Τον νέο σβολοκόπτη με πλάτος εργασιών 10 μέτρων, Jumbo X, παρουσίασε για πρώτη φορά στην φετινή διεθνή έκθεση EIMA International που πραγματοποιήθηκε στην Μπολόνια, η ιταλική παραγωγός Maschio Gaspardo.
Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το Profi Νοεμβρίου 2024
Το νέο παρελκόμενο της Maschio Gaspardo αποτελεί, σύμφωνα με την ιταλική εταιρεία, τον μεγαλύτερο σβολοκόπτη που μπορεί να μεταφερθεί στον δρόμο, ενώ βραβεύτηκε και με το βραβείο «Technical Inovations 2024» από την FederUnacoma. Ο Jumbo X κατασκευάστηκε σε συνεργασία με την Ιταλική Σχολή Σχεδιασμού (SID) διασφαλίζοντας την υψηλότερη αποτελεσματικότητα, μειώνοντας παράλληλα την κατανάλωση καυσίμων που απαιτείται ανά δέκα στρέμματα γης, και ως εκ τούτου αποτελεί μια ιδανική λύση για αγρότες με μεγάλα χωράφια που αναζητούν μια μακροχρόνια και αξιόπιστη λύση.
Ο νέος σβολοκόπτης της Maschio Gaspardo αποτελεί ουσιαστικά την εξέλιξη του ήδη υπάρχοντος Jumbo Super Rapido που έχει πλάτος εργασιών 8μ., και ανταποκρίνεται στην ζήτηση των πελατών της εταιρείας για μεγαλύτερο πλάτος εργασιών. Ζυγίζοντας περίπου 7,5 τόνους, ο Jumbo X είναι σχεδιασμένος για τρακτέρ με ισχύ μεταξύ 450 και 600 ίππων και αποτελείται από έναν κεντρικό σβολοκόπτη τριών μέτρων και δύο πλάγιους με πλάτος εργασιών 3,5μ. έκαστος.
Η διαδικασία αναδίπλωσης για μεταφορά περιλαμβάνει δύο στάδια, με τους πλαϊνούς σβολοκόπτες να αναδιπλώνονται κάθετα. Παράλληλα, ένα σετ υδραυλικών εμβόλων χαμηλώνει τις μονάδες προκειμένου να κρατήσει το ύψος μεταφορών στα 4μ. και το πλάτος εργασιών στα 3μ. Σε δοκιμές με το Πανεπιστήμιο της Μπολόνια φάνηκε ότι το μεγαλύτερο πλάτος εργασιών είχε ως αποτέλεσμα την κατά 14% περισσότερη εξοικονόμιση καυσίμων σε σχέση με τον σβολοκόπτη 8μ. Με ταχύτητες εργασιών που αγγίζουν τα 5-8χλμ./ώρα, η εταιρεία ισχυρίζεται ότι αποδόσεις 50στρμ./ώρα είναι εφικτές. Άξιο αναφοράς είναι ότι τα 10μ. είναι το μέγιστο πλάτος που μπορεί να φτάσει ο σβολοκόπτης παραμένοντας νόμιμο για μεταφορά στον δρόμο.
To Jumbo X επιτρέπει, επίσης, την αυτόματη διαχείριση των στροφών στο κεφαλάρι, διευκολύνοντας την ανασήκωση των πλευρών. Παράλληλα, μέσω του συστήματος ISOBUS ο χειριστής μπορεί να παρακολουθήσει και να ελέγξει τις παραμέτρους εργασίας απευθείας από την καμπίνα, μειώνοντας την κατανάλωση ενέργειας και τον περιβαλλοντικό αντίκτυπο του παρελκομένου.
Τα πρώτα 10 μοντέλα που θα αναπτυχθούν στην φάση της προ-παραγωγής που αναμένονται την νέα σεζόν θα διανεμηθούν αρχικά στην Γαλλία, την Γερμανία και την Ιταλία.
Με πληροφορίες από Profi International