Lemken iQblue Weeder: Νέο τερματικό και απλοποίηση της μηχανικής ζιζανιοκτονίας

Κοινοποίηση:

Ένα νέο τρόπο ελέγχου της κάμερας και των υπόλοιπων διαδικασιών μέσω ISObus εισάγει η Lemken, ενσωματώνοντας στα νέα τερματικά το λογισμικό iQblue Weeder.

Μέχρι τώρα, οι αγρότες με ένα σκαπτικό μηχάνημα με έλεγχο κάμερας και έλεγχο τμήματος εξαρτιόνταν από δύο τερματικά: το τερματικό ISObus για τον έλεγχο τμήματος και ένα δεύτερο τερματικό για τις εικόνες της κάμερας και τις ρυθμίσεις του σκαπτικού μηχανήματος.

Με το λογισμικό «iQblue Weeder», η Lemken κατάφερε τώρα να ενοποιήσει τον πλήρη έλεγχο της μονάδας, συμπεριλαμβανομένου του ελέγχου των τμημάτων και των εικόνων της κάμερας, σε ένα σύστημα ISObus και όλα αυτά να προβάλλονται στο τερματικό CCI 800 ή 1200, με αποτέλεσμα να είναι μια οικονομική, πρακτική και «λογική» λύση για τον χρήστη. Το σύστημα ISObus καταγράφει τη θέση του μηχανήματος και την ταχύτητα του τρακτέρ.

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το Profi Μαρτίου 2024

Ο χειρισμός είναι επίσης δυνατός μέσω του joystick του CCI ή του τρακτέρ. Επιπλέον, το σύστημα είναι προετοιμασμένο για HighSpeed ISObus και χρησιμοποιεί τη διεπαφή του προτύπου ISO 17215 μέσω Ethernet για τη μεταφορά εικόνων βίντεο με πληροφορίες από την κάμερα.

Οι χρήστες επωφελούνται επίσης από τις αυτόματες ενημερώσεις του μηχανήματος («over-the-air» δηλαδή), διασφαλίζοντας ότι το μηχάνημα λειτουργεί πάντα με το πιο πρόσφατα ενημερωμένο λογισμικό. Όσον αφορά τη συντήρηση και την αντιμετώπιση προβλημάτων, οι ρυθμίσεις μπορούν να προσαρμοστούν εξ αποστάσεως και τυχόν προβλήματα να διορθωθούν γρήγορα.

Οι νέες ρυθμίσεις είναι στη συνέχεια αμέσως ορατές στην εικόνα της κάμερας, ώστε να μπορούν να ελεγχθούν και να προσαρμοστούν, εάν είναι απαραίτητο. Η συνολική δομή του μενού του συστήματος είναι σύμφωνη με όλα τα πρότυπα της Lemken και ο χειρισμός του συστήματος είναι διαισθητικός.

Trekkerweb

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Το 100% ηλεκτρικό τρακτέρ από την Seederal έρχεται το 2025 στις επόμενες εκθέσεις

Το πρωτότυπο αμιγώς ηλεκτρικό τρακτέρ της γαλλικής νεοφυούς επιχείρησης βασίζεται αρχικά στο βρετανικό JCB Fastrac, ωστόσο πληροφορίες κάνουν λόγο για διαφοροποίηση σχεδιασμού στο μοντέλο παραγωγής.

Προτεινόμενα

Σχεδιασμένη για Ευρώπη και με λειτουργίες αυτονομίας η μεσαία σειρά Daedong GX

Οι επενδύσεις της κορεατικής εταιρείας δε σταματούν και το τρακτέρ της σειράς GX εγκαινιάζει μια νέα εποχή για τον όμιλο, αφού τα μοντέλα διαθέτουν πλήθος τεχνολογιών όπως οι λειτουργίες αυτόνομης οδήγησης και άλλα συστήματα «συμβατά» με τις επιθυμίες και των Ευρωπαίων αγοραστών.

Η νέα TTV εµπειρία από την Deutz-Fahr με την ολοκαίνουργια Σειρά 6

Κιβώτιο TTV, δύο εκδόσεις καµπίνας και πέντε ολοκαίνουργια µοντέλα περιελάµβανε η αποκάλυψη της νέας σειράς Deutz-Fahr 6TTV 161-192 ίππων φοδιάζονται που εξοπλίζονται µε τους δοκιµασµένους κινητήρες Deutz TCD 6.1 και 4.1.