Θα µπορούσε αυτό το ηλεκτρικό και υβριδικό αδιαβάθµητο κιβώτιο ταχυτήτων να αποτελέσει σηµάδι για τη µελλοντική ανάπτυξη των τρακτέρ; Η John Deere είναι η πρώτη που τολµά, οπότε θα µάθουµε πώς αυτή η νέα τεχνολογία επηρεάζει τη συνολική απόδοση του καινοτόµου 8R410E.
Σε παγκόσµιο επίπεδο, η σειρά 8R/RT/RX είναι σχεδόν σίγουρα η σηµαντικότερη των τρακτέρ της John Deere. Έτσι, ήταν ένα τολµηρό βήµα η εισαγωγή ενός εντελώς νέου αδιαβάθµητου κιβωτίου ταχυτήτων, στο οποίο όλα τα στοιχεία υδραυλικής διαχείρισης ισχύος έχουν αντικατασταθεί µε ηλεκτρικό hardware.
Γιατί είναι ένα τολµηρό βήµα; Όπως συµβαίνει µε κάθε νέα τεχνολογία, το σύστηµα υψηλής τάσης απαιτεί ειδική εκπαίδευση για τους µηχανικούς σέρβις. Στη συνέχεια, υπάρχει επίσης το ζήτηµα του να είσαι ο πρώτος στην αγορά µε ένα τρακτέρ που µπορεί να παράγει µια αξιοποιήσιµη ποσότητα ηλεκτρικής ενέργειας. Μέχρι 100kW στα 480 volt είναι διαθέσιµα για εξωτερικές απαιτήσεις, αλλά δεν υπάρχουν τέτοια εργαλεία στην αγορά… εκτός από το σύστηµα κίνησης στα βυτιοφόρα της Joskin ή στις ΗΠΑ, όπου οι µηχανές πατάτας Spudnik µπορούν να αξιοποιήσουν την ηλεκτρική ισχύ. Ωστόσο, αυτό θα µπορούσε να αλλάξει στο όχι πολύ µακρινό µέλλον, ειδικά τώρα που ένας «µεγάλος παίκτης» είναι στο παιχνίδι.
Διαβάστε περισσότερα στην κεντρική δοκιμή του profi, που κυκλοφορεί
το Σάββατο 5 Οκτωβρίου μαζί με την εφημερίδα Agrenda