Με έξι νέα τρακτέρ λάνσαρε την σειρά οχημάτων 5M η Massey Ferguson

Κοινοποίηση:

Με έξι νέα τρακτέρ λάνσαρε την σειρά οχημάτων 5M η Massey Ferguson, με το καθένα από τα καινοτόμα μοντέλα της εταιρείας να διαθέτει τους τελευταίας τεχνολογίας τετρακύλινδρους κινητήρες της, που ανταποκρίνονται στην ευρωπαϊκή νομοθεσία  για περιβαλλοντικούς ρύπους Stage V.

Τα νέα τρακτέρ διαθέτουν, επίσης, μια δεξαμενή καυσίμων κατά 24% μεγαλύτερη, η οποία έχει χωρητικότητα 198 λίτρων και είναι η μεγαλύτερη που διατίθεται στον τομέα και επιτρέπει την πραγματοποίηση περισσότερων εργασιών μεταξύ του ξαναγεμίσματος για να μειώσει τον «νεκρό» χρόνο.

Το κιβώτιο ταχυτήτων των νέων οχημάτων είναι το Dyna-4, που επιτρέπει στο όχημα τον έλεγχο 16 εμπρόσθιων και 16 οπισθοδρομικών ταχυτήτων και μια μέγιστη ταχύτητα Eco που αγγίζει τα 40 χλμ την ώρα.

Το προαιρετικό σύστημα αυτόματης πλοήγησης AutoDrive παρέχει αυτόματες αλλαγές ταχυτήτων στις λειτουργίες Power ή Eco, καθώς και το σύστημα Brake-to-Neutral που απεμπλέκει αυτόματα την οδήγηση όταν το πεντάλ είναι πατημένο, διασφαλίζοντας τον συνδυασμό ακρίβειας και άνεσης με την ομαλή λειτουργία του οχήματος.

Όσον αφορά τα υδραυλικά των οχημάτων, τυπικά διατίθεται ένα σύστημα παροχής 58 λίτρων ανά λεπτό, ενώ υπάρχει και επιλογή για ένα σύστημα 100 λίτρων ανά λεπτό. Παράλληλα, τα νέα τρακτέρ είναι πλήρως συμβατά με πληθώρα εκφορτωτών και διαθέτουν μεγαλύτερη ευελιξία χάρη στην ακτίνα στενών αναστροφών 4,65μ. και στην επιλογή ενός μηχανικού ή ηλεκτρικού χειριστηρίου. Τέλος, η προαιρετική οροφή Visio Roof επιτρέπει την βέλτιστη ορατότητα και τον ασφαλέστερο χειρισμό των οχημάτων.

Για την επίτευξη του καλύτερου ελέγχου, της ακρίβειας και της άνεσης τα νέα τρακτέρ της Massey Ferguson διαθέτουν το σύστημα MF Guide, που περιλαμβάνει το τερματικό οθόνης Fieldstar 5, το οποίο παρέχει πλήρως αυτόματο σύστημα οδήγησης και παρέχεται με επιλογή άλλων υποδοχέων που παρέχουν πρόσβαση σε μια σειρά από «έξυπνα» συστήματα της εταιρείας, συμπεριλαμβανομένου ενός Isobus.

Η ευρύχωρη καμπίνα των οχημάτων παρέχει στον οδηγό την απαραίτητη άνεση και εξαιρετική ορατότητα, και διαθέτει την επιλογή για ένα σύστημα θέρμανσης που αυξάνει σημαντικά την ροή και την διανομή του αέρα γύρω από τον χειριστή.

Το πάτωμα της καμπίνας είναι πλήρως επίπεδο και διαθέτει πεντάλ τύπου αυτοκινήτου. Η άνεση επιτυγχάνεται και από το νέο σύστημα ανάρτησης της καμπίνας, που παρέχει σημαντικά περισσότερη απορόφηση κραδασμών.

Τέλος, τα νέα τρακτέρ της Massey Ferguson διαθέτουν τα αποτελεσματικά φώτα LED, που επιτρέπουν την ασφαλή οδήγηση ακόμα και την νύχτα, ενώ δίνεται η επιλογή ενσωμάτωσης δύο φώτων LED στο μπροστινό και το πίσω μέρος, ή δύο ημιαναρτώμενες μονάδες. Στο εξωτερικό, πίσω αριστερό μέρος του οχήματος υπάρχει και ένας νέος χρήσιμος διακόπτης που ρυθμίζει την λειτουργία των δίσκων PTO.

Πληροφορίες από International Industrial Vehicle Technology

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Το απτόητο 4-κύλινδρο Deutz-Fahr 6170.4 PS ανταγωνίζεται στα ίσα μεγαλύτερα τρακτέρ

Κατά την φωτογράφηση µε το 6170.4, ο τίτλος «∆ιαχρονικό» µας ήρθε στο νου. Εξάλλου, η καµπίνα Agrotron γιορτάζει φέτος την 30η της επέτειο, όσον αφορά το βασικό της πλαίσιο. Ωστόσο πολλά έχουν αλλάξει στο εσωτερικό της καµπίνας του 6170.4 σε σχέση µε το Agrotron 4.95.Η δοκιµή της σειράς τεσσάρων µοντέλων 6.4, µε ισχύ που κυµαίνεται από 96.2 kW/129 hp έως 127,5 kW/171 hp πραγµατοποιήθηκε στο Lauingen της Γερµανίας.Τα 6130.4, 6140.4 και 6150.4 διατίθενται και µε κιβώτια ταχυτήτων RVshift (semi-powershift) ή TTV (αδιαβάθµητη µετάδοση), ενώ το 6170.4 έχει την επιπλέον επιλογή ενός powershift όπως αυτό που δοκιµάζαµε εµείς.

