Τα υψηλής απόδοσης JCB 542-100 και 560-80 AGRI στη σειρά Loadall

Κοινοποίηση:

Για το 2024, η JCB στοχεύει σε δύο νέα μοντέλα τηλεσκοπικών χειριστών, το νέο JCB 542-100 AGRI, ένα μοντέλο με μεγαλύτερη ανυψωτική ικανότητα από το σημερινό μοντέλο υψηλής ανύψωσης της JCB, καθώς και μια πιο ισχυρή έκδοση του JCB 560-80 AGRI, ένα μοντέλο που φημίζεται για τις επιδόσεις του στη φόρτωση και τη διακίνηση χύδην υλικών. Και τα δύο νέα μηχανήματα θα διαθέτουν το αποκλειστικό πακέτο AGRI Pro της JCB, το οποίο είναι πλέον διαθέσιμο σε ολόκληρη τη σειρά Loadall και συνδυάζει έναν κινητήρα 129 kW (173 ίππων) με το κιβώτιο ταχυτήτων DualTech VT, παρέχοντας το «καλύτερο και από τους δύο κόσμους»: υδροστατικό κιβώτιο ταχυτήτων και powershift.

Το 542-100 AGRI

Ο ολοκαίνουργιος τηλεσκοπικός χειριστής JCB 542-100 έρχεται να προστεθεί στο υπάρχον μοντέλο υψηλής ανύψωσης της JCB, το 536-95, με μισό τόνο (4,2 τόνους) ή, με άλλα λόγια, πάνω από 16% αύξηση της μέγιστης ανυψωτικής ικανότητας. Κατασκευασμένο με νέο σχεδιασμό πλαισίου και βραχίονα που επιτρέπει την εισαγωγή μιας σειράς χαρακτηριστικών που βελτιώνουν την απόδοση και την παραγωγικότητα, είναι επίσης ικανό να σηκώνει βαρύτερα φορτία σε όλο το εύρος του βραχίονα και μέχρι μέγιστο ύψος ανύψωσης τα 9,8 μ.

Στην έκδοση AGRI Pro υψηλότερων προδιαγραφών, το 542-100 θα είναι σημαντικά ισχυρότερο χάρη στον κινητήρα των 129 kW (173 ίππων) και ταχύτερο χάρη στο κιβώτιο ταχυτήτων DualTech VT της JCB με ταχύτητα 50 χλμ./ώρα, επιτρέποντας στις μεγάλες γεωργικές εκμεταλλεύσεις και τους εργολάβους να εργάζονται πιο αποτελεσματικά και πιο παραγωγικά. Το νέο μοντέλο υψηλής ανύψωσης επωφελείται επίσης από την ανθεκτικότητα ενός βελτιωμένου κιβωτίου ταχυτήτων και ενός υδραυλικού πακέτου υψηλής ισχύος 160 λίτρων/λεπτό.

Η προδιαγραφή AGRI Pro θα διατίθεται μαζί με τις διαμορφώσεις AGRI Super και AGRI Xtra, οπότε το 542-100 θα είναι επίσης διαθέσιμο με εκδόσεις 112 kW (150 ίπποι) και 97 kW (130 ίπποι) του κινητήρα JCB DieselMAX και μια έκδοση 40 χλμ./ώρα του κιβωτίου ταχυτήτων JCB DualTech-VT., το οποίο παρέχει αρχική κίνηση μέσω υδροστατικής βοήθειας για πιο ακριβή έλεγχο, προτού μεταβεί αυτόματα σε άμεση μετάδοση powershift σε υψηλότερες ταχύτητες.

Το τηλεσκοπικό Loadall 560-80 AGRI Pro

Με τον κινητήρα JCB DieselMAX ισχύος 129 kW (173 ίππων), το Loadall 560-80 AGRI Pro θα τοποθετηθεί από την JCB στους ισχυρότερα και καλύτερα εξοπλισμένα τηλεσκοπικά 6 τόνων της σειράς Loadall. Το 560-80 διατίθεται επί του παρόντος στην έκδοση AGRI Super προδιαγραφών 97 kW (130 ίπποι) με το τετρατάχυτο κιβώτιο Powershift της JCB και υδραυλικά απόδοσης 140 λίτρα/λεπτό, καθώς και στην έκδοση AGRI Xtra με 112 kW (150 ίπποι), αντλία 160 λίτρων/λεπτό και το αποκλειστικό κιβώτιο ταχυτήτων DualTech-VT hydro/powershift της JCB.

Η νέα έκδοση AGRI Pro -40 χλμ./ώρα του κιβωτίου ταχυτήτων- με υδραυλικά 160 λίτρα/λεπτό, καθώς και 15% περισσότερη ισχύ και 15% περισσότερη μέγιστη ροπή στα 690 Nm από τον κινητήρα 4,8 λίτρων της JCB υπερκαλύπτει τις ανάγκες. Αυτό θα βελτιώσει περαιτέρω την ικανότητα του μηχανήματος να σκάβει σε σωρούς σιτηρών, χύδην λιπασμάτων, κοπριάς ζώων κ.λπ. και να αδειάζει μεγάλες ποσότητες σε διανομέα, ρυμουλκούμενο ή βαγόνι σιτηρών για βέλτιστη παραγωγικότητα.

omnitrattore

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Βελτιωμένη απόδοση και μικρότερη κατανάλωση καυσίμων φέρνουν τα Case IH Farmall C

Η σειρά των τεσσάρων μοντέλων τρακτέρ Farmall C της Case IH, 90-117hp για κάθε χρήση, που απευθύνονται σε επαγγελματίες μικρών και μεσαίων εκμεταλλεύσεων, κτηνοτρόφους και αγρότες, φέρνει μαζί της μια σειρά από οφέλη για την απόδοση και την συντήρηση.

Γρήγορη και αποδοτική εργασία συνδυάζουν τα John Deere C441R

Το χορτοδετικό F441R της John Deere συνδυάζει την εξαιρετικά γρήγορη περιτύλιξη µε τη χορτοδεσία υψηλής χωρητικότητας, µε ένα εύκολο σύστηµα ελέγχου ISOBUS και γρήγορη αντικατάσταση µεµβρανών. Το ουσιαστικό αποτέλεσµα είναι: περισσότερα δέµατα ανά ηµέρα χάρη στο κορυφαίας απόδοσης σύστηµα τράπεζας µεταφοράς (TTS) της John Deere.

Προτεινόμενα

Τα 7 τρακτέρ με κορυφαία συστήματα ψυχαγωγίας για πιο ευχάριστη εργασία

Παρά τις δοκιµές που έχουµε κάνει όλα αυτά τα χρόνια, αυτή είναι η πρώτη φορά που συγκρίνουµε συστήµατα ψυχαγωγίας και hands-free των τρακτέρ. Υπήρχαν µερικές σηµαντικές διαφορές, όπως θα δείτε στη συνέχεια.