Στη Φινλανδία ολοκληρώθηκε η ευρωπαϊκή περιοδεία του Renault Trucks E-Tech Diamond Echo

Κοινοποίηση:

Αφού διένυσε 23.000 χιλιόμετρα σε όλη την Ευρώπη, το ηλεκτροφωταυγές ηλεκτρικό φορτηγό με LED φώτα Diamond Echo της Renault Trucks ολοκλήρωσε την περιοδεία του στη φινλανδική Λαπωνία. Προς το τέλος της διαδρομής, που σημαδεύτηκε από θερμοκρασίες έως και -19°C, απέδειξε την αξιοπιστία των ηλεκτρικών φορτηγών, ακόμη και σε ακραίες χειμερινές συνθήκες.

Από τον περασμένο Απρίλιο που έφυγε από τα κεντρικά γραφεία του κατασκευαστή στη Λυών, το Renault Trucks E-Tech Diamond Echo, ένα ηλεκτρικό και ηλεκτροφωταυγές φορτηγό, έχει διανύσει 23.000 χιλιόμετρα στην Ευρώπη. Διέσχισε τη Γαλλία, την Ολλανδία, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ισπανία, την Ελβετία, το Βέλγιο και τη Γερμανία, ολοκληρώνοντας ημερήσιες διαδρομές έως και 700 χιλιομέτρων χάρη στη βελτιστοποιημένη διαχείριση της ενδιάμεσης φόρτισης. Η μεγαλύτερη απόσταση που διένυσε αυτό το Renault Trucks E-Tech T με μία μόνο φόρτιση ήταν 360 χιλιόμετρα, σε ένα μόνο ταξίδι μεταξύ Ελβετίας και Γερμανίας.

Για την τελική φάση της περιοδείας, το Renault Trucks E-Tech Diamond Echo αναχώρησε για τη Φινλανδία τον Δεκέμβριο του 2024, με σκοπό να επιδείξει τις επιδόσεις των ηλεκτρικών φορτηγών σε δύσκολες κλιματολογικές συνθήκες. Κατά την άφιξή του στη Φινλανδία, το Renault Trucks E-Tech T Diamond Echo διένυσε 1.600 χιλιόμετρα μεταξύ Ελσίνκι και Ροβανιέμι στη Λαπωνία, συμπεριλαμβανομένου ενός σταδίου 250 χιλιομέτρων με μία μόνο φόρτιση και μιας ημέρας με αποκορύφωμα τα 700 χιλιόμετρα, με δύο ενδιάμεσες φορτίσεις. Αυτή η αποστολή βοήθησε να διαλυθούν ορισμένες προκαταλήψεις σχετικά με τις επιδόσεις των ηλεκτρικών φορτηγών σε ακραίο κρύο.

Αξιόπιστα αποτελέσματα υπό ακραίες θερμοκρασίες

«Οι δοκιμές που πραγματοποιήθηκαν στη Φινλανδία επιβεβαίωσαν ότι τα ηλεκτρικά φορτηγά παραμένουν πλήρως λειτουργικά, ακόμη και σε δύσκολες χειμερινές συνθήκες», εξήγησε ο Régis Pierrelle, Διευθυντής Επιχειρήσεων Ηλεκτροκίνησης της Renault Trucks. «Σε αντίθεση με την κοινή πεποίθηση, δεν αντιμετωπίσαμε κανένα πρόβλημα που να σχετίζεται με την αυτονομία, τη διαθεσιμότητα σταθμών φόρτισης ή τους χρόνους φόρτισης. Η θέρμανση της καμπίνας δεν είχε σημαντικές επιπτώσεις στην αυτονομία, κυρίως χάρη στο προγραμματιζόμενο σύστημα προθέρμανσης που προσφέρει η Renault Trucks, το οποίο βελτιστοποιεί την κατανάλωση ενέργειας».

Σε αυτές τις δύσκολες κλιματολογικές συνθήκες, με θερμοκρασίες που έπεφταν στους -19°C, το ηλεκτρικό φορτηγό διατήρησε επίπεδα επιδόσεων συγκρίσιμα με εκείνα των πετρελαιοκίνητων φορτηγών. Το κρύο προκάλεσε μια μικρή αύξηση της κατανάλωσης (μεταξύ 10 και 15%), κυρίως λόγω κοινών παραγόντων που επηρεάζουν όλους τους τύπους συστημάτων κίνησης, όπως η αεροδυναμική και τα χειμερινά ελαστικά.

«Ένας από τους πελάτες μας στη Φινλανδία μας είπε ότι, σε μια μέρα με -30°C τον περασμένο χειμώνα, το μόνο φορτηγό του στόλου του που ξεκίνησε ήταν ένα ηλεκτρικό μοντέλο της Renault Trucks. Τα πετρελαιοκίνητα φορτηγά είχαν ακινητοποιηθεί λόγω της κρυστάλλωσης του AdBlue», πρόσθεσε ο Régis Pierrelle. Αυτό αποτελεί περαιτέρω απόδειξη της αξιοπιστίας των ηλεκτρικών φορτηγών σε συνθήκες ακραίου ψύχους.