Δύο χρόνια εγγύηση για σταφυλλοσυλεκτικές Braud και τρακτέρ TE Straddle της New Holland

Η πλήρης σειρά των σταφυλοσυλλεκτικών και ελαιοσυλλεκτικών µηχανών New Holland Braud, καθώς και τα τρακτέρ Straddle, προσφέρονται πλέον µε στάνταρ διετή εργοστασιακή εγγύηση. Αυτό υπογραµµίζει τη δέσµευση της New Holland για την κορυφαία ποιότητα κατασκευής, η οποία διασφαλίζεται µέσω του Κέντρου Αριστείας της µάρκας στο Coëx της Γαλλίας. Παράλληλα, παρέχει στους καλλιεργητές υψηλή αξιοπιστία και χαµηλό κόστος λειτουργίας.

Η θεριζοαλωνιστική John Deere S770 δουλεύει για δύο μηχανήματα στην Κοζάνη

«Με την θεριζοαλωνιστική John Deere S770 είναι σαν να κόβουν δύο µηχανές παρότι είναι µόνο µία» αναφέρει ο αγρότης Αλέκος Πλιάτσιος από τον Κρόκο Κοζάνης στο Profi, αναφορικά µε το νέο µηχάνηµα το οποίο του έχει λύσει πραγµατικά τα χέρια.

Προτεινόμενα

Καινοτόμος ο σχεδιασμός του πλαισίου στα νέα ξηραντικά Claas Volto 2024

Η CLAAS προσέθεσε τέσσερα νέα μοντέλα Volto στο κορυφαίο επίπεδο της γκάμας των ξηραντικών της και παρουσίασε πολλές καινοτόμες λύσεις. Ιδιαίτερο σημείο αναφοράς είναι η έκδοση TS με αυτοκατευθυνόμενο πλαίσιο στη θέση εργασίας, η οποία διατίθεται και για τα δύο πλάτη εργασίας, στα 13 και 15,10 μέτρα.

Ο όμιλος AGCO και η John Deere σκοράρουν στις πωλήσεις τρακτέρ Ευρώπης

Η Γαλλία ενίσχυσε τη θέση της ως η μεγαλύτερη αγορά τρακτέρ στην Ευρώπη, αντιπροσωπεύοντας 35.665 (+2,3%) από τα περίπου 140.000 νέα τρακτέρ που ταξινομήθηκαν πέρυσι. Η AGCO κατέγραψε τον υψηλότερο αριθμό τρακτέρ (20.243) στις τρεις πρώτες ευρωπαϊκές αγορές, ενώ η John Deere πιάνει κορυφή στη Γαλλική αγορά.

Διαδικτυακή υπηρεσία οδηγιών για χειριστές λανσάρει η Massey Ferguson

Την έναρξη μιας διαδικτυακής υπηρεσίας οδηγιών για χειριστές ανακοίνωσε η Massey Ferguson. Ο λόγος για τα εκπαιδευτικά βίντεο «MF How To» που προσφέρουν στους χειριστές πρόσβαση σε ένα ευρύ φάσμα πληροφοριών για το χειρισμό μηχανημάτων, και τα οποία πέρα από τον εκπαιδευτικό τους χαρακτήρα, προσφέρουν πρόσθετες πληροφορίες για πιθανούς αγοραστές.

Ειδικεύονται σε δενδροκομία και αμπελουργία τα τρακτέρ MF3 Specialty

Η σειρά MF 3 Speciality αποτελεί µια ιδιαίτερα αξιόλογη επιλογή για όσους ασχολούνται µε τη δενδροκοµία και την αµπελουργία, καθώς συνδυάζει την τεχνολογία αιχµής µε την πρακτικότητα και την ευελιξία που απαιτούν οι συγκεκριµένες καλλιέργειες.

Απαντούν σε όλες τις ανάγκες του χειριστή τα Massey Ferguson 8S.265

Όταν αποκαλύφθηκε το 2020, η σειρά τρακτέρ Massey Ferguson 8S διέφερε από οτιδήποτε άλλο είχε παρουσιάσει η εταιρεία µέχρι τότε. Η σηµαντικότερη καινοτοµία ήταν η εγκατάσταση καµπίνας/κινητήρα Protect-U που δηµιουργεί ένα κενό 24 εκατοστών µεταξύ του κινητήρα και της ολοκαίνουργιας καµπίνας, για την αποµόνωση του χειριστή από τη ζέστη και το θόρυβο. Την ίδια ώρα τα επίπεδα θορύβου εντός της καµπίνας πέφτουν στα 68dB (A) κάτι το εντυπωσιακό.