Σπορά με 10 χλμ./ώρα με την Kuhn Maxima 3TDE

Κοινοποίηση:

Η Maxima 3TDE έξι σειρών, δηµιουργία της Kuhn, είναι φτιαγµένη για τα δύσκολα, µε την οµάδα της δοκιµής να την πιέζει, για να δει αν µπορεί να επιτύχει σταθερή ακρίβεια σε ταχύτητες έως και 10 χλµ./ώρα.

H οικογένεια καλλιεργητών ακριβείας Maxima περιλαµβάνει πλέον περισσότερες από 10 εκδόσεις. Εδώ η εστίαση γίνεται στην έξι σειρών Maxima 3TDE µε απόσταση 75 εκ., µε ηλεκτρική κίνηση και τηλεσκοπικό διπλό πλαίσιο, για να εξασφαλίζεται η τοποθέτηση σε απόσταση 3,0 µ. για την οδική µεταφορά.

Οι µονάδες σποράς είναι σχεδιασµένες για ταχύτητες έως και 10 χλµ./ώρα, γεγονός που δίνει µια καλή ένδειξη για το πού έχει τοποθετήσει η Kuhn τη Maxima στην αγορά. Η φυτευτική µηχανή διαθέτει κεφαλή σύνδεσης Cat III. Όταν είναι σταθµευµένη, η Maxima στηρίζεται σε δύο βάσεις στάθµευσης που ασφαλίζονται µε πείρους και απλά κλιπς.

Οι απαιτήσεις του τρακτέρ περιλαµβάνουν τον άξονα pto, τέσσερις υδραυλικούς σωλήνες (ανάλογα µε τις προδιαγραφές) και ISObus. Οι υδραυλικοί σύνδεσµοι είναι πολύ µακρείς, έτσι ώστε να βγαίνουν εύκολα έξω από κάποια τρακτέρ. Χρειάζεται ένα καρούλι για να σύρετε το πλαίσιο µέσα/έξω και ένα άλλο για τους δείκτες πορείας (προαιρετικά).

Το pto κινεί τον ανεµιστήρα για τη δηµιουργία πίεσης στη µεταφορά του λιπάσµατος και σύστηµα κενού για το διαχωρισµό των σπόρων. Τροφοδοτεί επίσης τη γεννήτρια για το σύστηµα 48V επί του οχήµατος. Η χοάνη λιπάσµατος διατίθεται σε τέσσερα µεγέθη: δύο 190 λίτρων, δύο 290 λίτρων, 950 λίτρων ή 1.350 λίτρων. Το µηχάνηµα της δοκιµής διέθετε τη µεγαλύτερη χοάνη και µπορούσε να χωρέσει 1.200 κιλά. Η χοάνη µε αυτό το σχήµα δεν είναι ιδανική, επειδή αδειάζει πιο γρήγορα στα πλάγια παρά στη µέση.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Όταν οι επιδοτήσεις πάνε στις λάθος τσέπες πώς να γίνουν πάγιες επενδύσεις;

Τα όσα αποκαλυπτικά βλέπουν το φως της δηµοσιότητας γύρω από το καθεστώς διαφθοράς που είχε εγκαθιδρυθεί εδώ και πολλά χρόνια στον ΟΠΕΚΕΠΕ, φαίνεται πως βρίσκονται σε άµεση συνάρτηση µε τη δραµατική µείωση των παραγωγικών επενδύσεων και τη φάση παρακµής στην οποία έχει εισέλθει η αγροτική οικονοµία στην Ελλάδα.

Τα ευέλικτα και άνετα Fendt e100 Vario διευκολύνουν την εργασία των αμπελουργών

Με το Fendt e100 Vario η Fendt παρουσίασε ένα ευέλικτο μικρών διαστάσεων ηλεκτρικό τρακτέρ ειδικά σχεδιασμένο για να δουλεύει άνετα, αθόρυβα, αλλά και «πράσινα» μεταξύ των σειρών των αμπελώνων. Ο ελκυστήρας της Fendt δεν πτοείται ούτε από εδάφη με κλίσεις είτε από στενές σειρές.

Γρηγορότερο από κάθε άποψη το νέο αναρτημένο ψεκαστικό Amazone UF

Τα νέα αναρτημένα ψεκαστικά Amazone UF επιταχύνουν σημαντικά τις εργασίες του χειριστή, αφού επιτρέπουν την γρηγορότερη σύνδεση, την γρηγορότερη ετοιμότητα εργασίας και ταχύτερο καθάρισμα, χωρίς να θυσιάζουν ωστόσο την ακρίβεια της λειτουργίας του.

Προτεινόμενα

Σε χαμηλό δεκαετίας οι ταξινομήσεις τρακτέρ στην Ευρώπη, ανοδική τάση στην Ελλάδα

Στις 204.500 σταμάτησαν οι ταξινομήσεις τρακτέρ στην Ευρώπη για το 2024 σύμφωνα με τα στοιχεία της CEMA, εκ των οποίων 144.400 αφορούσαν γεωργικούς ελκυστήρες. Το νούμερο των ταξινομήσεων αγροτικών τρακτέρ είναι κατά 8,1% μειωμένο από το 2023, και το χαμηλότερο από το 2014. Εντούτοις, στην Ελλάδα οι ταξινομήσεις τρακτέρ έφτασαν τις 1.757 το 2024, σημειώνοντας αύξηση 5,4% σε σχέση με το 2023.

Σχεδιασμένη για Ευρώπη και με λειτουργίες αυτονομίας η μεσαία σειρά Daedong GX

Οι επενδύσεις της κορεατικής εταιρείας δε σταματούν και το τρακτέρ της σειράς GX εγκαινιάζει μια νέα εποχή για τον όμιλο, αφού τα μοντέλα διαθέτουν πλήθος τεχνολογιών όπως οι λειτουργίες αυτόνομης οδήγησης και άλλα συστήματα «συμβατά» με τις επιθυμίες και των Ευρωπαίων αγοραστών.