Με ISObus και ρυθμίσεις βάθους εργασίας εν κινήσει η νέα σβάρνα Kubota PH3001F

Κοινοποίηση:

του Βασίλειου Σοφού

Με το νέο PH3001F, η Kubota εισάγει άλλο ένα μοντέλο σβάρνας με ISObus. Τα μηχανήματα προσφέρουν ράβδους ισοπέδωσης και ρύθμιση του βάθους εργασίας εν κινήσει. Η σειρά PH3001F της Kubota διατίθεται σε αναδιπλούμενο πλάτος εργασίας από 4 έως 6 μέτρα, ενώ ολόκληρη η φιλοσοφία του μηχανήματος αναπτύχθηκε από το μηδέν.

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το Profi Απριλίου

Η σβάρνα PH3001F επιτρέπει στον οδηγό να ρυθμίζει το βάθος εργασίας είτε στη βασική έκδοση μέσω των υδραυλικών του τρακτέρ είτε μέσω του ISObus του τρακτέρ ή του τερματικού Kubota Tellus Pro/Tellus GO+ από την καμπίνα. Η κατοχυρωμένη με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας ρύθμιση του βάθους εργασίας στο PH3001F επιτρέπει την πλήρη ρύθμιση όλων των προκαθορισμένων παραμέτρων χωρίς επαναρύθμιση του συνδέσμου τριών σημείων του τρακτέρ ή του πίσω κυλίνδρου.

Η ανάρτηση παραλληλογράμμου εξασφαλίζει ότι η σβάρνα παραμένει παράλληλα με το έδαφος. Το κιβώτιο ταχυτήτων και οι ράβδοι ισοπέδωσης μπορούν να ανυψωθούν ανεξάρτητα μία από την άλλη. Όλες οι ρυθμίσεις παρακολουθούνται από ένα ειδικό ηλεκτρονικό σύστημα αισθητήρων που προστατεύει από υπερφόρτωση ή λανθασμένη λειτουργία.

Συνδυαστική χρήση

Το PH3001F μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο μεμονωμένα όσο και ως συνδυασμός σποράς.

Το βάθος σποράς και η πίεση του μαχαιριού της ράβδου CB2001F μπορούν να ρυθμιστούν εύκολα και υδραυλικά από την καμπίνα. Η ράβδος μαχαιριού μπορεί να συνδεθεί ή να αποσυνδεθεί γρήγορα, ώστε να εξασφαλίζεται πλήρης ευελιξία και αποτελεσματικότητα.

Για καλύτερη κατανομή του φορτίου, πρόσθετη σταθερότητα και νόμιμη οδική μεταφορά, διατίθεται ένας τροχός στήριξης που μπορεί να τοποθετηθεί στη σβάρνα ή στη ράβδο. Πέρα από τη σόλο λειτουργία λοιπόν, το PH3001F επιτρέπει την προετοιμασία της σποροκλίνης και τη σπορά με ένα πέρασμα σε συνδυασμό με την εμπρόσθια χοάνη SH1600/SH2200 της Kubota και τη ράβδο CB2001F.

Τα πλεονεκτήματα εν συντομία:

  • Υψηλή απόδοση με τεχνολογία υψηλής κατηγορίας και μικρό βάρος
  • Στιβαρό για μεγάλη διάρκεια ζωής
  • Έτοιμο για όλες τις συνθήκες με πλήρη επιλογή δοντιών και κυλίνδρων
  • Εύκολη ρύθμιση της έντασης εργασίας εν κινήσει
  • Προετοιμασία και σπορά με ένα πέρασμα σε συνδυασμό με την εμπρόσθια χοάνη SH1600/SH2200 της Kubota και τη ράβδο CB2001F
Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Grimme αναβαθμίζει την αυτοκινούμενη REXOR 6300 με καινοτόμες προσθήκες

Η τελευταία γενιά της έξι σειρών μηχανής τεύτλων REXOR 6300 με χωρητικότητα 45 m³ είναι εξοπλισμένη με την τελευταία γενιά καμπίνας, με βοηθητική μονάδα ελέγχου IBX 200 ISOBUS αριστερό υποβραχιόνιο της καμπίνας, ενώ ο κινητήρας έχει επανασχεδιαστεί για ευκολότερη συντήρηση και προσβασιμότητα.

Η αποκλειστική δοκιμή του Deutz-Fahr 6190 TTV στο profi Σεπτεμβρίου

Το 6190 TTV είναι το μικρότερο μοντέλο της τελευταίας σειράς 6 TTV που παρουσίασε η Deutz-Fahr το 2021. Κάτω από αυτά τα πράσινα πλαστικά υπάρχει ένα μέρος νέων εξαρτημάτων που παίρνουν τον πρώτο τους αέρα, μαζί με κάποια πιο παλιά στοιχεία. Πώς «το νέο και το παλιό» συνεργάζονται στην αποκλειστική αυτή δοκιμή;

Προτεινόμενα

Ώθηση εκατομμυρίων και εξευρωπαϊσμός για το ηλεκτρικό Monarch MK-V

Με αυτή την τελευταία χρηματοδότηση, η εταιρεία πίσω από το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό και ευφυές τρακτέρ MK-V, με δυνατότητα επιλογής ανθρώπινης παρέμβασης ή όχι, εδραιώνει τη θέση της ως ηγέτης στο χώρο, ενώ βάζει πλώρη για την ευρωπαϊκή αγορά.

Συµπαγής τηλεσκοπικός φορτωτής Kubota KTH4815-2:Φλερτάρει µε τους µεγάλους

Η Kubota δεν είναι άγνωστη στην αγορά των συµπαγών τηλεσκοπικών φορτωτών, καθώς η εταιρεία έχει αποκτήσει ισχυρά θεµέλια για το KTH4815 ικανότητας 1,5 τόνου και 50 ίππων στη Γαλλία και τη Γερµανία. Εδώ δοκιµάζεται το πιο πρόσφατο µοντέλο KTH4815-2 Stage V.

Συμμαχία Kubota και Allianz Hydrogen Engine για περαιτέρω ανάπτυξη κινητήρων υδρογόνου

Η κίνηση αυτή αποτελεί την τελευταία πρωτοβουλία της επιχειρηματικής μονάδας Kubota Engines Europe, η οποία προωθεί τη χρήση διαφόρων εναλλακτικών καυσίμων, όπως το υδρογόνο. Η τελευταία προσθήκη ο 3,8 λίτρων απόδοσης 85 kW για χρήση και σε τρακτέρ