Η Renault Trucks πρωταγωνιστεί στην ενεργειακή μετάβαση της Bidfood Ολλανδίας

Κοινοποίηση:

Από το 2021, η Bidfood Netherlands είναι πρωτοπόρος στην ενεργειακή μετάβαση της εφοδιαστικής αλυσίδας τροφίμων στις Κάτω Χώρες, ενσωματώνοντας σταδιακά ηλεκτρικά οχήματα Renault Trucks στο στόλο της. Αυτή τη στιγμή χρησιμοποιεί 25 οχήματα Renault Trucks E-Tech, ενώ η εταιρεία πρόκειται να παραλάβει επιπλέον 25 μονάδες.

Κατά τη διάρκεια μιας πρόσφατης παράδοσης σε πελάτη της στην Ολλανδία, η Renault Trucks έφτασε σε ένα συμβολικό ορόσημο: Την παραγωγή του 2.000ού ηλεκτρικού της φορτηγού στο εργοστάσιο Blainville-sur-Orne.

Δέσμευση για βιωσιμότητα με μετρήσιμα αποτελέσματα

 Από το 2021, η Bidfood Netherlands έχει ενσωματώσει 25 οχήματα Renault Trucks E-Tech στις δραστηριότητές της. Αυτά τα ηλεκτρικά φορτηγά έχουν ήδη συμβάλλει στην μείωση εκπομπών CO2 κατά 230 τόνους, αποδεικνύοντας ότι η εφοδιαστική αλυσίδα αποτελεί βασικό μοχλό για την απαλλαγή από τον άνθρακα.

Ο Dick Slootweg, διευθύνων σύμβουλος της Bidfood Netherlands, περιγράφει αυτή τη μετάβαση ως μια συγκεκριμένη απάντηση στις περιβαλλοντικές προκλήσεις: «Αυτά τα ουσιαστικά αποτελέσματα δείχνουν ότι η ηλεκτροκίνηση δεν είναι μια μακρινή φιλοδοξία αλλά μια λειτουργική και αποτελεσματική πραγματικότητα. Μας επιτρέπει να μειώσουμε το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα και ταυτόχρονα να ανταποκριθούμε στις αυξανόμενες προσδοκίες των πελατών μας για βιωσιμότητα».

Από την αρχή της συνεργασίας τους, η Renault Trucks και η Bidfood Ολλανδίας έχουν οικοδομήσει μια ισχυρή συνεργασία που βασίζεται σε συνεχείς ανταλλαγές και προσαρμοσμένες λύσεις για την κάλυψη των ειδικών αναγκών της εταιρείας: «Εδώ και τρία χρόνια, συνεργαζόμαστε στενά με την Bidfood για την ενσωμάτωση των ηλεκτρικών οχημάτων στο στόλο της και την αντιμετώπιση των λειτουργικών προκλήσεων της εφοδιαστικής της αλυσίδας», εξηγεί ο Jérôme Berthelet, Διευθύνων Σύμβουλος της Renault Trucks Netherlands. «Αυτή η συνεργασία μας επέτρεψε να αναπτύξουμε εξατομικευμένες λύσεις ευθυγραμμισμένες με τους περιορισμούς και τις φιλοδοξίες τους για την απαλλαγή από τον άνθρακα».

Μέχρι το τέλος του πρώτου τριμήνου του 2025, 25 νέα οχήματα Renault Trucks E-Tech θα ενταχθούν στο στόλο της Bidfood Netherlands.

Εργοστάσιο BlainvillesurOrne: στην καρδιά της ηλεκτροκίνησης

Η μονάδα παραγωγής της Renault Trucks στο Blainville-sur-Orne, το πρώτο ευρωπαϊκό εργοστάσιο που πραγματοποιεί μαζική παραγωγή ηλεκτρικών φορτηγών, διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στην εκβιομηχάνιση της βιώσιμης κινητικότητας. Από τον Μάρτιο του 2020, η μονάδα κατασκευάζει τα μοντέλα Renault Trucks E-Tech D και D Wide, ηλεκτρικά φορτηγά μεσαίου φορτίου σχεδιασμένα για αστικές και περιαστικές διαδρομές.

Η παράδοση του 2.000ού ηλεκτρικού οχήματος που παράγεται σε αυτό το εργοστάσιο στην Bidfood Netherlands υπογραμμίζει την αυξανόμενη ζήτηση από τους μεταφορείς για λύσεις μετακίνησης χωρίς άνθρακα.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Ωριμάζει με νέα όψη η best seller σειρά τρακτέρ Massey Ferguson 5M

Αν ρωτούσε κάποιος ποιο είναι το καλύτερο σε πωλήσεις τρακτέρ που έχει βγει από το εργοστάσιο της Massey στο Beauvais, η πρώτη σκέψη πολλών θα ήταν µάλλον το 5S135 ή το πολυεργαλείο 7S180. Η σωστή απάντηση ωστόσο είναι -τουλάχιστον για το 2024- το 5711 µε 2.000 µοντέλα να αποχωρούν από το εργοστάσιο. Πλέον έχει ένα νέο διάδοχο, το 5M.