 Με αυτό το τελικό στάδιο, η Renault Trucks ολοκληρώνει ένα έτος πρακτικών επιδείξεων της λειτουργικότητας και της αξιοπιστίας των ηλεκτρικών της λύσεων.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Όταν οι επιδοτήσεις πάνε στις λάθος τσέπες πώς να γίνουν πάγιες επενδύσεις;

Τα όσα αποκαλυπτικά βλέπουν το φως της δηµοσιότητας γύρω από το καθεστώς διαφθοράς που είχε εγκαθιδρυθεί εδώ και πολλά χρόνια στον ΟΠΕΚΕΠΕ, φαίνεται πως βρίσκονται σε άµεση συνάρτηση µε τη δραµατική µείωση των παραγωγικών επενδύσεων και τη φάση παρακµής στην οποία έχει εισέλθει η αγροτική οικονοµία στην Ελλάδα.

Τα ευέλικτα και άνετα Fendt e100 Vario διευκολύνουν την εργασία των αμπελουργών

Με το Fendt e100 Vario η Fendt παρουσίασε ένα ευέλικτο μικρών διαστάσεων ηλεκτρικό τρακτέρ ειδικά σχεδιασμένο για να δουλεύει άνετα, αθόρυβα, αλλά και «πράσινα» μεταξύ των σειρών των αμπελώνων. Ο ελκυστήρας της Fendt δεν πτοείται ούτε από εδάφη με κλίσεις είτε από στενές σειρές.

Γρηγορότερο από κάθε άποψη το νέο αναρτημένο ψεκαστικό Amazone UF

Τα νέα αναρτημένα ψεκαστικά Amazone UF επιταχύνουν σημαντικά τις εργασίες του χειριστή, αφού επιτρέπουν την γρηγορότερη σύνδεση, την γρηγορότερη ετοιμότητα εργασίας και ταχύτερο καθάρισμα, χωρίς να θυσιάζουν ωστόσο την ακρίβεια της λειτουργίας του.

Προτεινόμενα

Η νέα TTV εµπειρία από την Deutz-Fahr με την ολοκαίνουργια Σειρά 6

Κιβώτιο TTV, δύο εκδόσεις καµπίνας και πέντε ολοκαίνουργια µοντέλα περιελάµβανε η αποκάλυψη της νέας σειράς Deutz-Fahr 6TTV 161-192 ίππων φοδιάζονται που εξοπλίζονται µε τους δοκιµασµένους κινητήρες Deutz TCD 6.1 και 4.1.

RootWave και Garford ενώνονται για την ανάπτυξη της τεχνολογίας eWeeding

του Βασίλειου Σοφού Ο βρετανικός κατασκευαστής τεχνολογικά προηγμένων προϊόντων μηχανικής καταπολέμησης ζιζανίων, Garford Farm Machinery, και ο κατασκευαστής ηλεκτρικών συστημάτων ζιζανιοκτονίας RootWave φέρνουν τη τεχνολογίας

Επίσημα εγκαίνια για την απόλυτη αγροτική εμπειρία Massey Ferguson Agrispace

Η Massey Ferguson γιόρτασε σήμερα τα επίσημα εγκαίνια του νέου της Customer Experience Center στο Beauvais της Γαλλίας, Massey Ferguson Agrispace, το οποίο υπόσχεται να γίνει η απόλυτη αγροτική εμπειρία. Τα εγκαίνια πραγματοποιήθηκαν παρουσία φορέων της τοπικής διοίκησης, επιχειρήσεων, συνεργατών και εκπροσώπων του τύπου, σε συνέχεια της αρχικής λειτουργίας του Agrispace που είχε προηγηθεί νωρίτερα μέσα στο έτος.

Επίτευγμα 1 εκατ. φορτηγών στο ιστορικό εργοστάσιο Bourg-en-Bresse της Renault Trucks

Το επίτευγμα-ορόσημο παραγωγής ενός εκατομμυρίου φορτηγών στο ιστορικό εργοστάσιο Bourg-en-Bresse γιορτάζει η Renault Trucks. Το εκατομμυριοστό όχημα είναι ένα Renault Trucks T που θα παραδοθεί στην πορτογαλική εταιρεία μεταφορών TJA.

Πρωτοποριακή λύση για μεταφορά σκυροδέματος χωρίς CO2 από Renault Trucks και Schwing-Stetter

Η επέκταση της τεχνολογίας των ηλεκτρικών μπαταριών σε νέες επιχειρηματικές εφαρμογές απαιτεί την ανάπτυξη προσαρμοσμένων λύσεων. Η μεταφορά σκυροδέματος, η οποία απαιτεί υψηλό ωφέλιμο φορτίο,