µεταλλικό χρώµα ή το κοµψό καπό, όπως το X7, το νέο X8 είναι πιο εντυπωσιακό. Και πολλά από τα υλικά κάτω από τα πάνελ είναι το ίδιο εξαιρετικά. Ξεκινώντας από τον εξακύλινδρο κινητήρα FPT των 6,7 λίτρων, το αδιαβάθµητο κιβώτιο ταχυτήτων TMT 32 της ZF και τα υδραυλικά εξαρτήµατα της Bosch, να πούµε ότι ο όµιλος Argo Tractors έχει κάνει τα πάντα σωστά για την είσοδό του στην αγορά τρακτέρ υψηλής ισχύος 300 ίππων µε τα µεγάλα βασικά µοντέλα του, το X8.627 (199kW/270 ίπποι) και το παρόν X8.631 (221kW/301 ίππων).

∆εδοµένων των προαναφερθέντων κορυφαίων εξαρτηµάτων, ήµασταν πρόθυµοι να δούµε πώς θα λειτουργούσε το McCormick στο κέντρο δοκιµών DLG, το πρώτο µέρος για την εµπεριστατωµένη δοκιµή. Πέρα από την κριτική ότι η McCormick δεν αναφέρει ποτέ την ονοµαστική ισχύ των 301 ίππων στο φυλλάδιό της, αλλά µιλάει µόνο για τη µέγιστη ισχύ των 310 ίππων, τα υποσχόµενα στατιστικά στοιχεία είναι ακριβή.

Στο δυναµόµετρο, 191,1kW/256,3 ίπποι έφτασαν στο pto στις ονοµαστικές στροφές και µάλιστα 211,5kW/283,6 ίπποι στις µέγιστες. Και δεδοµένου ότι η McCormick δεν θολώνει τα νερά των επιτευχθέντων επιδόσεων µε την αύξηση της ισχύος, η µέγιστη ισχύς έλξης των 186,7kW/250,4 ίππων είναι επίσης πραγµατικά εντυπωσιακή. Και τι γίνεται µε την οικονοµία καυσίµου; Η ειδική κατανάλωση πετρελαίου στο pto είναι 244 γρ./kWh και 232 γρ./kWh αντίστοιχα, συν τα 25,8 και 22,2 γρ./kWh AdBlue. Αυτά µπορεί να µην είναι νούµερα-ρεκόρ όσον αφορά την οικονοµία, αλλά είναι λογικά. Το ίδιο ισχύει και για τα 265 γρ./kWh στη µέγιστη δύναµη έλξης – µια αξιοπρεπής τιµή για ένα τρακτέρ µε CVT.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Στο 10,4% το μερίδιο της SDF στην παγκόσμια αγορά αγροτικών μηχανημάτων, κυριαρχία στα δενδροκομικά τρακτέρ

Στο 10,4% ανήλθε το μερίδιο του ομίλου SDF (Same Deutz-Fahr) το 2024 στην παγκόσμια αγορά αγροτικών μηχανημάτων με την κυριαρχία του να είναι ιδιαίτερα έκδηλη στον χώρο των δενδροκομικών της Ευρώπης όπου κατέχει το 23,5% του συνόλου.

Αξεπέραστη άνεση εργασιών και πρακτικές τεχνολογίες διακρίνουν τα MF 9S.370

Ένας μοναδικός σχεδιασμός και μια περίσσεια άνεση εργασιών διακρίνει τα τρακτέρ Massey Ferguson 9S. Οι ελκυστήρες της κορυφαίας επωνυμίας της AGCO «λύνει» τα χέρια των αγροτών από άποψη αποδοτικότητας. Στη δοκιμή που ακολουθεί ένα Massey Ferguson 9S.370 ξεδιπλώνει τις αρετές του.

Εισέρχεται στα αγροτικά drones η John Deere με την εξαγορά της Sentera

Στον χώρο των αγροτικών drones εισέρχεται η John Deere έπειτα από την εξαγορά της αμερικανικής εταιρίας Sentera, η οποία ειδικεύεται στις λύσεις εναέριας απεικόνισης για τον αγροτικό χώρο.  Έτσι, η John Deere θα παρέχει στους αγρότες και τις γεωργικές επιχειρήσεις εργαλεία που θα τους δώσουν πρόσβαση σε σημαντικά δεδομένα για να αυξήσουν την αποδοτικότητα και τα έσοδα τους.

Προτεινόμενα

Νέα σειρά τεσσάρων χορτοδετικών F5 σταθερού θαλάμου από την McHale

Στο Εθνικό Πρωτάθλημα Οργώματος της επόμενης εβδομάδας, η εταιρεία θα παρουσιάσει τα F5-540, F5-550, F5-560 και F5-560 Plus, με το τελευταίο να βρίσκεται στην κορυφή της γκάμας διαθέτοντας πλήρως αυτόματο δέσιμο με φιλμ.

Ψηφιακή αναδιαμόρφωση σε συνεργασία με την δημιουργό του ChatGPT, OpenAI, για την Scania

Σε συνεργασία με την εταιρεία OpenAI, δημιουργό του ChatGPT, για την ανάπτυξη τεχνολογιών τεχνητής νοημοσύνης προχωράει η κορυφαία κατασκευαστής οχημάτων βαρέως τύπου Scania. Ξεφυλλίστε και