Περισσότερη αξία στον χειριστή προσφέρουν τα νέα τρακτέρ Case IH Optum

Στην επέκταση της σειράς τρακτέρ Optum µε τρία νέα ισχυρότερα µοντέλα προχωρά η Case IH προσφέροντας στους χειριστές περισσότερη προστιθέµενη αξία και ευελιξία για πληθώρα εφαρµογών. Συγκεκριµένα στη γκάµα έρχονται να προστεθούν τα µοντέλα 360 (360hp), 390 (390hp) και 440 (440hp). Αυτά, σύµφωνα µε την κατασκευαστική εταιρεία αγροτικών µηχανηµάτων προσφέρουν µεγαλύτερη ταχύτητα οδήγησης και περισσότερη αυτονοµία καυσίµων.

Αποκαλυπτήρια για τα Τρακτέρ της Χρονιάς 2026 στα μέσα Νοεμβρίου

Oύτε η υπόσχεση για την έκδοση του οδηγού για τα νέα Σχέδια Βελτίωσης εντός Νοεµβρίου, ούτε µία εµβόλιµη πρόσκληση µόλις 40 εκατ. ευρώ από το Ταµείο Ανάκαµψης για εκσυγχρονισµό εκµεταλλεύσεων, δεν φαίνεται να πείθουν την αγορά αγροτικών µηχανηµάτων πως αξίζει να µπει στη διαδικασία συµµετοχής και στα έξοδα που απαιτεί η επερχόµενη Agrotica.

Προτεινόμενα

Ωριμάζει με νέα όψη η best seller σειρά τρακτέρ Massey Ferguson 5M

Αν ρωτούσε κάποιος ποιο είναι το καλύτερο σε πωλήσεις τρακτέρ που έχει βγει από το εργοστάσιο της Massey στο Beauvais, η πρώτη σκέψη πολλών θα ήταν µάλλον το 5S135 ή το πολυεργαλείο 7S180. Η σωστή απάντηση ωστόσο είναι -τουλάχιστον για το 2024- το 5711 µε 2.000 µοντέλα να αποχωρούν από το εργοστάσιο. Πλέον έχει ένα νέο διάδοχο, το 5M.

Περισσότερη αξία στον χειριστή προσφέρουν τα νέα τρακτέρ Case IH Optum

Στην επέκταση της σειράς τρακτέρ Optum µε τρία νέα ισχυρότερα µοντέλα προχωρά η Case IH προσφέροντας στους χειριστές περισσότερη προστιθέµενη αξία και ευελιξία για πληθώρα εφαρµογών. Συγκεκριµένα στη γκάµα έρχονται να προστεθούν τα µοντέλα 360 (360hp), 390 (390hp) και 440 (440hp). Αυτά, σύµφωνα µε την κατασκευαστική εταιρεία αγροτικών µηχανηµάτων προσφέρουν µεγαλύτερη ταχύτητα οδήγησης και περισσότερη αυτονοµία καυσίµων.

Ανεβάζουν τον πήχη ισχύος και ταχύτητας τα νέα JCB Fastrac 6000

Με ανεβασμένη ισχύ και ταχύτητα έρχονται οι νέοι ελκυστήρες JCB Fastrac 6000, οι οποίοι είναι υποψήφιοι για τρακτέρ της χρονιάς υψηλής ισχύος στη φετινή Agritechnica. Η καινούργια σειρά θα αποτελείται από δύο μοντέλα, ήτοι τα 6260 και 6300, και τοποθετείται μεταξύ των ήδη γνώριμων Fastrac 4000 και 8000.

Επίτευγμα 1 εκατ. φορτηγών στο ιστορικό εργοστάσιο Bourg-en-Bresse της Renault Trucks

Το επίτευγμα-ορόσημο παραγωγής ενός εκατομμυρίου φορτηγών στο ιστορικό εργοστάσιο Bourg-en-Bresse γιορτάζει η Renault Trucks. Το εκατομμυριοστό όχημα είναι ένα Renault Trucks T που θα παραδοθεί στην πορτογαλική εταιρεία μεταφορών TJA.

Πρωτοποριακή λύση για μεταφορά σκυροδέματος χωρίς CO2 από Renault Trucks και Schwing-Stetter

Η επέκταση της τεχνολογίας των ηλεκτρικών μπαταριών σε νέες επιχειρηματικές εφαρμογές απαιτεί την ανάπτυξη προσαρμοσμένων λύσεων. Η μεταφορά σκυροδέματος, η οποία απαιτεί υψηλό ωφέλιμο φορτίο,